Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginende kweker heeft wat hulp nodig

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16

    Comment


    • vaperke
      vaperke commented
      Editing a comment
      Hier ook alleen maar de cheapo wietzaadjes.nl huismerk zaden. Zeer tevreden over de laatste kweekjes.

    #17
    En wat is nu eigenlijk je vraag?

    Comment


      #18
      hoe groei ik wiet?
      Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
      Vapers Hydro avontuur (voltooid)

      Comment


        #19
        Weedjewel in totaal staan er volgens mij iets van 20 vragen

        Comment


          #20
          Elke week stelt wel iemand exact dezelfde vragen...

          Comment


          • Hoeloes
            Hoeloes commented
            Editing a comment
            En daarvoor bestaat de zoekfunctie
            Want om nu week in week uit dezelfde vragen te beantwoorden, dan heb je het snel gehad met al die vragen.
            Dan wil men wel eens wat kortaf zijn, wat je niet persoonlijk op moet vatten.
            Succes

          #21
          beowulf ik stel ook vragen die ik persoonlijk niet duidelijk kan vinden of niet helemaal duidelijk voor me is gelukkig hoef je niet te reageren of t uberhaupt lezen als t je irriteert is ook niet goed voor je gezondheid frustratie

          Comment


          • Hoeloes
            Hoeloes commented
            Editing a comment
            Idd niet alles is even makkelijk te vinden en de meningen lopen soms nogal uiteen.
            Maar vaak als je eenmaal begint met kweken wordt er een hoop duidelijk.

          #22

          Comment


            #23
            En wat raden jullie dan aan voor grote hoeveelheden want wil t wel de moeite waard maken kan ik dan beter 16 planten zetten en niet scroggen of juist wel? Of minder planten en scroggen? Omdat t mn eerste keer is zou ik als ik ga scroggen en minder planten denk ik 10 aanhouden en dan 2 ervan weg aan t einde van de rit

            hopelijk kunnen jullie mij goed adviseren op meer of minder!
            Hoeloes
            dat geloof ik ook zeker maar een goede start is het halve werk zeggen ze altijd vandaar dat ik liever goed voor bereid ben dan dat ik straks de helft kapot laat gaan zeg maar

            Comment


              #24
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #25
                10 planten in scrog op 120x120 Al was dat nooit gelukt met 10 cheeses bv en is men opp door die half pipe ook een stuk groter.
                En hoe zou je er op het einde van de rit twee uit halen? Alles hangt op een net.
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.

                Comment


                  #26
                  beowulf ziet der goed uit en bedoelde voor t scroggen plantjes uitkiezen en paar af latten valen

                  Comment

                  Bezig...
                  X