positronics is terug

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • derdaswsucht
    Retired
    • Sep 2009
    • 2

    #1

    positronics is terug

    Korting op 420shop
    bij chu majek kun je weer positronics zaadjes bestellen werner is terug met de oude positronics purple haze en zo... maar ik gelov hij verkopt allen op chu majek.....
  • Gasten

    #2
    Re: positronics is terug

    en in het nederlands betekent dat...........?

    Comment

    • Smokey
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2007
      • 2488

      #3
      Re: positronics is terug

      Positronics bestond niet alleen uit Wernard, je had ook Old Ed en andere. De genetica bestaat idd nog, een kennis van mij was goed bevriend met een ex-werknemer( R.I.P) van positronics. Hij heeft een heleboel zaden waarmee hij nu aan het werken is. Soorten in leven houden, de oude Purple Haze bestaat trouwens ook nog altijd, er zijn hier en daar mensen die deze oude zaden nog altijd in hun ijskast hebben steken.

      Heb ook de Afghaan & Citral van Positronics, ook een soortje dat "Super Sativa" heet van de ex-werknemer, maar die willen spijtig genoeg precies niet ontkiemen =[ .

      Comment

      • pele
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Oct 2007
        • 235

        #4
        Re: positronics is terug

        een oud zeer met die zaden hé maar als ze dan wel es kiemden kon je wel rekenen
        op een supergoed soortje !!!ik denk dan aan de beige& wit & de N05
        Hoe die destijds heeten in het positronics-tijdperk is nu wel moeilijk te weten te komen ?
        Last edited by pele; 14 December 2009, 13:02.
        Ganja is my medication , ganja is my cure ;
        smoking marihuana for sure !!!

        Comment

        • Smokey
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Oct 2007
          • 2488

          #5
          Re: positronics is terug

          De N05 heb ik liggen, dit is Citral #5. (Wss een pheno dat TheKeeper heeft geselecteerd)

          Comment

          • Methos
            Bong Master
            MemberLucky Member
            • Apr 2008
            • 322

            #6
            Re: positronics is terug

            lol, TheKeeper, dat was CB-tijd... iedereen was toen zot van die N05 en N06 soortjes van TK met Positronics genetica.
            geen te vriendelijke persoonlijkheid tegenover beginners en nieuwelingen. Er was een soort privé-clubje ontstaan op het forum voor de "elite", zij hadden dan ook toegang tot zaden van TheKeeper.
            Na enkele ruzies hebben ze CB gelaten voor wat het was en zijn ze vertrokken naar een eigen privé-forum
            Last edited by Methos; 16 December 2009, 09:40.
            >>> LR2 mini-kweekje<<<

            Comment

            • Smokey
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Oct 2007
              • 2488

              #7
              Re: positronics is terug

              Idd Methos, TK was niet de gemakkelijkste. Veel mensen durfde ook niet hun gedacht te zeggen tegen hem, maar de genetica die hij had was wel goed.

              Heb toen ook nog dikke ambras met TK gehad, ook omdat hij niets wou toegeven. Maar dat is verleden tijd, hij heeft toch wat moois achtergelaten.

              Er gaat de laatste tijd precies terug veel aandacht naar Positronics, ook op engelse forums word er meer en meer over gepraat. (Als the "good old days")

              Heb de een paar Citral zaden (N05) te kiemen gelegd, hopelijk meer geluk dan met de Super Sativa zaden.

              Peace

              Comment

              • pele
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Oct 2007
                • 235

                #8
                Re: positronics is terug

                ben ook lang actief geweest daar onder Bong
                geen kwaad woord over de doden maar twas een karakter é !
                Net die N05 heb ik er 20 (zonder overdrijving!!!!) geprobeerd en geen enkel gekiemd
                Hoop dat het jou wel lukt
                Ganja is my medication , ganja is my cure ;
                smoking marihuana for sure !!!

                Comment

                • Smokey
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2007
                  • 2488

                  #9
                  Re: positronics is terug

                  Ah Bong, ouwe peer, lol. Ook niet gekent als Flandrien? Volg je topic op een ander forum. En ik hoop het ook man, ik hoop het ook.

                  peace

                  Comment

                  Bezig...