Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

positronics is terug

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    positronics is terug

    Korting op 420shop
    bij chu majek kun je weer positronics zaadjes bestellen werner is terug met de oude positronics purple haze en zo... maar ik gelov hij verkopt allen op chu majek.....

    #2
    Re: positronics is terug

    en in het nederlands betekent dat...........?
    recht is recht. krom is krom.

    Comment


      #3
      Re: positronics is terug

      Positronics bestond niet alleen uit Wernard, je had ook Old Ed en andere. De genetica bestaat idd nog, een kennis van mij was goed bevriend met een ex-werknemer( R.I.P) van positronics. Hij heeft een heleboel zaden waarmee hij nu aan het werken is. Soorten in leven houden, de oude Purple Haze bestaat trouwens ook nog altijd, er zijn hier en daar mensen die deze oude zaden nog altijd in hun ijskast hebben steken.

      Heb ook de Afghaan & Citral van Positronics, ook een soortje dat "Super Sativa" heet van de ex-werknemer, maar die willen spijtig genoeg precies niet ontkiemen =[ .

      Comment


        #4
        Last edited by pele; 14 December 2009, 13:02.
        Ganja is my medication , ganja is my cure ;
        smoking marihuana for sure !!!

        Comment


          #5
          Re: positronics is terug

          De N05 heb ik liggen, dit is Citral #5. (Wss een pheno dat TheKeeper heeft geselecteerd)

          Comment


            #6
            Last edited by Methos; 16 December 2009, 09:40.
            >>> LR2 mini-kweekje<<<

            Comment


              #7
              Re: positronics is terug

              Idd Methos, TK was niet de gemakkelijkste. Veel mensen durfde ook niet hun gedacht te zeggen tegen hem, maar de genetica die hij had was wel goed.

              Heb toen ook nog dikke ambras met TK gehad, ook omdat hij niets wou toegeven. Maar dat is verleden tijd, hij heeft toch wat moois achtergelaten.

              Er gaat de laatste tijd precies terug veel aandacht naar Positronics, ook op engelse forums word er meer en meer over gepraat. (Als the "good old days")

              Heb de een paar Citral zaden (N05) te kiemen gelegd, hopelijk meer geluk dan met de Super Sativa zaden.

              Peace

              Comment


                #8
                Ganja is my medication , ganja is my cure ;
                smoking marihuana for sure !!!

                Comment


                  #9
                  Re: positronics is terug

                  Ah Bong, ouwe peer, lol. Ook niet gekent als Flandrien? Volg je topic op een ander forum. En ik hoop het ook man, ik hoop het ook.

                  peace

                  Comment

                  Bezig...
                  X