Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote hermafrodieten topic

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Het grote hermafrodieten topic

    @Nik Ik krijg een huismerkzaadje naar keuze toegestuurd. Het liefst wil ik dan weer een autoflower. Nog aanbevelingen?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    Comment


      Re: Het grote hermafrodieten topic

      Ik zou een autoflower nemen die groot word, ik had wel goede ervaringen met een white rhino af een nl af en ook amnesia autoflowers, ook een big devil vond ik wel goed!
      Maar beslissing is aan jou, seedfinder.eu is wel een uitgebreide strain database.
      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

      Comment


        Re: Het grote hermafrodieten topic

        In het forum van Hermafrodiet heb ik heb ook geplaatst ik ben heb een paar zaadjes gekregen van de coffeeshop en wilde weten wat dit is ik denk zelf een hermafrodiet.
        En wat kan ik er nog mee alleen zaden eruit halen of ook de wiet roken ??????

        Dank je wel alvast,


        Attached Files
        Last edited by Avex; 26 September 2016, 10:36.

        Comment


          Re: Het grote hermafrodieten topic

          Een banaantje in de toppen is nog geen hermafrodiet.

          Banaantjes eruit knippen met een nagelschaartje ofzo, want het staat zo slordig in je wiet, en straks de wiet lekker oproken.
          Wat kun je er nog meer mee...tja, euh...vanalles, wat zou je ermee willen doen ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            Re: Het grote hermafrodieten topic

            Bedankt voor je reactie ik ga het eruit knippen , laat het ook weten hoe het afloopt over 3 weken is ze klaar.

            Comment


              Re: Het grote hermafrodieten topic

              liegt het aan mij of zijn er tegenwoordig echt wel meer herma's!
              1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

              Comment


                Re: Het grote hermafrodieten topic

                wullox ik denk er net hetzelfde over , steeds als ik fems koop bij een zaadbank , krijg ik herma gedoe er tussen , tkan aan mij liggen maar vermoed het niet

                tegenwoordig verkopen ze alles zolang het maar opbrengt voor de zaadbanken , dat de koper niets anders dan shit heeft maakt hen niets uit volgens mij , zolang ze maar geld in hun kasje zien komen !!

                ik ben zoizo al tegen RQS maar was tevreden van dna bvb tot het laatste halfjaar , ook 2 runs met herma gedoe :s

                thx dna , das weer run voor shatter !! maar ja das ni de bedoeling he
                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                Comment


                  Re: Het grote hermafrodieten topic

                  Herma kutzooi ken er ook alles van.




                  Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                  Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                  Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                  Comment


                    Re: Het grote hermafrodieten topic

                    idd zelfs oude vertrouwde merken waar ik nooit probs mee had zit er nu haast altijd wel herma in
                    1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

                    Comment


                      Hierbij even Herma melding van de Critical Kush van Barneysfarm.
                      Wat jammer is dit zeg. 1 van de 9 blijkt herma, althans tot nu toe.
                      Ze staat er nog wel tussen omdat ze geen ballen meer vormt.
                      Toch lijken er onderaan sommige toppen wat verdikte calyxen te zitten ondanks dat ik zeer consequent alle ballen direct heb verwijdert.
                      Verder zie ik tot noch toe in toppen geen verdikte calyxen, geen ballen en ook geen banaantjes.
                      Meer info in m'n verslag 9x critical kush 600w lumii.
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                      Comment


                      • Hoeloes
                        Hoeloes commented
                        Editing a comment

                      • Stemma
                        Stemma commented
                        Editing a comment
                        Dat is balen Hoeloes!

                      Haha geen idee joh

                      Comment


                        Hoi allemaal
                        vandaag een plant uit mijn hokje moeten halen ivm hermafrodiet het waren gefeminaliseerde white widow zaadjes van greenhouse ik heb verder geen slechte ervaring met
                        deze leverancier van zaadjes maar 1 keer is genoeg dus als het bij hun te vaak voor komt haal ik daar niks meer

                        groetjes en veel kweek plezier
                        De wijkagent
                        You do not have permission to view this gallery.
                        This gallery has 4 photos.

                        Comment


                        • Stemma
                          Stemma commented
                          Editing a comment
                          Balen

                        • Wijkagent
                          Wijkagent commented
                          Editing a comment
                          zeker en gaan er waarschijnlijk nog meer gesnoeid moeten worden

                        Ben aan het twijfelen of mijn wietplant nou een hermafrodiet is.
                        Wat denken jullie aan de foto te zien? het is een blue cheese autoflower

                        You do not have permission to view this gallery.
                        This gallery has 1 photos.

                        Comment


                          Heb je bericht #1 van dit topic gelezen ?


                          !(◎_◎)
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            Topic is al een tijdje niet bijgehouden, maar de herma's nemen toe.
                            Als je ze tegenkomt, meld ze dan in dit topic, de precieze soort en waar ze vandaan komen.
                            En als het kan een fotootje erbij.

                            Vandaag kwam Kevinboy40 een herma tegen bij de Caramel huismerk wietzaadjes.nl



                            De Gorilla Glue is natuurlijk ook weer van de partij dit jaar.
                            Dat soortje staat er inmiddels wel om bekend dat ze vaak herma's voortbrengen.
                            Huismerk wietzaadjes, door Janga85

                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment

                            Bezig...
                            X