Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lowryder, een hoogvlieger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Lowryder, een hoogvlieger

    Oke, weer wat geleerd hehe
    Hallo.

    Comment


      #17
      Re: Lowryder, een hoogvlieger

      Je kan idd reveggen maar niet de Autoflower soorten, deze hebben geen groei-fase dus kan je ze ook niet terug in groei duwen.

      Peace

      Comment


        #18
        Re: Lowryder, een hoogvlieger

        Ik hoop dat ik niet iets dubbel vraag..

        Heb hier gelezen dat Lowryder nog in augustus kan...

        Nu heb ik gisteren wat zaadjes gehaald en in een pot met aarde gestopt (dus gewoon ontkiemen in de aarde, hoed ik dus ook niet over te potten)

        Een aantal vraagjes,ik ben echt nog groen op dit gebied:

        ik heb een 7l pot, heb ik 2 zaadjes (feminized) er in gedaan, ongeveer 1 cm diep, aarde er terug overheen (niet aangeduwd)en met een plantenspuit beetje de aardige bevochtigd. Moet ik iedere dag de aarde bevochtigen of gewoon 1 keer goed nat en dan paar dagen niet.

        En aangezien de aarde donker is moet ik de pot alsnog donker zetten of niet?staat nu gezien het weer (regen) in de vensterbank.

        Hoe zou ik de Lowryder binnen kunnen kweken zonder al te veel extramateriaal?

        Alvast bedankt voor de info, uiteraard ben ik ook geholpen met links naar de antwoorden, mocht ik dubbele vragen stellen..

        One Love!

        PS: in aarde ontkiemen doe ik met de gedachte dat moeder natuur ook niet eerst het zaad ontkiemt tussen de watjes...

        Comment


          #19
          Re: Lowryder, een hoogvlieger

          ik heb een 7l pot, heb ik 2 zaadjes (feminized) er in gedaan, ongeveer 1 cm diep, aarde er terug overheen (niet aangeduwd)en met een plantenspuit beetje de aardige bevochtigd. Moet ik iedere dag de aarde bevochtigen of gewoon 1 keer goed nat en dan paar dagen niet.

          Als ik jou was zou ik elke dag goed vochtig maken, behalve als de grond al goed vochtig is.
          En 1 CM is mischien iets te diep, je kan beter 2 tot 5 MM.
          Maarja nu niks meer aan toen, anders kan je hem beschadigen


          En aangezien de aarde donker is moet ik de pot alsnog donker zetten of niet?staat nu gezien het weer (regen) in de vensterbank.

          Als ik jou was zou ik heb donker zetten, licht is schadelijk voor de wortels.
          Maar zoveel maakt dit niet uit, je moet het zelf weten.


          Hoe zou ik de Lowryder binnen kunnen kweken zonder al te veel extramateriaal?

          Je kan hem boven een spaarlampje kunnen zetten (als ie groter is 2).
          Of TL, die zijn lekker goedkoop enz.
          Zet hem er 5 tot 10 CM boven.
          In d groei 18 uur licht, bloei 12 uur.
          Maar zoveel maakt het niet uit, lowryders zijn autoflowers.

          Peace

          Comment


            #20
            Re: Lowryder, een hoogvlieger

            Hoeveel THC bevat een lowryder eigennlijk?

            Is Lowryder trouwens ook te koop in shops? nog niet gezien namelijjk.

            Wat is jullie oordeel over de lowryder?

            ik hoor het graag, niet dat ik m straks niet te roken vind hehehe

            Comment


              #21
              Re: Lowryder, een hoogvlieger

              De Lowryder;

              - guerrilla farming (verborgen groeien op openbare plaatsen). De plant valt niet op tussen de natuurlijke vegetatie omdat deze erg klein blijft.
              - garden farming (groeien in de tuin). De plant kan bloeien als de zon het sterkste is, in juli of augustus. Om dit te bewerkstelligen moet gezaaid worden in mei of juni (de Lowryder is 9 weken na het zaaien immers klaar voor de oogst). Dit terwijl andere planten in oktober en november bloeien als de zon erg zwak is en het weer nat en koud. Hierdoor blijven de toppen van deze planten erg klein en zal de oogst ook grotendeels verrotten.
              - balcony farming (groeien op het balkon). In Holland is het toegestaan om 5 planten voor eigen gebruik te houden zonder speciale hulpmiddelen (geen lampen of bewatering systeem). Lowryders is erg geschikt voor dit doel en kan ook verschillende keren per jaar geoogst worden.
              - window farming (groeien op de vensterbank). Lowryders blijven erg klein en kunnen dan ook gemakkelijk op de vensterbank gehouden worden. Op deze wijze kan 5 keer per jaar geoogst worden. In de winter is de oogst natuurlijk wel kleiner dan in de zomer; de lichtintensiteit neemt in de winter immers af.
              Binnen/buiten:
              Buiten, op een verborgen plaats, het balkon of in de tuin maar ook geschikt om binnen in de vensterbank te zetten.
              Groeien:
              0 weken.
              Bloeien:
              9 weken.
              Hoogte:
              40 - 80 cm.
              Opbrengst:
              15 - 35 gram per plant, afhankelijk van de omstandigheden.
              Oogst:
              Drie keer per jaar in de open lucht of ten minste iedere negen weken bij binnenteelt.
              Klimaat:
              Geschikt voor elk klimaat, ook voor de meer noordelijke landen.
              THC:
              10 - 15%.

              Comment


                #22
                Re: Lowryder, een hoogvlieger

                in de winter op de vensterbank??al geprobeerd? lijkt me in elk geval niet goed te gaan!
                veeeel te weinig licht, koude van het raam, en dan waarschijnlijk hier en daar veel te warm van boven de verwarming te staan...

                nuja, ik gebruik mijn vensterbank ook wel nuttig in de zomer, met LR2 dit jaar bijvoorbeeld. En ik zit met redelijk wat zaad ook, dus misschien ga ik het zelf toch ook eens proberen, hoewel ik de opbrengst op zo'n jointje of misschien 2 per plant schat:p

                Comment


                  #23
                  Re: Lowryder, een hoogvlieger

                  Lijkt me leuk.
                  Als je een verslag maakt erover zal ik hem zeker volgen

                  Peace

                  Comment


                    #24
                    Re: Lowryder, een hoogvlieger

                    mn zomerverslagje staat alvast online (bijna afgelopen)
                    Op een vensterbank brent lr sowieso niet zoveel op trouwens.
                    Maar dus ineens @ wailer: het gaat perfect zonder enige kost, gewoon op de vensterbank!
                    let wel dat je raam aan de zuidkant staat, zodat je plantjes zoveel mogelijk zon krijgen, op het moment dat de zon het felst is.
                    Nu is misschien al redelijk laat om nog te beginnen, hoewel, ik ben het zaad uit mijn kweekje dat net klaar is ook al aan het testen op kiemkracht, en natuurlijk als ze uitkomen laat ik ze gewoon staan, en hoop ik op een oogstje eind oktober!

                    Comment


                      #25

                      Comment


                        #26
                        Re: Lowryder, een hoogvlieger

                        Naja,15 gram is 15 gram,kijk eens wat je in de shop betaald!
                        Voordeel van de lr is dat je er weinig ruimte voor nodig hebt,kunt er dus meer op dezelfde plaats kwijt en bent niet zo afhankelijk van de hoogte van je ruimte,
                        Daarnaast zijn ze snel klaar.
                        De lowrider2 brengt meer op,maar wordt ook groter...

                        Grts
                        Daniella
                        Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                        Misty's ABC

                        Comment


                          #27
                          Re: Lowryder, een hoogvlieger

                          Oorspronkelijk geplaatst door wigyour View Post
                          ik heb een 7l pot, heb ik 2 zaadjes (feminized) er in gedaan, ongeveer 1 cm diep, aarde er terug overheen (niet aangeduwd)en met een plantenspuit beetje de aardige bevochtigd. Moet ik iedere dag de aarde bevochtigen of gewoon 1 keer goed nat en dan paar dagen niet.

                          Als ik jou was zou ik elke dag goed vochtig maken, behalve als de grond al goed vochtig is.
                          En 1 CM is mischien iets te diep, je kan beter 2 tot 5 MM.
                          Maarja nu niks meer aan toen, anders kan je hem beschadigen


                          En aangezien de aarde donker is moet ik de pot alsnog donker zetten of niet?staat nu gezien het weer (regen) in de vensterbank.

                          Als ik jou was zou ik heb donker zetten, licht is schadelijk voor de wortels.
                          Maar zoveel maakt dit niet uit, je moet het zelf weten.


                          Hoe zou ik de Lowryder binnen kunnen kweken zonder al te veel extramateriaal?

                          Je kan hem boven een spaarlampje kunnen zetten (als ie groter is 2).
                          Of TL, die zijn lekker goedkoop enz.
                          Zet hem er 5 tot 10 CM boven.
                          In d groei 18 uur licht, bloei 12 uur.
                          Maar zoveel maakt het niet uit, lowryders zijn autoflowers.

                          Peace
                          Bij de lowryder word aangeraden 20 uur licht per dag te geven, in de groei en bloei.

                          Comment


                            #28
                            Re: Lowryder, een hoogvlieger

                            Hoi hoi zit die discussie te lezen maar hoe groot worden de Lowryder's eigenlijk . Heb 3 zaden gekocht en wil wel weten hoe groot ze worden.
                            Laat ze maar lachen , ik lach toch het hardst

                            Comment


                              #29
                              Re: Lowryder, een hoogvlieger

                              toch dit vergeten lezen
                              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...1584#post71584
                              is wel een oude topic

                              Comment


                                #30
                                Re: Lowryder, een hoogvlieger

                                Bedankt die had ik idd al gelezen ,maar het zal me ten zeerste ten goede komen als ik ze volgend jaar ga telen.

                                Comment

                                Bezig...
                                X