Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fuck! Herma ofwa?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Ballen bij gefeminiseerd zaad kan ook door stress komen door welke vorm dan ook

    Comment


      #17
      Die roze kleur van leds schijnt ook Herma's te maken evenals optrekken in pootaarde..
      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door witpen View Post
        Ballen bij gefeminiseerd zaad kan ook door stress komen door welke vorm dan ook
        Mss leest em ze wel voor uit de bijbel, ge zou voor minder stress krijgen.

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door witpen View Post
          Ballen bij gefeminiseerd zaad kan ook door stress komen door welke vorm dan ook

          Comment


            #20
            wil echt niet lullig doen, maar als dat soort stress gevoelig is is het meer dan logisch dat juist enkel dat soortje herma word, gezien die ander wel tegen de stress kan..

            Op welke manier zou de stress zichtbaar zijn dan? Hoe laat een cannabis plant stress zien? want dat is nieuw voor mij, zonder gein als je dat kan zien kan ik er wat nuttigs van leren

            Comment


              #21
              Maar ze stonden er kei gezond bij. Groeispurt onder de hps niet te doen. Ze gingen als kool omhoog. Mooie witte wortels en nergens te klagen, behalve dat de bloei wat sneller mocht gaan

              De LV gaat soms wat omhoog na het water geven, maar verder zat het hier vrij "ideaal".

              Bij stress zouden de planten toch niet zo thriven? Stress zie je toch aan de manier waarop je plant gaat?
              Maar als ze zich paraplu strekt, mooi groen trekt en recht naar het licht gaat dan zit je voedingslijn toch goed?

              Comment


                #22

                stress door bijvoorbeeld dat er licht binnenkomt terwijl het donker moet zijn.
                Of van tl verlichting naar raam verplaatsen en dat afwisselen dat zag ik voorbij komen in een gestarte topic is dit spint
                en niet elke soort is het zelfde sommige soorten zijn gevoeliger dan andere.
                Last edited by witpen; 1 October 2017, 23:17.

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door witpen View Post
                  stress door bijvoorbeeld dat er licht binnenkomt terwijl het donker moet zijn.
                  Of van tl verlichting naar raam verplaatsen en dat afwisselen dat zag ik voorbij komen in een gestarte topic is dit spint
                  en niet elke soort is het zelfde sommige soorten zijn gevoeliger dan andere.
                  Zou die verplaatsing van TL naar zonlicht nu zoveel veroorzaakt hebben dat ze herma worden? Daar is inderdaad wel even "stress" bij komen kijken.

                  De tent is lichtdicht en de flappen gaan toe als't donker is.

                  Hopelijk is mijn enige 2046 geen herma. Die gaat geen zonlicht zien en onaangeroerd blijven.

                  Ik ben nu vooral benieuwd naar het antwoord van Sweet Seeds.

                  Comment


                    #24
                    Ik denk het niet maar dat het helaas geen stabiele soort is

                    Comment


                      #25
                      Ook mijn gevoel, voornamelijk omdat ik op een verslag botste waarin ze ook herma werden.
                      Maar als dat geweten is, moeten ze die toch terug roepen en niet langer verkopen?
                      Dat is pas een verkooptechniek waar ik niet tegen kan, toch verkopen ook al is het niet goed.

                      Comment


                        #26
                        Ik snap eerlijk gezegd heel de cannabiswereld verkooptechniek niet hoor, moet je eens proberen in welk ander gewas dan ook, zaden waar meerdere phenotypes uitkomen.

                        Comment


                          #27
                          Tjah klant kwijt hier, enfin hangt van hun email af.
                          De shop waar ik ze kocht treft uiteraard geen schuld. Die kan dat niet weten op voorhand.

                          Op mijn doosje van "Medical Seeds" staat 100% feminized seeds.
                          Laten we hopen dat ze het menen.
                          3 super skunks in bloei op een vierkante meter, hoe tragisch is dat niet? Ik wou mijn Neville deftig voorgroeien maar die wordt morgen dus overgepot naar 11L guano.
                          Ik ben vrij teleurgesteld en kan er niet van slapen. Ik ben er het hartje van in .

                          Comment


                            #28
                            Die dingen gebeuren nu eenmaal. Lesson learned. Ik ben al lang afgestapt van die bekende flashy namen. Ik koop alleen nog van wietzaadjes.nl en dan nog het goedkope huismerk.
                            Mijn laatste kweekjes ermee 100%.

                            Het is wel kut natuurlijk dat het gebeurd. Maar trek je het niet teveel aan, het zijn maar planten hoor.

                            Trouwens, kunnen we die persoonlijke godsdienstige aanvallen achterwege laten misschien? Als je niets goeds te zeggen hebt kun je ook gewoon zwijgen denk ik.
                            Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                            Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                            Comment


                              #29

                              Comment


                                #30
                                Af en toe falen is ook een onderdeel van het kweken. Iedereen hier heeft wel eens een halve kweek moeten wegsmijten voor welke reden.

                                Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                                Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                                Comment

                                Bezig...
                                X