Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geurloze wiet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Geurloze wiet?

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik zoek geurloze soortjes om buiten te kweken, het hoeft niet geurloos te zijn maar in ieder geval geen echte wietgeur. Iemand een idee?

    Groetjes
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower


    #2
    Re: Geurloze wiet?

    Dat is meestal het probleem met wietjes
    Ik heb ooit een amnees gehad die wel mee viel.
    Ik weet jammergenoeg alleen niet meer waar ik dat zaad vandaan had En misschien was het maar een eenmalig iets, of uitzondering

    Comment


      #3
      Re: Geurloze wiet?

      Tomaten al geprobeerd ?

      zowat alle wiet heeft in de eindbloei een luchie poepzak, daar kan je nauwelijks omheen. Een van de redenen waarom ik op 'n bepaalde spot bijv PP kweek is dat die pas echt begint aan het eind, maar da's ook sterk afhankelijk van het weer (met een goeie zomer ruikt die ook stevig zoals de PPbinnenkwekerts je kunnen melden).
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #4
        Re: Geurloze wiet?

        Ik heb wel vaker gelezen dat de lemon soortjes niet echt naar wiet ruiken maar meer naar citroen. is daar iets van waar?
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

        Comment


          #5
          Re: Geurloze wiet?

          De lemon skunk en de super lemon haze reuken echt naar citroen
          alleen de slh moet in augustus gaan verduisteren ,want die gaan anders pas eind september in bloei en oogsten kan in eind november
          en dan heeft de toprot allang toegeslagen

          Comment


            #6
            Re: Geurloze wiet?

            kan wel jaa... buiten kun je ze ook wel in bloei zetten, ( eerder ) als je ze maar in een bak of pot of iets dergelijks hebt waar je ze mee kan verplaatsen, dan zet je ze gewoon 12/12
            12 uur op een donkere plaats en 12 uur in de zon, dit heb ik ook gedaan om mijn plant eerder in bloei te zetten. dat moet je ongeveer 2 weken lang doen en dan is die in bloei (A)
            makkelijk tog ?

            GRZZ RBBRT

            ---------- Post added at 20:33 ---------- Previous post was at 20:31 ----------

            en nog even tussendoor die geur is tog verukkelijk Haha tenminste vind ik (A) alleen daarom heb ik al een plantje

            Comment


              #7
              Re: Geurloze wiet?

              Ja vind ik zelf ook, maar de buren hebben al eens geklaagd over de geur...
              Ik ben wel van plan om guerilla te doen, dus dan maakt geur weinig uit
              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

              Comment


                #8
                Re: Geurloze wiet?

                Oorspronkelijk geplaatst door RBBRT View Post
                dat moet je ongeveer 2 weken lang doen en dan is die in bloei (A)
                makkelijk tog ?
                Kan nog makkelijker : plant 1-2 etmalen volledig verduisteren. Daarna gewoon weer naar buiten. Doe dat in augustus ivm aantal lichturen buiten, dan heb je 'm (afhankelijk van de soort) binnen 2 weken bloeien met maar 2x slepen. in plaats van 2 weken 2x per dag slepen...
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment


                  #9
                  Re: Geurloze wiet?

                  voor een guerillia in de buurt van een tankstation of petrochemie kun je altijd een dieselsoortje nemen

                  Comment


                    #10
                    Re: Geurloze wiet?

                    hardstikke handig ook als je spint ziet ontwikkelen...alleen maar even een aanstekertje erbij -woef-

                    "kijk eens pappa, dit plantje kan blaffen"
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment


                      #11
                      Re: Geurloze wiet?

                      Zou wel geurloze voeten willen, helaas bestaat dat niet netzoals wiet naar wiet ruikt ruiken voeten naar voeten.

                      Comment


                        #12
                        Re: Geurloze wiet?

                        Voeten kan je wassen, en als je dat op tijd en regelmaat doet.... lol

                        Comment


                          #13
                          Re: Geurloze wiet?

                          Als m'n buren klagen zou ik helemaal geen planten meer buiten zetten.
                          Als jij niet naar ze luistert, dan hebben ze bij de wijkagent wel een gewillig oor.
                          Ze hebben geklaagd, en verwachten helemaal geen wietlucht meer. Ook geen citroen-wietlucht ofzo.
                          Zou maar een ander plekkie gaan zoeken voor volgend jaar.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #14
                            Re: Geurloze wiet?

                            Double Fun valt wer mee, net als Red Escape.
                            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                            Comment


                              #15
                              Re: Geurloze wiet?

                              ik vindt de rqs weinig ruiken, ook weinig smaak/effect volgens sommigen.... 't is het een of het ander he.

                              @monty: hoe ruiken voeten dan normaal?

                              Comment

                              Bezig...
                              X