Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fuck! Herma ofwa?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    100% feminised zaad bestaat niet. Je begint met een vrouw tot herma te forceren, die genen zitten daar hoe dan ook in. Welke zaadbank heeft nergens een feminised soort die geen stressballen vertoont, nergens. Je mag hard gaan zoeken, vroeg of laat kom je ze tegen. Moet die zaadbank die soort dan uit de handel halen, of moet de klant beseffen wat de risico's zijn van feminised zaad en maar regulier kopen? Als ik bij elke stressbal de plant eruit moest gooien en een mail sturen naar de zaadbank dan bleef er niks meer over.
    Je hebt uw planten veel te vroeg weggegooid. Alle stressballetjes die ik tot nu toe verwijderd heb, daar bleef het bij die paar ballen en die zitten altijd onder de oksel. Het hoort bij feminised zaad.

    Comment


      #32
      Is die van mij dan ook een herma..? Over een paar weken kan ik oogsten.

      Het oogsten kan toch gewoon doorgaan of moet ik eerst een actie ondernemen..?
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
        100% feminised zaad bestaat niet. Je begint met een vrouw tot herma te forceren, die genen zitten daar hoe dan ook in. Welke zaadbank heeft nergens een feminised soort die geen stressballen vertoont, nergens. Je mag hard gaan zoeken, vroeg of laat kom je ze tegen. Moet die zaadbank die soort dan uit de handel halen, of moet de klant beseffen wat de risico's zijn van feminised zaad en maar regulier kopen? Als ik bij elke stressbal de plant eruit moest gooien en een mail sturen naar de zaadbank dan bleef er niks meer over.
        Je hebt uw planten veel te vroeg weggegooid. Alle stressballetjes die ik tot nu toe verwijderd heb, daar bleef het bij die paar ballen en die zitten altijd onder de oksel. Het hoort bij feminised zaad.

        Comment


          #34
          Stressballen zijn mannelijke vruchten. Ze zitten in de oksels, dit was bij u het geval. Je plukt ze weg en als alles stabiel draait komen ze niet meer terug. Echte herma's hebben vanaf het begin in de toppen ballen en bananen zitten.

          Comment


            #35
            Ik heb er aan gedacht om ze te plukken, maar die zaten niet alleen in de oksels hoor. Ook op de zijtakken waar nieuwe bloei ontstond. Ze stonden juist in bloei. Eerst haartjes, maar dan wanneer de bloei echt begon door te breken verschenen er allemaal mannelijke balletjes. Ik geloof echt niet dat dit stress was, daar het geen alleenstaand geval blijkt te zijn bij die Jack 47 Fast Version.
            Ze is gewoon te nieuw en nog niet stabiel genoeg. Bij een Black Jack (en dan niet de Fast Version) had ik zoiets niet gehad. Maar ik koos een soortje dat snel klaar zou zijn en nu heb ik nog meer achterstand opgebouwd.
            Beter gewoon betrouwd gedaan.

            Comment

            Bezig...
            X