Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
AF's zijn niet fout, iedereen heeft er wel iets over te zeiken, net als over andere bepaalde zaden.
Die keus is volledig up to you, maar ik vind die prijs echt buiten proporties. Da's de reden ook dat ik al een paar jaar mijn zaden ergens anders betrek; ik laat shops met woekerprijzen links liggen. Als iemand het normaal vind okay, maar ik vind het 3 keer niks!
Hell freezes over voordat ik zo'n bedrag aan 3 zaden ga betalen!
Al even wat strains opgezocht voor volgende kweek en ik kwam een breeder tegen die 2 hele mooie paarse soorten verkoopt. Ik ben aan het twijfelen tussen deze 2:
Paarse weed geeft wel een extra kick , extra voedzaam zeg maar en er is ook een speciale benaming voor maar heb niet gestudeerd dus weet de namm ook niet
Wel heb ik zelf veel met paarse soortjes lopen kruisen en daar een 100% paarse soort uit weten te persen
Ajo
Ventje
Bedoel je dan echt paars zoals QnQ zen foto?
Stuur me daar is ff een paar stuks van op
wat bedoel je ventje? ook bladeren paars, kan ik wat meer info krijgen?
Ik heb jaren geleden de soort ICE gefeminiseerd en daar kwamen ook paarse pheno's in voor en daar ben ik mee wezen door kruizen en een parse soort gemaakt waarvan de bladeren gewoongroen zijn maar de bloesem paars is
Oke, bedankt jongens! Ik heb via de ruiltopic zaadjes van een kruising, purple widow x (durban x shiva) en die zijn als het goed is paars killing fields wilde ik eerst ook kopen, dat misschien voor een volgende kweek. In februari ga ik weer beginnen en wil dan ook een kweekverslag bijhouden
wat bedoel je ventje? ook bladeren paars, kan ik wat meer info krijgen?
Leave a comment: