Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

White Widow, welke breeder is jullie favoriet en waarom?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    White Widow, welke breeder is jullie favoriet en waarom?

    Korting op 420shop
    Mam, kan je eens een White Widow plant kweken?

    Natuurlijk jongen, komt voor elkaar!

    En dan zie je op seedfinder hoeveel zaadbanken deze legendarische strain (en kruisingen) aanbieden

    Wat is jullie favoriete White Widow en waarom?
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    #2

    Comment


      #3
      Dank je mafferd, ik had inderdaad al gelezen dat mr. Nice zijn Black Widow wordt aanbevolen, wel grappig dat hij zijn strain dan Black Widow noemt. Verder begreep ik dat met de White Widow van Dinafem en White Label ook veel positieve ervaringen zijn.

      Zal ook eens buitenverslagen opzoeken met WW, maar mijn gevoel zegt dat ze daar minder geschikt voor zijn.
      ​​​​​​
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        #4
        Stemma ik heb ongeveer een jaar of 10 geleden is een ww stekkie op mn balkon gezet , deed het prima , heb er helaas geen kweek verslag van alleen een video op youtube en dan ben ik niet meer anoniem , maar het kan wel.

        Comment


          #5
          Stemma

          Ik heb 2 keer de WW van greenhouse seeds gekweekt en ik kan er niets slecht over zeggen.
          De reden is omdat men zegt de originele is waar ik wel aan twijfel de andere zegt van de Sjamaan de originele is.
          Maar ik vindt het goede zaadjes lekker smaak en fijn effect oftewel een toppertje

          Comment


            #6
            Ik heb verschillende claims gelezen over wie de White Widow strain heeft ontwikkeld. Geen concreet bewijs gevonden. Zie de link voor de diverse claims.
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #7
              Dat is zeker zo het is moeilijk voor de breeders om het te claimen.
              Zo zie ik op de website van leafly de standaard tekst van over/van green house

              Among the most famous strains worldwide is White Widow, a balanced hybrid first bred in the Netherlands.

              Comment


                #8
                heb ze van sensie binnen gekweekt snel klaar en veel vlees
                verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                Comment


                  #9
                  De White Widow van de Sjamaan heb ik twee keer gedaan nu.
                  Mede omdat deze regelmatig genoemd werd als de enige echte WW.
                  WW_Sjamaan.JPG
                  Beide keren dikke hermafrodieten.

                  Trouwens ook niet de eerste strain van Ingmar die tegen valt.
                  Ingemars_punch.jpg
                  Bij het maken van Ingemars Punch is ook iets gedaan wat niet klopt.
                  Ondanks dat deze regulier zouden zijn, zijn deze ook erg stressgevoelig, voor je 't weet hangen er ballen.

                  White Widow van Spliff.
                  Ruikt ongeveer hetzelfde als de WW van de Sjamaan, iets minder kruidig, ze ziet er wel anders uit.
                  WW_Spliffff.JPG
                  Deze gaat meer de Indica kant op.
                  Kweek niet afgemaakt vanwege een overdosis plantjes, deze was reserve

                  Ook ik ben dus nog steeds op zoek naar de echte White widow, zoals je die in de shop kon kopen in de 80erjaren.
                  Nou is het natuurlijk niet gezegd dat ik daar WW kreeg, er werd ook vaak PP als WW verkocht.
                  Dus de echte PP wil ik ook nog weleens vinden.
                  Nee, niet die van Dutch Passion, want je raadt het al, die werd herma.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Bedankt voor jullie input!

                    Noch mijn zoon of ik kunnen beoordelen wat de 'echte' White Widow is, dus ik hou mij graag aan jullie adviezen vast.

                    Het lijkt mij een leuk idee om eens een kweek te doen met WW van verschillende breeders, om zo in ieder geval de onderlinge verschillen te zien, te ruiken en te proeven .

                    ​​Een 'ervaren smaak commite ' mag dan oordelen welke WW de originele het dichtst benadert. Dit zal dan na mijn buitenkweek zijn.


                    Meer tips en foto's blijven welkom
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment


                      #11
                      PPP van nirvana is het ook niet, dat zou zelfs WW kunnen zijn.

                      De PP die ik van vroeger ken, vond ik qua smaak terug in Durban poison van wietzaadjes.nl. Qua topgroei ook overigens.

                      White widow is niet echt een soort die me aanstaat om zelf te kweken. Ik ken ook slechts 1 shop die hem verkoopt zoals hij al die jaren is geweest. Alle andere coffeeshops verkopen een vervanger die qua smaak en geur niet in de buurt komt van de WW die ik rond 2005-2007 rookte.
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                      • QnQ
                        QnQ commented
                        Editing a comment
                        Durban Prison is dat denk ik ?

                      #12
                      Ik gok als ik met mijn 30 soorten naar de coffeeshop zou gaan dat als ze het aannemen alles in de ww of pp bak gaat.

                      Zelf vind ik de mohan ram ni slecht, kruising van ww met sad.

                      Comment


                        #13
                        Ik heb die van Hy seeds wel eens gekweekt en ik vind dat zij prima zaden hebben.
                        http://akk.li/

                        Comment


                          #14
                          Ik heb de Auto en fem van Dutchpassion ,daar hebben ze nou ook een goede actie btw ,de auto buiten was een denderend succes qua opbrengst en potentie ,binnen de fem gaan er nog in dus kan ik nog niks over zeggen.

                          Comment


                            #15
                            Durban Poison - Huismerk Wietzaadjes.nl Zaden per pakje 5 062087-5

                            Dat is wat er in de mail staat, en wat er in mijn tuin stond.
                            Maar er zat een AF tussen de reguliere bloeiers, het kan heel goed zijn dat Tim en kornuyten de boel hebben veranderd.. Ik heb er toen niet over gemaild, dus ook geen idee wat ze er mee gedaan hebben.
                            Misschien kun je even informeren, maar ik gok erop dat ze zullen zeggen dat de nieuwe 'prison' beter is dan de vorige 'poison'. Het standaard riedeltje..
                            De beschrijving komt wel ongeveer overeen, ik herinner me dat ze over drop begonnen iig.


                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                            Comment

                            Bezig...
                            X