Paars

Collapse
X

• Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

• ceBep
    replied
    Re: Paars

Jazeker, Omni Seeds heeft mijn toestemming om de foto's te gebruiken op growshop markt, de RE-zaden kwamen ja ook bij hem vandaan (als testers in eerste instantie). De ene hand wast de andere

En het is nog steeds één van mijn favoriete planten!

Leave a comment:

• leyze
    replied

Ja Vale zijn red escape zaden zijn bekend precies,growschopmarkt gebruikt zijn fotos ervoor

Leave a comment:

• Cookaap
    replied

Dat is waar K1 en LR2. Ik heb op dit moment 5 Red Escape zaadjes (tnx to Vale) en die wil ik buiten gaan planten omdat de plant daar geschikt voor is en omdat ze regulier zijn. Of dat dit jaar nog kan weet ik (nog) niet. Maar de RE heeft wel een goede naam hier op het forum en ik zal jullie op de hoogte houden tegen die tijd.

Leave a comment:

• LR2
    replied

De meeste soorten passen zich wel aan. De meeste binnensoorten zijn ook prima buiten te doen in het zuiden van de VS en Spanje, zo ook met de buitensoorten trouwens. Het is een kwestie van weten waar de genen liggen; meer sativa is vroeg in de bloei zetten. Meer indica is lekker drie weekjes laten gaan voordat de klok op 12/12 gaat. Meer ruderalis is.. Dat verschilt nogal..
    Vaak levert een kweekverslag van een ander een boel op!

Leave a comment:

• k1
    replied

een buiten soort kan ej binne zetten !! enkel rekening houden met sommige dat je ze vroeg genoeg in bloei trekt

groetjes en gl

Leave a comment:

• Cookaap
    replied

Oorspronkelijk geplaatst door LR2
    Zoeken lukt prima, maar het vinden is wat lastiger.
    Dit is idd het probleem. Ik ga ik ook niet buiten kweken daarom dacht ik KF. Volgens mij kun je buiten soorten ook wel binnen neerzetten. Een kleine buitensoort dan, of geeft dat problemen?

Leave a comment:

• LR2
    replied

Ik vind paarse wiet vaak niet zo lekker. Toch blijf ik zoeken naar een smakelijk zoet en paars soortje! Zoeken lukt prima, maar het vinden is wat lastiger. Al helemaal voor buiten. De pineapple dane die ik nu veredel heeft wat paarse tintjes hier en daar.
    Tot die tijd houd ik het bij groene autoflowers en vroegbloeiers. Als ze rond september nog geoogst moeten worden, vind ik er altijd paar in terug.
    KF van sannie deed het niet zo goed buiten dacht ik, maar het is het proberen waard. Persoonlijk vind ik zijn shop te duur en te exclusief (eigen merk en vriendjes) om er iets te kopen, maar ieder zijn ding.
    Liever growerschoice, daar zit je dus wel voor een duppie op de eerste rang. En als het achterin de zaal is - is me nog niet overkomen- dan heb ik alsnog maar maximaal twee tientjes verloren. De rest komt uit ruil.

Leave a comment:

• k1
    replied

idd das Q zen BBG

Leave a comment:

• Cookaap
    replied

Bedankt max Red escape was ik even vergeten ja.
    Ga je ook een verslagje bijhouden van jou zaden? want dat schuif ik zeker aan!

mooi hoor k1

Leave a comment:

• peuker
    replied

wow welk soortje is dat k1 is dat BBG van Q????i like it
    Last edited by peuker; 22 April 2013, 12:50.

Leave a comment:

• k1
    replied

wil je paars soortje !!

QnQ plezier.jpg

Dit kan je paars noemen ^^

Leave a comment:

• max390
    replied

Hier misschien nog een paar paarse soorten.

Omni Red Escape, Omni Toxic Berry.
    Dutch passion heeft een een paar leuke paarse soorten.

Budgetseeds heeft misschien nog wat DieselRyder paarse pheno maar het zijn wel echte stinkerds volgens de verkoper(er is kans dat de plant paars word een beetje hetzelfde verhaal als bij de Red Family van Sweet Seeds).

AQS Seeds heeft volgens mij ook nog wat paarse soorten(growshopmarkt.nl/author/aqs-seeds/).

Heb mezelf al getrakteerd op een paar paarse soorten.

20130421_235152.jpg

Leave a comment:

• Cookaap
    replied

Ik heb me eens even verdiept in de autoflowers en die prijs voor 25 voor 3 autoflowertjes is schandalig!

Ik wil graag een (binnen) soort die van nature paars word en niet 1 die je paars moeten maken d.m.v. koude nachten. De soort moet ook verkrijgbaar zijn in Nederland.
    Als ik in die criteria zoek vallen er helaas veel soorten af.

Uiteindelijk lijkt mij de beste soort dan ,(niet boos worden), Killing Fields van Sannie.

in dit geval als ik fout zit hoor ik het graag!

Leave a comment:

• k1
    replied

ze zien der wel netjes uit op de foto !! maar daarom wil het nog ni zeggen dat ze zo worden he :d

tevens denk ik wel dat er andere leukere soortjes zijn die iets goedkoper zijn !!

maar ja ieder zen ding he

Groetjes en gl

Leave a comment:

• ceBep
    replied

Okay, het is in ieder geval goedkoper en waarschijnlijk ook beter dan shopwiet. Die troep komt er hier sowieso niet in, zowel niet in mijn huis als in mijn longen.
    Succes met je zoektocht

Leave a comment:

Bezig...