Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

percent thc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    percent thc

    Korting op 420shop
    Ik vraag me af of er nog wietsoortjes bestaan met een laag THC gehalte zo van in de periode van 1995 , tegenwoordig is het thc gehalte zo hoog dat ik terug verlang naar die wiet van vroeger die 8.5 % THC was voor mij genoeg

    #2
    Re: percent thc

    Ja, die bestaan nog
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #3
      Re: percent thc

      Oorspronkelijk geplaatst door ;513266
      De THC percentages in Nederland met bijbehorende jaartallen:

      1994 8.5%
      1995 8.5%

      1996 8.9%
      1997 8.6%
      2000 8.6%
      2001 11.3%
      2002 15.1%
      2003 18.1%
      2004 20.4%
      Oorspronkelijk geplaatst door ;512383

      Zombiewiet aka plofkipwiet, bijna alle wiet tegenwoordig, zijn heel ongezond!
      Als je die niet wilt kun je beter alvast stoppen met boosters.
      Die boosters converteren CBD en waardevolle terpenen in THC en maken zo de wiet waardeloos en couchlock.
      Oorspronkelijk geplaatst door ;512846
      Hier een link hoe CBD wordt omgezet in THC, een uitvinding van ene Raphael Mechoulam;

      "converting cannabidiol to Delta 8 or Delta 9-tetrahydrocannabinol by mixing the diol with a catalyst and solvent and allowing the mixture to separate, removing the organic phase; and eluting the tetrahydrocannabinol from the organic phase"

      In de meeste boosters zitten Lewis acids als boron en koper. Dit verklaart hoe het THC gehalte van nederwiet in slechts 4 jaar steeg van 8.6% naar 20.4% gemiddeld, tegelijkertijd met deze uitvinding.


      12345

      Comment


        #4
        Re: percent thc

        Er zijn diverse soortjes

        7,5 % http://en.seedfinder.eu/strain-info/...I/Sensi_Seeds/

        7 % http://en.seedfinder.eu/strain-info/...annabia_Seeds/

        Autoflowers en CBD rijke strains hebben over het algemeen ook lagere THC percentage's
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


          #5
          Re: percent thc

          Waar is de rest van de cijfers bubbleblower ?
          Sinds 2004 is het namelijk weer aanzienlijk gedaald als ik me niet vergis.

          Er wordt een hoop stierenpoep geschreven inderdaad.

          Check even seedfinder.eu hankyspanky.
          Die heeft een leuke zoekmachine waarmee je bijna alles kunt vinden.

          Percent...ghehe, ik dacht dat dat fout was, ik ken alleen het gebruik van procent, of percentage.
          Volgens teh internetz is het toch goed.
          Weer wat geleerd, ik wordt steeds slimmer.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: percent thc

            Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
            Waar is de rest van de cijfers bubbleblower ?
            Sinds 2004 is het namelijk weer aanzienlijk gedaald als ik me niet vergis.

            Er wordt een hoop stierenpoep geschreven inderdaad.

            Check even seedfinder.eu hankyspanky.
            Die heeft een leuke zoekmachine waarmee je bijna alles kunt vinden.

            Percent...ghehe, ik dacht dat dat fout was, ik ken alleen het gebruik van procent, of percentage.
            Volgens teh internetz is het toch goed.
            Weer wat geleerd, ik wordt steeds slimmer.
            Ik verdomme hankyspanky intypen inseedfinder en nada, snap de grap niet..
            Valt nog mee dat het geen nederlands woord is, net als ascorbinezuur (tegen scheurbuik) en potassium. Per cent lijkt me echt iets nederlands
            2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
            2016 - Greyvol's buitenkweek
            2017 - Santa Maria van Space Cees

            Comment


              #7
              Re: percent thc

              Oorspronkelijk geplaatst door Greyvol View Post
              Ik verdomme hankyspanky intypen inseedfinder en nada, snap de grap niet..


              Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
              Waar is de rest van de cijfers bubbleblower ?
              Sinds 2004 is het namelijk weer aanzienlijk gedaald als ik me niet vergis.
              Dat is slechts mijn mening als statisticus, inmiddels heeft LR2 al lang uitgelegd dat er van die rapporten niets deugt.

              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...port-2013-2014
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...102#post517102

              Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
              Er wordt een hoop stierenpoep geschreven inderdaad.
              Zeg dat wel, maar dus nooit door mij, ga maar eens wat beter lezen vanaf nu!

              Comment


                #8
                Re: percent thc

                Oorspronkelijk geplaatst door Bubbleblower View Post




                Dat is slechts mijn mening als statisticus, inmiddels heeft LR2 al lang uitgelegd dat er van die rapporten niets deugt.

                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...port-2013-2014
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...102#post517102



                Zeg dat wel, maar dus nooit door mij, ga maar eens wat beter lezen vanaf nu!
                Hee die Bubbleblower, heb je al eens die schimmel thee gebruikt tegen de toprot?

                http://youtu.be/Uj4FL0u1wvg
                Had gezien ergens dat je op zoek was, en kwam deze tegen. Ik ga deze zomer voor het eerst buiten spelen en die schimmel thee gebruiken. Weet niet of je dat al geprobeert had, kaliglas en bakpoeder werkte geloof ik niet toch?

                En on topic,
                image.jpg
                Last edited by Greyvol; 11 April 2015, 14:40.
                2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                2016 - Greyvol's buitenkweek
                2017 - Santa Maria van Space Cees

                Comment


                  #9
                  Re: percent thc

                  Oorspronkelijk geplaatst door Bubbleblower View Post
                  Zombiewiet blablabla heel ongezond blablabla stoppen met boosters blablabla boosters converteren CBD en waardevolle terpenen in THC blablabla wiet waardeloos blablabla blablabla ik heb er echt de ballen verstand van dus ik blablabla maar wat blablabla Dit verklaart hoe het THC gehalte van nederwiet in slechts 4 jaar steeg van 8.6% naar 20.4% gemiddeld, tegelijkertijd met deze uitvinding.
                  En de irritante bullshit blijft gewoon terug komen ondanks dat al lang is uitgelegd dat het complete bullshit is.

                  Die cijfers van greyvol zien er al een stuk betrouwbaarder uit en geven ook precies aan wat LR2 bedoelde (en je niet snapte).

                  Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                  Comment


                    #10
                    Re: percent thc

                    Die cijfers van Greyvol komen dus van het Trimbos en zijn precies dezelfde cijfers als de mijne en die van Q&Q.

                    Volgens die cijfers steeg de THC in nederwiet in 4 jaar tijd van 8.6% naar 20.4%!

                    Toevallig precies tegelijkertijd met die uitvinding van Prof. Raphael Mechoulam hoe je CBD converteert naar THC.

                    Comment


                      #11
                      Re: percent thc

                      Ja en precies op dat tijdstip scheet er ook een stier in de wei. Het bewijs is vanzelfsprekend dat het daar door komt. Kijk maar hier is een plaatje:
                      bullshit-lg.jpg

                      Dat is ook meteen de bron voor de invloed van het onweer en ander geleuter over electrische velden die zogenaamd van enorme belang zijn bij onze kweekjes.

                      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                      Comment


                        #12
                        Re: percent thc

                        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                        Comment


                          #13
                          Re: percent thc

                          Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
                          Ja en precies op dat tijdstip scheet er ook een stier in de wei.
                          icecream sales. These sales are highest when the rate of drownings in city swimmingpools is highest. To allege that ice cream sales cause drowning, or vice versa, would be to imply a spurious relationship between the two. In reality, a heatwave may have caused both. The heat wave is an example of a hidden or unseen variable, also known as a confounding variable.

                          Net als de relatie tussen psychoses en wiet, waarbij de confounding variable tabak is.


                          Het THC gehalte in Nederwiet steeg dus in 4 jaar tijd van 8.6% naar 20.4%.

                          Ook al zegt LR2 dat er van een stijging geen sprake was en drs wietefras dat vanzelfsprekend met hem eens is.
                          Kies maar of je liever hen gelooft of de rapporten van het Trimbos Instituut.

                          Rond de eeuwwisseling was -ook toevallig tegelijkertijd- de introductie van die boosters; een wondermiddel.
                          Al mijn maten adopteerden die gelijk, terwijl ik toch liever organisch bleef groeien.
                          Zij kregen hele dikke sugar buds, wat destijds nieuw was en een veel hogere opbrengst.
                          Maar alleen was hun wiet ineens couchlock en de mijne niet.
                          Terwijl we dus altijd dezelfde stekken hadden en dezelfde technieken.

                          Het rapport van het Trimbos Instituut en het patent van Prof. Mechoulam bevestigen slechts het sterke vermoeden dat ik al 15 jaar heb.
                          Als iemand een betere verklaring heeft voor die stijging van 8.6% naar 20.4% in slechts 4 jaar tijd dan hoor ik het graag.
                          En zeg alsjeblieft niet dat de genetica veranderde, want stekken veranderen zelden of nooit, daar zit absoluut niemand op te wachten.
                          Stekken (genetica) hetzelfde, groeitechnieken hetzelfde, waar zit m die spectaculaire verandering dan in?

                          Comment


                            #14
                            Re: percent thc

                            Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
                            Ja en precies op dat tijdstip scheet er ook een stier in de wei. Het bewijs is vanzelfsprekend dat het daar door komt. Kijk maar hier is een plaatje:
                            [ATTACH=CONFIG]259392[/ATTACH]
                            Geniaal

                            Comment


                              #15
                              Re: percent thc

                              Oh ok, dus als ik gewoon keihard bewijs neerleg dan is het een "nonsens verband", maar jouw "nonsens verband" moeten we maar gewoon aannemen omdat je vrienden couchlock wiet hadden en jij niet?

                              Ik probeer het nog een keer. Weet niet waarom want het is toch kansloos, maar goed:
                              - Trimbos geeft zelf ook al aan dat de metingen van voor 2000 minder nauwkeurig zijn uitgevoerd. Bovendien snap je nog steeds het verhaal van LR2 niet. Er zijn verschillende producten vergeleken. Al zal het best zo zijn dat de THC percentages binnen een bepaald product best gestegen zullen zijn.
                              - Wat is er zo moeilijk aan om te bevatten dat inderdaad de THC percentages gestegen zijn, omdat daar op is geselecteerd? Net zoals dat ze er nu bijvoorbeeld steeds hogere percentages CBD in selecteren en paarse kleurtjes.
                              - CBD heeft nooit in grote percentages in nederwiet gezeten, dus zelfs al zou je de CBD omzetten naar THC dan is dat nog steeds de moete niet. Even een rekensommetje: 8,5% + 0,1% = ?
                              - De myrceen terpeen in combinatie met THC is de meest waarschijnlijke oorzaak voor couch-lock. Andere oorzaken die genoemd worden zijn CBN (al denk ik zelf dat dat meer duizeligheid veroorzaakt) en CBD.
                              - Heb je een analyse van wat er in jouw wiet zat en die van je vrienden zodat je weet waar het verschil zat? Niet echt bewijs zonder dat he? Je kan niet zomaar zeggen dat CBD de couch-lock voorkomt als je niet eens weet of dat er in zat.
                              - Wie zegt ons dat je niet gewoon knudde wiet gekweekt had met een beroerde potentie? Dan heb je geen last van couch lock ook.
                              - Het patent van Mechoulam zegt helemaal niets over het omzetten van terpenen in THC
                              - Het patent van Mechoulam zegt helemaal niets over "couchlock"
                              - Het patent van Mechoulam zegt helemaal niets over boosters
                              - Het patent van Mechoulam heeft het over katalysatoren als BF3Et2O. Daar zit inderdaad boron in, maar gewoon boron gebruiken is uiteraard compleet iets anders en koper wordt niet eens genoemd.
                              - Het patent van Mechoulam heeft het over een organisch oplosmiddel wat je naast die katalysator nodig hebt. Dat zit uiteraard ook niet in de boosters.
                              - Boron zit bovendien helemaal niet in boosters. Daar zit PK in. Misschien ben je in de war met stimulatoren, maar daar zit ook geen boron in laat staan BF3Et2O.
                              - Zelfs al zat er wel BF3Et2O in, dat wil nog niet zeggen dat het direct zo de toppen in trekt en daar in de trichomen de wiet van samenstelling veranderd. Dat soort grote molekulen worden afgebroken voordat de plant ze opneemt.
                              - Er is sinds 2000 wel meer gebeurt dan alleen een toename in het gebruik van boosters.
                              - Het enige waar je toevallig wel gelijk in hebt is dat ik een drs ben.

                              Dus nee, Professor Mechoulam zegt helemaal niets wat jou roepsel onderbouwt. Je heb het allemaal zelf verzonnen en er wat feitjes bij getrokken die dezelfde relevantie hebben als mijn prachtige stier. Ook een aandoenlijke anektdote doet daar niets aan af.

                              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                              Comment

                              Bezig...
                              X