Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

beste autoflowers ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    beste autoflowers ?

    Korting op 420shop
    ik zou heel graan wat autoflower zaadjes kopen maar ik zou graag willen weten met mensen met ervarig welke soort ik het best zou nemen liefst met een goede opbrengst aan wiet en een leuk smaakje eraan . in het kort wil ik gewoon weten welke jullie mij aanraden (weinig ervaring) voor buiten bedoelt

    greetz leviG

    #2
    Re: beste autoflowers ?

    lowrider 2 doet het altijd goed buiten
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment


      #3
      Re: beste autoflowers ?

      als die het goed doet probeer ik deze ook

      Comment


        #4
        Re: beste autoflowers ?

        gewoon proberen
        als je 'n kleine kas hebt of je kan ze beschut zetten uit de regen dan kun je van elke autoflowersoort leuke oogsten krijgen.
        de zon moet zich vaak genoeg laten zien in ieder geval
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment


          #5
          ik zal die dan zeker eens proberen

          ik wil die lowryder 2 graag kopen ergens maar ik weet niet hoe ik dat moet bestellen en ik mag eigelijk mijn geld er niet insteken -.- marjah zucht !
          Last edited by Jointjedraaien; 23 June 2011, 19:25. Reden: dubbelpost

          Comment


            #6
            Re: beste autoflowers ?

            hoe wil je kopen zonder te betalen?
            en wie bepaalt wat jij met je geld doet?
            is het jouw geld of van iemand anders?
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

            Comment


              #7
              Re: beste autoflowers ?

              het is mijn geld je :p maar mijn ouders hebben zeg maar een regel da is zolang ik bij hun woon mag ik nog altijd mijn eigen ding niet doen . en ik kan een envelope met geld naar de zaadjes verkoper sturen toch ?

              Comment


                #8
                Re: beste autoflowers ?

                Comment


                  #9
                  Re: beste autoflowers ?

                  @maar mijn ouders hebben zeg maar een regel da is zolang ik bij hun woon mag ik nog altijd mijn eigen ding niet doen

                  Verhuizen en elk contact verbreken. Mijn ouders wilden mij hun Christelijke waarden opdringen. Op 16 jarige leeftijd heb ik de ouderlijke woning verlaten. Nooit spijt van gehad.

                  Comment


                    #10
                    Re: beste autoflowers ?

                    Dan moeten mijn kinderen ook maar gaan verhuizen???.... zolang ze onder mijn dak wonen gelden mijn regels en dat was vroeger ook al zo bij mijn ouders en ik ben er ook niet minder van geworden!
                    Is normaal toch?
                    Maar ja, de naam zegt het al
                    No offence!

                    Comment


                      #11
                      Re: beste autoflowers ?

                      Ouders kunnen je nooit verbieden elders wiet te roken.

                      Maar wat er onder hun dak gebeurt, is natuurlijk aan hun. (zo lang het geen christen dwingelandij of incest thuis best wordt natuurlijk)
                      Zou toch al te gek worden dat mijn koters mij de dienst gaan uitmaken.

                      Als jou ouwelui geen wiet op hun erf willen hebben, is dat hun goed recht, vind ik dus.
                      Is het aan jou om hen te overtuigen dat ons plantje een schepping van God is, en een goed medicijn

                      Grtz, HJM
                      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                      Comment


                        #12
                        haha maar sorry xp ik doe mijn ouders dat niet aan ze houden teveel van me en wederzijds :p en toch zeker niet voor zaadjes hihi

                        ps: ik mag wel wietplanten hebben

                        Is het aan jou om hen te overtuigen dat ons plantje een schepping van God is, en een goed medicijn
                        haha gewoon de beste xD
                        Last edited by Jointjedraaien; 23 June 2011, 19:26. Reden: dubbelpost

                        Comment


                          #13
                          Re: beste autoflowers ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door vale View Post
                          Dan moeten mijn kinderen ook maar gaan verhuizen???.... zolang ze onder mijn dak wonen gelden mijn regels en dat was vroeger ook al zo bij mijn ouders en ik ben er ook niet minder van geworden!
                          Is normaal toch?
                          Maar ja, de naam zegt het al
                          No offence!

                          Toen mijn kinderen een jaar of 14 waren heb ik ze gevraagd welke vrijheden ze binnen de gezinssituatie wilden. Roken: uitsluitend in de kamer waar het biljart staat (stond). Alcohol drinken: uitsluitend in de woonkamer en niet op de slaapkamer. Tijdstip thuiskomen na het uitgaan: mochten ze zelf bepalen, mits ze me telefonisch op de hoogte brachten als het erg laat werd. Vriendjes en vriendinnetjes mochten op hun kamer blijven slapen (uiteraard alleen als ze dat zelf wilden en hun ouders daarmee akkoord gingen). Cannabis konden ze van mij krijgen. Andere drugs: ze zouden mij op de hoogte brengen als dat aan de orde kwam.
                          Al deze vrijheden hebben niet in de weg gestaan dat ze significant korter dan de nominale studieduur afstudeerden. Beter gecontroleerde vrijheden dan een opgedrongen keurslijf, dat alleen maar tot stiekem gedoe leidt.
                          Eigenlijk verplaatst de discussie zich van "welke plantjes moet ik kweken" naar een sociaal probleem van "intolerantie ouders", die volwassen kinderen beperkingen opleggen. Zelf vind ik dat ik niet het recht heb invloed uit te oefenen op de individuele levenssfeer van volwassenen. Zelfs bij mijn kinderen niet.
                          Last edited by Xtreme; 16 March 2011, 10:21.

                          Comment


                            #14
                            Re: beste autoflowers ?

                            Beetje vreemd je mag van je ouders wel Cannabis planten zetten maar je mag de zaden niet kopen
                            En om het geld kan het niet zijn want voor 7,95 heb je al een zaadje
                            Je kan ook zaden in een coffyshop kopen Altans in Eindhoven heb ik al is zaden in een shop kunnen kopen en in Tilburg ook.
                            Daarnaast bestaat er ook een zaden ruil marktplaats en als je daar met die persoon contact op neem valt er altijd wel iets te regelen

                            Maar blijf vreemd vinden dat je wel planten mag houden en geen zaden mag kopen? wat willen ze dat je die gratis krijg of wa?

                            Groetjes
                            God was never on your side..

                            Comment


                              #15
                              Last edited by Xtreme; 16 March 2011, 12:00.

                              Comment

                              Bezig...
                              X