Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

beste autoflowers ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: beste autoflowers ?

    Tadaa je haal de woorden uit mijn mond
    Als je volwassen ben en jij wil cannabis kweken A dan doe je dat of wil je dat niet eens in het huis van je ouders doen lijkt mij
    Puur kwestie van respect naar je ouders toe.
    Als je cannabis wil kweken wat Ilegaal is dan doe je dat in je eigen woning zo dat je andere geen schade toe breng.
    Maar ja dan moet je eerst volwassen zijn en je zo ook gedragen want wie zet nu op een forum ik wil kweken maar mag van mijn ouder wel
    Cannabis planten zetten alleen ik mag geen zaden kopen? duhhh 21 ? Grapje zeker


    P.s Extreme we begrijpen elkaar elke dag meer
    God was never on your side..

    Comment


      #17
      Re: beste autoflowers ?

      oei ik heb dit nog niet uitgelegt , maar ik mag die planten hebben omdat ik heb gezegt dat het hennep (kempzaad) is , kan geen kwaad en ik mocht die planten dus zetten maar ik wil overgaan tot gewone cannabis planten want een kempplant is het zelfde als bier zonder alcohol , joint zonder wiet :s

      Comment


        #18
        Re: beste autoflowers ?

        Van welke planeet komen jouw ouders eigenlijk? Als mijn kinderen ooit kempzaad hadden willen zaaien dan zou ik toch wel achterlijk zijn om daar verder niets achter te zoeken. Welke malloot gaat voor zijn plezier kempzaad zaaien? Vragen je ouders dat zich niet af? Zoals ik al eerder heb aangehaald: kinderen (en in jouw situatie een volwassene) in een keurslijf persen leidt tot achterbaks gedoe. Dat je je niet schaamt om op die manier je ouders te belazeren. Als je zo bang bent voor je ouders moet je je gewoonweg voegen naar hun regels en het hele cannabisgebeuren als een utopie beschouwen.

        Comment


          #19
          Re: beste autoflowers ?

          ik belazer mijn ouders niet ? :s ik vertel ze toch de waarheid en nu ben pas 18 en ik ga ook zeggen dat het echte planten worden als ik de zaadjes heb en als het ni mag zaai ik ze in bos , en mijn ouders zoeken er niks achter omdat ik al van peuter zeg maar gek was van wietplanten kvind ze gewoon de mooiste planten en ze doen ook nog iets nuttigs

          en ik zal van nu tot ik sterf altijd een cannabis plant in mijn bezit hebben mag iedereen zegge wat die wil . het zijn planten gvd de wereld staat er vol mee
          Last edited by levigreen; 16 March 2011, 12:17.

          Comment


            #20
            Re: beste autoflowers ?

            Je belazert je ouders -waarvan je zegt veel te houden- niet?

            Je mag er geen geld insteken (dat zijn je eigen woorden), maar je doet het toch.(stiekem?)

            Je woont bij je ouders en je mag je ding niet doen (eveneens je eigen woorden), maar je doet je eigen ding toch (stiekem?)

            Je mag kemp zaaien en je zaait (stiekem) cannabis.

            @ en ik zal van nu tot ik sterf altijd een cannabis plant in mijn bezit hebben mag iedereen zegge wat die wil . het zijn planten gvd de wereld staat er vol mee

            Als je een kerel bent zeg je dat tegen je ouders en niet op het forum.

            Ik vind je achterbakse en stiekeme gedoe weerzinwekkend en dat voor een kerel van 18 jaar.

            Comment


              #21
              Re: beste autoflowers ?

              aarg kerel dit valt gewoon niet uitteleggen op een forum en nog nooit van sarcastisch gehoord :s heb jij dan altijd gedaan wat je ouders je gevraagd hebben ? nee je bent gewoon weg gegaan . en ik heb toch geen descusie gevraagt ofwel ... en oke einde ik mag het ! goeie ik heb het net aan mijn pa gevraagt zijn we nu allemaal blij ? of nog ergens problemen mee ?

              Comment


                #22
                Re: beste autoflowers ?

                @s heb jij dan altijd gedaan wat je ouders je gevraagd hebben

                Natuurlijk niet, maar ik was wel zo eerlijk om van te voren aan te geven dat in geval hun richtlijnen me niet aanstonden ik daaraan geen invulling zou geven. Op het moment dat ik geestelijk opgewassen was tegen mijn ouders heb ik simpelweg de criteria aangegeven hoe ik mijn leven wilde inrichten. Mijn manier van leven stond hen dus niet aan. Welnu, ik had gewoon 2 keuzes. Stiekem toch mijn eigen gang gaan of de ouderlijke woning metterwoon verlaten. Aangezien stiekem doen en de kluit belazeren niet in mijn gedragspatroon past heb ik voor de tweede mogelijkheid -het ouderlijk huis verlaten- geopteerd. In een sfeer van onderling wantrouwen leven, door bepaalde dingen stiekem te doen of het gevoel hebben in mijn vrijheden te worden gekort is nu eenmaal niet mijn manier om invulling te geven aan mijn leven.
                Je zegt voorts geen discussie te hebben gevraagd: als je je had beperkt tot vragen hoe buiten te kweken zonder het "kweek- of bestedingsverbod" aan de orde te stellen was er geen discussie geweest.
                Overigens ben ik geenszins sarcastisch geweest. Ik heb uitsluitend je eigen woorden aangehaald. Dat deze confronterend zijn en dwaas overkomen, daar kan ik nu eenmaal niets aan veranderen.

                Comment


                  #23
                  Re: beste autoflowers ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door levigreen View Post
                  aarg kerel dit valt gewoon niet uitteleggen op een forum en nog nooit van sarcastisch gehoord :s heb jij dan altijd gedaan wat je ouders je gevraagd hebben ? nee je bent gewoon weg gegaan . en ik heb toch geen descusie gevraagt ofwel ... en oke einde ik mag het ! goeie ik heb het net aan mijn pa gevraagt zijn we nu allemaal blij ? of nog ergens problemen mee ?
                  Nu niet om ruzie te maken ofzo, maar wat heeft het sarcasme ermee te maken?
                  zijn situatie is waarschijnlijk anders, ik weet hem ook niet... je hebt misshien niet om een discusie gevraagd maar je geeft een blijk van dat alle oplossingen die ze je geven niet goed zijn omdat je geen geld kan uitgeven, je het stiekem wilt doen, je ouders je het niet mogen weten zeer snel ze hebben en oogsten...
                  dat is niet een positief beeld dat je geeft van jezelf.
                  Je wilt toch dat ze je hier helpen, en dat proberen ze naar mijn bescheiden mening ook wel te doen hoor.
                  Nu je zo eindigt met ik heb het gevraagd en het mag, bereik je voor mij direct dat je het niet heb gevraagd en je gewoon verder gaat doen met wat je bezig was.
                  Nu uit ervaring door zo antwoorden te geven gaan sommige op zijn tenen getrapt zijn.
                  even ter verduidelijk hoe ik vind dat je overkom, geen directe aanval hoor.

                  chrs
                  --------------------------------------------
                  Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
                  ik voel me een geurillaboer

                  Comment


                    #24
                    sorry. ik ben hier heel vriendelijk aan het posten en nu mijn pa heeft toegezegt mag ik mijn gang gaan met die planten , en ik neem alle advies aan misschien komt dit niet zo over maar ik ben waarschijnlijk overgeintresseert want ik wil echt alles ma alles erover te weten komen nu ik dit zie wat ik van me zelf niet zag ga ik er zeker werk van maken mij meer open te stellen tegenover mijn ouders ik wil echt niemand op zijn tenen trappen dus ik ge niet meer stiekem doen en nogmaals ik dacht dat ik niks verkeerd deed maar jah ik zie altijd alles als een spel dus komen deze reacties goed vanpas 1000x excuse

                    levi

                    Oorspronkelijk geplaatst door melosma View Post
                    Nu niet om ruzie te maken ofzo, maar wat heeft het sarcasme ermee te maken?
                    zijn situatie is waarschijnlijk anders, ik weet hem ook niet... je hebt misshien niet om een discusie gevraagd maar je geeft een blijk van dat alle oplossingen die ze je geven niet goed zijn omdat je geen geld kan uitgeven, je het stiekem wilt doen, je ouders je het niet mogen weten zeer snel ze hebben en oogsten...
                    dat is niet een positief beeld dat je geeft van jezelf.
                    Je wilt toch dat ze je hier helpen, en dat proberen ze naar mijn bescheiden mening ook wel te doen hoor.
                    Nu je zo eindigt met ik heb het gevraagd en het mag, bereik je voor mij direct dat je het niet heb gevraagd en je gewoon verder gaat doen met wat je bezig was.
                    Nu uit ervaring door zo antwoorden te geven gaan sommige op zijn tenen getrapt zijn.
                    even ter verduidelijk hoe ik vind dat je overkom, geen directe aanval hoor.

                    chrs
                    ik kan wel geld uitgeven maar niet met bankkaart want er staat niks op
                    Last edited by Jointjedraaien; 23 June 2011, 18:25.

                    Comment


                      #25
                      Re: beste autoflowers ?

                      Oorspronkelijk geplaatst door levigreen
                      ik kan wel geld uitgeven maar niet met bankkaart want er staat niks op
                      Ah maar ik bedoelde dat je het niet kan van je ouders,
                      Ja het begon wat off topic te gaan :p, dus ik dacht ff verduidelijken.

                      chrs
                      --------------------------------------------
                      Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
                      ik voel me een geurillaboer

                      Comment


                        #26
                        Re: beste autoflowers ?

                        ja idd ik heb deze topic niet aangemaakt om over mijn ouders te zeuren

                        Comment


                          #27
                          Re: beste autoflowers ?

                          Levigreen,

                          Laten we overgaan tot de orde van de dag. Je wil kennelijk autoflowers buiten gaan kweken. Welnu, dat treft: in tegenstelling tot zo'n 4 of 5 jaar geleden zijn er thans goede autoflowers op de markt. Sterker nog, ze zullen naar mijn oordeel in de toekomst de buitenteelt (nagenoeg) volledig gaan beheersen.
                          Pas vorig jaar heb ik mijn eerste autoflowers buiten gekweekt (voordien alleen NLX). De soort "Big Devil" beviel prima. Mooie planten, 15 stuks, van ongeveer 1 meter hoog met een acceptabele opbrengst en een kwalitatief redelijke wiet (nog niet te vergelijken met lampenwiet). Ze zijn te verkrijgen bij Azarius: vorig jaar kreeg ik per 3 Big Devils er gratis 2 Automarie zaadjes erbij. Als je niet weet hoe je zo'n transactie financieel kunt afwikkelen dan zal ik je op weg helpen. Je hebt zoals je zegt contant geld. En je hebt ook een bankrekening, getuige het feit dat je een bankpas hebt. Het enige wat je moet doen is met je contanten naar de bank stappen en dat cash storten op je bankrekening. Dan heb je een banktegoed en kun je (elektronisch) bankieren.
                          Terzijde: mijn buurman van ruim 80 jaar kwam eens mijn moestuin bekijken en vroeg wat voor planten er, naast de meloenen en vleestomaten, in mijn tuinkas stonden. Gewoon gezegd: dat zijn wietplanten buurman. Zijn antwoord luidde: "Oh, kweek je die ook al. Maar ik kwam eigenlijk kijken of je een meloen kon missen".
                          Last edited by Xtreme; 16 March 2011, 14:14.

                          Comment


                            #28
                            Re: beste autoflowers ?

                            je hebt een grappige buurman ik zou graan lowryder #2 proberen en ik heb al wat zaden besteld

                            Comment


                              #29
                              Re: beste autoflowers ?

                              nu je topics hebt in zowel binnen als buiten weet ik niet wat je plan gaat worden, maar ik zal je alvast helpen met binnen,
                              zoek gewoon op lowryder 2 in zoekfunctie en je vind kweekjes genoeg die al je vragen zullen beantwoorden
                              deze is momenteel een leuke pcgrow van krim
                              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...light=lowryder

                              ook met een lr2, veel succes allesinds

                              chrs
                              --------------------------------------------
                              Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
                              ik voel me een geurillaboer

                              Comment


                                #30
                                Re: beste autoflowers ?

                                binnenkweek weet ik zo niet .. ik ben niet zo handig in die grow ruimtes instaleren maar wil het wel eens proberen natuurlijk

                                Comment

                                Bezig...
                                X