Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

lowryder#2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    lowryder#2

    Korting op 420shop

    #2
    Re: lowryder#2

    Ben niet heel precies geweest met wegen en mijn meiden zaten vol met zaadjes (1600 rijpe) dus ik kan het niet echt zeggen.
    Maar wat ik lees en in groeirapporten heb gezien is dat je met LR#2 onder HPS echt wel 25 gram van een plantje kan trekken!

    In slecht weer en onder TL bijvoorbeeld zal dat wel een stuk minder zijn...

    De plant schijnt nogal gevoelig te zijn voor toprot, dus... WISH ME LUCK! Volgende week wordt het mooi weer, als het daarna weer aanhoudend slecht wordt verhuis ik alles mn tent in.

    Succes darkies!

    B

    PS: De originele berichtgeving van Joint Doctor geeft trouwens GEEN vermoedelijke oogstresultaten.

    Comment


      #3
      Re: lowryder#2

      Hangt er van af als je ze buiten teelt ga je maar een 15 gr van halen maar zet je ze binnen onder minstens een 400 hps zit je rap tussen 20 a 30 gr, niet slecht zou ik zeggen. binnenkort volgt een grow report van lowryder 2 onder 400 hps. Even geduld .

      Grtz

      Comment


        #4
        Re: lowryder#2

        Ik was wat aan het rondneuzen op het net en ik kwam fotos tegen van de LR#2.
        Gekweekt onder Leds en volgens mij Envirolite lampen.





        Comment


          #5
          Re: lowryder#2

          Een vraagje over deze soort;

          kan je deze ook stekken? Of autoflowert de stek gewoon mee met de moederplant?

          Comment


            #6
            Re: lowryder#2

            Jup , die stek schiet ook in de bloei .

            het beste wat je kunt doen is eerst een zadenkweek doen en dan kun je er wel effe tegen :d .

            Comment


              #7
              Re: lowryder#2

              Ow hoe maak je ene stek dan van je plantje?
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Re: lowryder#2

                je maakt een stek zoals bij een normale plant, staat wel ergens een sticky op het forum .

                maarja die stek gaat gewoon beginnen bloeien .

                Comment


                  #9
                  Re: lowryder#2

                  Dat is logisch, want dat doet een autoflower zowiezo vanaf het begin.

                  Maar stel dat je na 2 weken je lowryder 2 stekt, gaat je stekkie dan 8 weken leven of 6?

                  Ik vrees de 6 overigens

                  Comment


                    #10
                    Re: lowryder#2

                    ik heb hier ook lowryders staan. Lekker wietje maar te dure zaden voor wat het plantje opbrengt....

                    Verder heb ik ook proberen stekken maar aangezien de plantjes niet groter werden dan 20 cm, kregen ze ook geen zijscheuten en dus was er geen stekmateriaal. (plantjes stonden buiten, met niet al te veel zon)

                    Verder moet ik zeggen dat de topdensiteit niet echt vet is. Meer blad dan bloemetjes.

                    Ik zou deze Lowryder niet echt aanraden: er zijn betere autoflowers op de markt.
                    Ik vind de zaden te duur en de opbrengst te weinig; ook het moeilijk stekken is niet echt iets waar we op zitten te wachten, toch??

                    Morgen post ik een fototje

                    grtz

                    Comment


                      #11
                      Re: lowryder#2

                      @duke2duke:
                      Houd er wel rekening mee dat het hier gaat over de Lowryder#2 (Lowryder X Santa Maria) en niet om de originele Lowryder, deze word wel degelijk groter dan 20 cm!! (en levert ook meer op ivm een gewone Lowryder)

                      Quasi geen enkele autoflower soort zal zich laten stekken, door de natuur vd autflowers gaan ze gewoon niet met stekken samen, geen nood toe ook trouwens, ze zouden toch direct gaan afbloeien. Dat ze niet makkelijk te stekken zijn, hoef je dus niet op de Lowryder te steken, maar geld voor alle autoflower soorten in het algemeen.

                      Niet dat ik je mening niet respecteer, maar persoonlijk vind ik de Lowryder#2 wel degelijk een interessant en mooi autoflower soortje.

                      Comment


                        #12
                        Re: lowryder#2

                        idd precies wat je zegt man

                        het is een schitterend soortje

                        Comment


                          #13
                          Re: lowryder#2

                          Oorspronkelijk geplaatst door thejemghost View Post
                          @duke2duke:
                          Houd er wel rekening mee dat het hier gaat over de Lowryder#2 (Lowryder X Santa Maria) en niet om de originele Lowryder, deze word wel degelijk groter dan 20 cm!! (en levert ook meer op ivm een gewone Lowryder)
                          Dus Lowryder# 2 levert meer op dan een originele normale Lowryder?????

                          Comment


                            #14
                            Re: lowryder#2

                            Zonder twijfel doet ie dat!!!!

                            Comment


                              #15
                              Re: lowryder#2

                              Is de Lowryder#2 ook de beste/populairste onder de autoflower soorten??
                              Of is er nog iets vergelijkbaars?
                              Ik heb zelf natuurlijk ook gezocht,maar kon niets beters vinden dan Lowryder#2.
                              Maar goed met me (nog) redelijke beperkte kennis , zullen er ongetwijfeld meer soorten zijn dan die ik gezocht heb.

                              Comment

                              Bezig...
                              X