lowryder#2

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • thejemghost
    Retired
    • Jun 2009
    • 187

    #16
    Re: lowryder#2

    Wat op dit ogenblik de populairste autoflower is (de meest verkochte dus), kan ik niet echt zeggen, wel dat de populairste niet altijd de beste hoeft te zijn.

    Er zijn talrijke autoflowers op de markt, hier heb je een mogelijk interessante hulp bij het uitkiezen van een soortje, een lijstje met autoflowersoortjes:
    http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ics-t6402.html

    Zelf kan ik alvast de Lowryder#2 en de Easy Ryder aanraden, dat zijn beiden hele mooie automatic soortjes, die op alle vlak mooie resultaten leveren. Ongetwijfeld zijn er nog wel hele mooie varianten, maar aangezien ik niet met alle soorten ervaring heb die in de lijst voorkomen, beperik ik mijn advies tot soorten waarvan ik uit ervaring weet dat ze echt aan te raden zijn.

    Comment

    • Kenosss
      Plantje
      Nieuw Lid
      • Jul 2010
      • 10

      #17
      Re: lowryder#2

      zoo jaloers op die buds

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #18
        Re: lowryder#2

        Whoppa dit is een postje uit 2008 en dat opnieuw gebumpt
        God was never on your side..

        Comment

        • Silas
          Admin
          Lucky MemberModeratorAdmin
          • Sep 2009
          • 1272

          #19
          Re: lowryder#2

          mensen, pas het topic sluit systeem toe van vBulletin.

          Dat kan middels het systeem zelf, maar ook kunnen vraagstellers hun eigen topic sluiten als het naar wens is verlopen.

          groot nadeel is dat een 2 jaar oud topic (dat gesloten had moeten zijn) weer tussen DE echte recente "gevallen" komen.

          SS
          Veel gestelde vragen over het forum
          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          ?
          420Shop.NL
          "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

          Comment

          • emiel_s
            Grower
            MemberLucky Member
            • May 2008
            • 694

            #20
            Re: lowryder#2

            blijft een goeie plant
            Schutto In tha house

            Comment

            Bezig...