Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Enkele vragen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Hoi je moet al je vragen stellen zorg da je over al een antwoord op heb anders ken je er nie van slapen
    Planten hebben niet heledag door volle zon nodig anders zouden alle planten op 1 plek groeien en de rest van de tuinen leeg zijn.
    Ja dus je heb voldoende zon en de dag geef aan beide kante van je huis de hele dag door licht Ook al is het geen zon
    Autoflowers niet over potten daar zijn de meningen over verdeel tis een plantje want snel klaar is en elke keer al je over pot beschadig je de wortel
    en moet dat herstellen en dat kost tijd en dat gaat van haar korte levens tijd af.
    Maar door een plantje te over potten maak je haar ook weer heel sterk door dat ze moet herstellen en nog meer wortel aan gaat maken.

    Wil je niet over potten LETOP je neem haar definitieve pot vul die me Pot aarde. Dan midden in de pot druk je met je vuist en maak er een flink gat in vul dat gat met zaai en stek aarde maak het beetje vochtig en leg je zaadje daar in klein laagje aarde er over heen nat spuiten zet er een af geknipte pep fles over heen zo heb je een mini kasje en wacht geduldig tot je baby boven komt kijken

    Pot grond ik ga naar de tuin winkel kijk en zie daar altijd zakken pot aarde liggen effe op lezen meestal zit er voor 3 maanden voeding in.
    Deze pot aarde gebruik ik gewoon een heel jaar lang zelfs zonder bij te voeden en gaat goed zo veel eten plantjes niet.
    Tis ook soort van geld verdienen in de tuin winkel aan hoop voeding en dure tuin aarde cannabis groei in de natuur ook zonder veel voeding.

    Last edited by belladonna; 12 April 2017, 15:00.
    God was never on your side..

    Comment


      #17
      Thanks voor wederom snelle en duidelijke reactie. Goed idee ook van stukje stek aarde in normale aarde, die tip was ik nog niet tegengekomen.
      Dan ga ik van het weekend maar eens aan de gang!

      Comment


        #18
        Ik liep laatst bij de Action en daar hebben ze een 15 watt ledlamp met gewone fitting, kleur 4000k dus veel lumen een mooi om voor te groeien.
        http://akk.li/

        Comment

        Bezig...
        X