Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke breeder heeft de witste White Widow?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welke breeder heeft de witste White Widow?

    Korting op 420shop
    Ik ben op zoek naar een (old-school) witte soort die spierwit is, goed brengt en harde toppen geeft, gauw klaar is en rot bestendig. En uiteraard lekker is om te roken.

    Zelf kwam ik uit bij White Widow die volgens mij aan al deze eigenschappen voldoet. Maar er zijn vele breeders die beweren de beste te hebben. Vandaar de vraag:

    Welke breeder heeft de beste/witste/mooiste White Widow?
    Horks Fototopic 2.0

    #2
    Ik voel na Wesley pipes zijn op zoek naar een goeie diesel topic. Een kweek aankomen, opzoek naar de beste white widow🙃?

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Liever meteen een schot in de roos.

    #3
    Ik ben natuurlijk geen zooon pro als u maar mr wikipedia zegt deze.

    White widow is een zogenaamde "witte" wietsoort met een hoog THC-gehalte. Het is een kruising tussen een Indiase Cannabis indica en een Braziliaanse Cannabis sativa.[1]Vele kwekers beweren dat hun versie de originelen White Widow is, echter werd de eerste versie publiek vrijgegeven door Shantibaba, de voormalige mede-eigenaar van Green House Seeds.​

    Mss even terug naar de roots gaan van white widow?

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Ben ook geen pro hoor, meer dan een uit de hand gelopen hobby kan je het niet noemen.

      Terug naar de roots is een optie, maar ik vind het belangrijker dat de soort wit is én compacte toppen geeft.

    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Wat internet mij verteld zoeken achter ene dat groot procent indica is. Temperaturen + voeding maken dat die goed inorde zijn, maar dat zijn dingen die je zelf wel weet veronderstel ik

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Oké dan weet ik in welke hoek ik het wat zoeken moet.

    #4
    Greenlabel's automatische WhiteWidow in volle grond was fenomenaal maar enkel nog in de UK te vinden de ltste keer ik checkte voor hun Automatic mix pack 2.0
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Ben sowieso niet op zoek naar een auto, maar uitsluitend fem of reg.

    #5
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...riet-en-waarom
    1 van de topics.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Heb het doorgelezen en kan er een doorstrepen.

    #6
    Als het niet specifiek WW moet zijn kan ik top44 wel aanraden tbh. Als ik mijn pot open doe ruik ik toch een typische witgeur v vroeger :p

    Comment


      #7
      White whidow das toch niks apparts aan dr zijn wel wat betere soortjes lijkt me

      ww is ook niet zo sterk maar de ene ww is meer indica en de andere meer sativa

      maar heb wel een kruising gerookt white haze was ook wit als een malle en knetter stoned

      Comment


      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        WW kan erg speciaal zijn.

      #8
      Heb je al gekozen?

      Comment


        #9
        Oorspronkelijk geplaatst door NewNoobie View Post
        Heb je al gekozen?
        Nee eerst een ronde Super Skunk van Sensi. Daarvan weet ik uit ervaring dat het iets is dat ik graag rook.
        Horks Fototopic 2.0

        Comment


          #10
          Hork ik kan je daar een eerlijk antwoord op geven uit eigen ervaring en destijds de zelfde route na de juiste opzoek.

          Helaas vind ik zelf deze soort niet meer onder de oude naam (of ze zijn gestopt)

          Let op het indica percentage deze moet ten alle tijden hoger zijn,de breeder destijds was fast and furious seeds.

          Deze was wit zoals vanouds de mooiste ww die ik in jaren ooit heb gehad.

          Verder claimen ze alles ja,niet te serieus nemen wat op het pakje of website staat

          Comment


          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Ah jammer, nou ja dan kan ik me de zoektocht wel besparen. Heb WW te weinig gerookt om zelf echt over te kunnen oordelen wat een goeie WW is.

          #11
          Hork niet getreurd, kijk eens bij seedstockers die hebben hem nog in hun assortiment.
          1995 highlife cup winnaar.

          Is nog de genetica van toen,deze waren ook altijd de bom👍

          zul je veel plezier van hebben.

          Comment


          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Dank!

          #12
          Wat waren die ww tjes 15 jaar terug lekker zeg!

          Comment


            #13
            En hier Boomvalk

            Comment


              #14
              Oorspronkelijk geplaatst door Hork View Post
              Ik ben op zoek naar een (old-school) witte soort die spierwit is, goed brengt en harde toppen geeft, gauw klaar is en rot bestendig. En uiteraard lekker is om te roken.

              Zelf kwam ik uit bij White Widow die volgens mij aan al deze eigenschappen voldoet. Maar er zijn vele breeders die beweren de beste te hebben. Vandaar de vraag:

              Welke breeder heeft de beste/witste/mooiste White Widow?
              Ik zit dus met hetzelfde probleem, ze beweren allemaal de beste kwaliteit te hebben maar eerst maar eens zien of de zaadjes überhaupt ontkiemen en dan nog maar afwachten wat voor maat bonsai het word.
              In dit geval was het vroeger toch echt veel beter...En bij vroeger denk ik terug aan de jaren 80 toen ik begon met blowen.

              Comment


              • Yuna
                Yuna commented
                Editing a comment
                Toen je nog wat meer kon,en men niet was doorgeslagen of je alles ontnamen.
                En de soortjes die iedereen kon,ik denk dat we alles bijna wel missen van de tijd van toen inclusief het leven en hoe het was.
            Bezig...
            X