Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vergelijkbare soorten gezocht van super gold

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vergelijkbare soorten gezocht van super gold

    Korting op 420shop
    omschrijving uit het Spaans

    Hoe is de super gouden auto?

    De super gouden autoplant groeit snel en heeft veel vertakkingen. Deze plant zal ons ook voorzien van dichte toppen vol hars.

    Binnenshuis, om de hoogte van de Super Gold Auto te regelen, wordt het aanbevolen om kleine potten (7-11 liter) te gebruiken, omdat ze in grotere potten grote maten kunnen bereiken.
    Buiten gedraagt ​​deze autoflowering variëteit zich perfect en zal ze ons al haar potentieel laten zien. hier is het beter om grote potten te plaatsen om grotere en productievere planten te krijgen.
    De smaak en het aroma van de super gouden auto is karakteristiek, zeer fris en met hints van kruiden. Het effect is krachtig en cerebraal dat in de loop van de tijd toeneemt.

    Weerstand tegen ongedierte en schimmels


    De super gold Auto in bulk is een variëteit die zeer goed bestand is tegen plagen, schimmels en vocht. Bovendien wordt het meestal niet beïnvloed door temperatuurschommelingen, waardoor het een perfecte variëteit is voor kustgebieden of hoge bergen.

    Technische fiche van de super gouden auto bulk variëteit:

    Totale cultuur: ongeveer 11 weken
    Hoeveelheid THC in de plant: middelhoog
    Hoogte buiten: als we hem laten groeien, kan hij een meter bereiken, maar de ideale grootte zou ongeveer 50-70 cm zijn.
    Productie van de plant: de productie binnen is maximaal 100g en buiten ongeveer 150g per plant.
    Sativa-indica percentage: respectievelijk 75% - 25%
    Genetica: onbekend.

    #2
    Als je naar Super gold zoekt kan je ze op je "eigen" website kopen:

    https://eurogrow.es/semillas-autoflo...gold-auto.html

    Comment


    • Eurogro
      Eurogro commented
      Editing a comment
      Was het maar zo dat de web van mij was
      Daar komt wel mijn naam vandaan om de reden dat ik daar mij eerste zaadjes heb gekocht hier in spanje
      Maar ben aan het zoeken naar een soort gelijk aan super gold
      Deze heb ik vorig jaar gehad en deed het volgens mij redelijk gezien ik in de bergen woon en soms flinke temperatuur schommelingen heb vandaag 19 Gr vannacht -1

    #3
    Als je naar beneden scrolled staan er een paar soortjes die volgens de omschrijving (met hulp van Google translate) overeenkomen met Super gold:

    Productos de la misma categoria de Super Gold Auto

    Producten in dezelfde categorie als Super Gold Auto

    ​​​​​​​Succes

    Comment


    • Eurogro
      Eurogro commented
      Editing a comment
      Klopt maar die hebben niet het voordeel van de temperatuur verschillen als ik het goed heb begrepen
      Zal nog eens kijken
      Bedankt voor je antwoord
      Nog een paar maande en mogen we weer naar buiten
      Dan kunnen we de dames in het zonnetje zetten
      Dat vinden ze fijner dan een zonnebank

    #4
    nog ff geduld he Euro
    sigpic

    Comment

    Bezig...
    X