Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lowryder, een hoogvlieger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Lowryder, een hoogvlieger

    ik zit dit te lezen maar nou ben ik er nog niet achter als een lowryder met een lowryder gekruist word dan blijft het dus een lowryder dus dan heb ik hier dus een paar 100 honderden zaadjes liggen die pure autoflower zijn??
    Schutto In tha house

    Comment


      #32
      Re: Lowryder, een hoogvlieger

      Idd, dat concludeer je goed.

      Grtz

      Comment


        #33

        Comment


          #34
          Re: Lowryder, een hoogvlieger

          Kan je de bloeifase van lowriders toch op 1 of ander manier beinvloeden ? ik wil namelijk dat mijn ak'tje maximum 35cm word, terwijl die normaal wel over de 40word. Hoe kan ik hem zo klein mogelijk houden ?

          Tzj

          Comment


            #35
            Re: Lowryder, een hoogvlieger

            De lamp zo kort mogelijk erop te houden Met merendeels blauw licht(straling) Ik heb lowryders en ze zijn niet groter als 30 cm geworden De kleinste is zelfs 16 cm.

            Comment


              #36
              Re: Lowryder, een hoogvlieger

              Ok, de lamp staat er altijd 10cm vanaf, het is maar een 15watt 827code, moet het persee blauw licht (straling) zijn ? of kan het met dit lampje, het is maar voor 1plantje in een kleine ruimte, vandaar deze spaarlamp.
              X

              Comment


                #37

                Comment


                  #38

                  Comment


                    #39
                    Re: Lowryder, een hoogvlieger

                    dankje wel! vandaag of morgen even kleinere potjes gaan halen. MOrgen vandaag gaat neit meer ^^

                    Comment


                      #40
                      Re: Lowryder, een hoogvlieger

                      Ik wil wel eens een Lowrider2 zien waar je 35 gr afhaalt, laat staan 15 gr, droog. Dan zou je ze altijd op 20/4 of 18/6 moeten zetten onder hps, en dat is kostelijk
                      Maximale opbrengst per plant 10 gr, en dan zit je al goed. Buiten gaat het nog moeilijker.
                      Daarentegen wel een mooi plantje, makkelijk te kweken en opbrengst gegarandeerd. Heb er net nog eentje geoost, een achterblijvertje onder SL-kweek,
                      toch nog drie lekkere jointjes van kunne roken, heeft heel de bloei onder 12/12 gestaan.

                      Comment

                      Bezig...
                      X