Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke soortjes zijn volgens jullie makkelijk/medium of moeilijk om te kweken?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welke soortjes zijn volgens jullie makkelijk/medium of moeilijk om te kweken?

    Korting op 420shop
    Hey hey,

    hoop dat er wat belangstelling komt maar dat zien we wel weer =)

    Het leek me wel handig om een lijstje te hebben met de moeilijkheid van een plant, liefst mening uit ervaring of met zekerheid, kwestie v het beetje correct te proberen houden =)

    grts WW Ja kj dacht weer niet langer als me neus lang is.. Had dit beter in de soorten database gestart x) foutj ma kwt de oplossing niet =.)
    Last edited by WietWalm; 16 February 2011, 03:29.
    Vroeger stond hier iets anders

    #2
    Re: Welke soortjes zijn volgens jullie makkelijk/medium of moeilijk om te kweken?

    Kijk mijn verslagen is na en U vind antwoord op al U vragen
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Welke soortjes zijn volgens jullie makkelijk/medium of moeilijk om te kweken?

      zal ik de plantenalvast geoogst en kant en klaar rookbaar afleveren voor je
      dan is de moeilijkheidsgraag verder niet van belang

      of je nu moeilijke of makkelijke soorten hebt....
      het blijft gewoon voor iedere kweker de kunst er mooie eindresultaten mee te halen.
      de ene kweker heeft meer geluk als ervaring en draaait mooie rondjes terwijl 'n andere bij wijze van de grootste problemen heeft

      geduld en kennis zijn 'n goed begin in ieder geval

      grtz angel777
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment


        #4
        Re: Welke soortjes zijn volgens jullie makkelijk/medium of moeilijk om te kweken?

        Oorspronkelijk geplaatst door WietWalm View Post
        Hey hey,

        hoop dat er wat belangstelling komt maar dat zien we wel weer =)

        Het leek me wel handig om een lijstje te hebben met de moeilijkheid van een plant, liefst mening uit ervaring of met zekerheid, kwestie v het beetje correct te proberen houden =)

        grts WW Ja kj dacht weer niet langer als me neus lang is.. Had dit beter in de soorten database gestart x) foutj ma kwt de oplossing niet =.)
        Verplaatst naar canabis database

        Comment


          #5
          Re: Welke soortjes zijn volgens jullie makkelijk/medium of moeilijk om te kweken?

          hey, monty thx vr het verhuisje

          @ belladonna : zalk zeker ook doen, geef het eerlijk toe heb nog niet degelijk nr je verslagen gezien toch bedankt
          @ angel : hey rustig rustig, je hoeft niet kant en klare pakjes te komen leveren, alsk enkel geintresseert was in kant en klaar bleefk wel gwn kopen, vind het kweken erg boeiend en wil zo veel mogelijk leren, ja geluk is ook v belang maar dan moet je wel geluk hebben, met ervaring kun je zelf al beter je geluk bepalen ntrlk nooit helemaal maar toch enkel hopen op geluk kom je er ook niet =) het leek me gewoon handig van een overzicht te hebben van welke soortjes nu eenmaal bestendiger zijn en waar je genetisch gezien minder last mee zou moeten hebben, dit is geen garantie maar kan geen kwaad om te weten ook niet

          grts WW
          Vroeger stond hier iets anders

          Comment


            #6
            Re: Welke soortjes zijn volgens jullie makkelijk/medium of moeilijk om te kweken?

            als je bij een degelijke zaden boer koopt vermelden ze de moeilijkheids graad bij de zaden

            ik heb bijv niet veel problemen gehad met me NL maar met me ice wel meer, voor het zelfde geld mislukken ze beide bij jou is nooit te zeggen natuurlijk ghehehe

            suc6 verder, denk niet dat iemand jou een compleet antwoord kan verschaffen gezien er zoveel soorten zijn
            Eens een paffer, altijd een paffer........

            Comment


              #7
              Re: Welke soortjes zijn volgens jullie makkelijk/medium of moeilijk om te kweken?

              Santa Maria en de meeste kruisingen daarmee zijn meestal probleemloos.

              Grtz, HJM
              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

              Comment


                #8
                Re: Welke soortjes zijn volgens jullie makkelijk/medium of moeilijk om te kweken?

                hey,

                @ paffy : ik verwacht ook geen hele lijst in 1 keer, meer zoals HJM gewoon eve zegge welk soortje je weet dat redelijk sterk en bestendig is, zo komt er toch een soort overzicht.
                zoals eerder gezegt puur technisch gezien, of het dan al dan niet toch fout loopt hangt vd kweker af

                grts WW
                Last edited by WietWalm; 18 February 2011, 13:10.
                Vroeger stond hier iets anders

                Comment


                  #9
                  Re: Welke soortjes zijn volgens jullie makkelijk/medium of moeilijk om te kweken?

                  Wat is er moeilijk aan onkruid kweken ?

                  Alles is lastig de eerste keer

                  Ajo
                  Ventje
                  Living in Second live for real

                  Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                  Comment


                    #10
                    Re: Welke soortjes zijn volgens jullie makkelijk/medium of moeilijk om te kweken?

                    Mensen ik wil hier gn lijst krijgen omdat ik te lui ben fzo/ geraakt er precies moeilijk in =.) ben zelf al bezig http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...500#post180500 en volgende keer datk zaad haal kijk ik gwn weer nr het soortje en de bloeitijd. Wil hier gewoon een klein overzicht krijgen, hetgeen me handig lijkt voor iedereen in bepaalde mate.

                    @ ventje: Nu ja groeien als onkruid doet het ja, maar welk stukje onkruid krijgt nu gemakkelijker een griepje om het zo maar te zeggen

                    grts WW
                    Vroeger stond hier iets anders

                    Comment


                      #11
                      Re: Welke soortjes zijn volgens jullie makkelijk/medium of moeilijk om te kweken?

                      als het is voor buitenkweek. er staat hier ergens een topic van welke buitenplant voor beginnende kweker.

                      jointjedraaien.nl/wietforum/threads/2181-Welke-outdoor-plant-mee-beginnen-voor-beginnende-kweker

                      gtzz
                      Last edited by janleuri; 18 February 2011, 22:29.

                      Comment


                        #12
                        Re: Welke soortjes zijn volgens jullie makkelijk/medium of moeilijk om te kweken?

                        @ janleuri: hey, ja mag over buiten of binnen zijn gwn algemeen, interessante links zn ntrlk ook altd goed =)

                        grts WW
                        Vroeger stond hier iets anders

                        Comment


                          #13
                          Re: Welke soortjes zijn volgens jullie makkelijk/medium of moeilijk om te kweken?

                          Wietwalm, heb ooit dezelfde vraag gesteld aan een ervaren kweker, zijn antwoord:

                          "LSD is zeker een hele mooie plant en het wiet wat er van af komt ben ik ook heel erg over te spreken dus dat is een aanrader, als ik jou was zou ik ook even naar Next Gen Seeds Romulan kijken Die is ook erg goed."

                          Die LSD van barney's farm ga ik alvast zetten. Voor de rest sluit ik aan bij de rest hier, plus onthou dat zelfs binnen eenzelfde strain heel wat verschillen kunnen zitten (door verschillende combinaties van de ouders, verschillende uitingen van zelfde genen, etc). Zou als ik jou was alleszins naar de bloeitijden kijken: meer bloeitijd = meer risico, hoe stabiel de strain ook is.

                          Grtz,
                          Dissi.

                          Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

                          The plant of today, makes the planet of tomorrow.

                          Comment


                            #14
                            Re: Welke soortjes zijn volgens jullie makkelijk/medium of moeilijk om te kweken?

                            Bij Azarius
                            Duth passion#1
                            heeft een bloeitijd van 6 weken
                            www.azarius.nl

                            Comment


                              #15
                              Re: Welke soortjes zijn volgens jullie makkelijk/medium of moeilijk om te kweken?

                              @ dissi: hey , ikzelf zou ook eerder kijken nr korte bloeitijd/ vind het wel leuk om toch te horen wat de mensen denken tov de moeilijkheidsgraad v verschillende soorten
                              in ieder geval thx vr het srtje toe te voegen

                              grts WW
                              Vroeger stond hier iets anders

                              Comment

                              Bezig...
                              X