Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geurloze wiet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Geurloze wiet?

    Kom maar eens ruiken, ghehehe als je durft. Wassen kan idd maar van lange duur is het ruikvrij zijn van me voeten toch echt niet.

    Maar ik bedoel, men wil wiet telen, dan is daar inherent aan verbonden dat dat een wietgeur geeft. Zoals QnQ al aangeeft, als de locatie het niet toelaat dat men een wietgeur ruikt is het geen geschikte locatie en vraag je erom om vroeg of laat de man met de pet aan je deur te hebben staan.

    Misschien zoon bordje in je tuin zetten.

    Comment


      #17
      Re: Geurloze wiet?

      lol man, samen met een bordje : PAS OP hier wordt wiet geteeld.
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #18
        Re: Geurloze wiet?

        Toch is er veel verschil in "vrije" geur.

        Santa Maria en AK47 zijn enorme stinkers. Andere soorten ruiken alleen erg als je er aan zit.
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

        Comment


          #19
          Re: Geurloze wiet?

          Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
          Als m'n buren klagen zou ik helemaal geen planten meer buiten zetten.
          Als jij niet naar ze luistert, dan hebben ze bij de wijkagent wel een gewillig oor.
          Ze hebben geklaagd, en verwachten helemaal geen wietlucht meer. Ook geen citroen-wietlucht ofzo.
          Zou maar een ander plekkie gaan zoeken voor volgend jaar.
          Het was niet echt geklaag, maar ze zeiden alleen dat ze het roken. Maar alsnog, het is beter als ik dat zoveel mogelijk kan tegengaan
          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

          Comment


            #20
            Re: Geurloze wiet?

            Kan je dan is niet gewoon gaan praten met je buren? Praten is nog altijd het beste natuurlijk, dan weet je wat je buren exact denken... Dan hoef je niet constant para te zijn over je buren of "je beste vriend"...

            Peace and love,

            Davy

            Comment


              #21
              Re: Geurloze wiet?

              Hallo Moreweed, kan dit met alle wietplanten of alleen met bepaalde rassen?

              Kan nog makkelijker : plant 1-2 etmalen volledig verduisteren. Daarna gewoon weer naar buiten. Doe dat in augustus ivm aantal lichturen buiten, dan heb je 'm (afhankelijk van de soort) binnen 2 weken bloeien met maar 2x slepen. in plaats van 2 weken 2x per dag slepen...

              Gr Matthijs

              Comment


                #22
                Re: Geurloze wiet?

                Matthijs bedoel je daarmee de plant 2 etmalen in eht donker laten staan?!
                Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                Comment


                  #23
                  Re: Geurloze wiet?

                  Ga anders eens naar een grote bloemenzaak en vraag daar naar een struik welke in september bloeit en felle lekkere geur afgeeft als dat bestaat. Of plaats zo een vleesetende plant van 2 meter groot. Die stinken naar rot vlees. Maar ik denk dat je buren dan wel een klacht gaan indienen.

                  Comment


                    #24
                    Re: Geurloze wiet?

                    Ik ga denk ik volgend jaar gewoon 1 of 2 planten binnen zetten.. Ben meer fan van het buitenkweken, maar daarom ga ik volgend jaar ook een guerilla doen.
                    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                    Comment


                      #25
                      Re: Geurloze wiet?

                      Oorspronkelijk geplaatst door matthijs View Post
                      Hallo Moreweed, kan dit met alle wietplanten of alleen met bepaalde rassen?
                      Last edited by moreweed; 25 September 2011, 13:31.
                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                      Comment


                        #26
                        Re: Geurloze wiet?

                        Misschien kan je wel wat met je buren afspreken. Dat zij ook een klein gedeelte van de teelt krijgen als zij verder niets zeggen of dat je gewoon lekker een keer buitensex met je buurvrouw hebt!
                        Last edited by HarrieJanssen; 14 December 2011, 14:39.

                        Comment


                          #27
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #28
                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                            Comment


                              #29
                              Re: Geurloze wiet?

                              gewoon een paar geurvreeters in je wietboom hangen

                              Comment


                                #30
                                Re: Geurloze wiet?

                                Ik heb een Greenhouse Thai te drogen hangen die nauwelijks ruikt. Tijdens het knippen rook de ruimte naar wiet, maar een uurtje later nauwelijks meer, en de kweekkast ook niet toen ze daar nog in stond.

                                Niet dat je daar iets aan hebt: Thai is ongeschikt voor buiten, omdat je pas in januari zou kunnen oogsten.

                                Comment

                                Bezig...
                                X