eerste kweek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #46
    Euh...zo min mogelijk onder grote bomen door lopen ?

    Nou kweek je als je voorgroeit natuurlijk wel verwende en zwakke plantjes.
    Maar normaal hoef je daar niet naar om te kijken.
    Als ze langer dan een meter worden kun je er eventueel wat stokken naast zetten als je een Zuidwesterstorm verwacht.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • welters
      Senior Stoner
      Member
      • Mar 2018
      • 33

      #47
      Wat voor kas zou jij aanraden om te halen dan omdat het wel handig is voor regen en ik ga toch autoflowers kweken dus super groot worden ze wss niet

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #48
        Als 't alleen voor regen is kun je ook een paraplu op een stok zetten.
        Of een partytent, daar kunnen er veel meer onder
        't Is maar net wat je kwijt kunt.
        Eerdergenoemde kas heb ik 4 jaar veel plezier van gehad, en ik ga er binnenkort weer eentje halen.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • welters
          Senior Stoner
          Member
          • Mar 2018
          • 33

          #49
          Dus die link die ik stuurde die kweekas heb jij ook of heb je een andere zo ja heb je een link ervan

          Comment

          • welters
            Senior Stoner
            Member
            • Mar 2018
            • 33

            #50
            Wat is hiermee aan de hand heeft vandaag in de zo'n gestaan vanochtend water gegevwn
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment

            • Ipie
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Feb 2016
              • 2241

              #51
              Beetje moeilijk te zien op deze foto maar,
              Staat de plant nu zo nat of is dat gezichtsbedrog?

              Comment

              • welters
                Senior Stoner
                Member
                • Mar 2018
                • 33

                #52
                Ze staan idd te nat voor mn gevoel de bovenste laag valt mee alleen als je verder onder aan gaat voelen is het te nat hoe kan ik dat het beste verhelpen?

                Comment

                • Ipie
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Feb 2016
                  • 2241

                  #53
                  Tip: Koop lange satéprikkers en stop hem 10 min. in de grond
                  Haal hem eruit en als het verkleurt is ( die prikker) is het vochtig genoeg...
                  Zal de komende dagen het water geven even vermijden......

                  Succes!!

                  Comment

                  • Organisch
                    Banned
                    Lucky Member
                    • Nov 2016
                    • 714

                    #54
                    Wat voor zever verkoopt gij hier eigenlijk Ipie?
                    Waar haalt ge die zever van een sateprikker vandaan?
                    Mijn hps droogt de eerste cm’ers van mijn potgrond uit, moet ik dan afgaan op de waarde als ik en sateprikker maar een cm diep steek?
                    Of moet ik hem dieper steken en wortel beschadigen?

                    Hoe moeilijk kan men simpel maken? De grond hou je gewoon klammig, niet sponsig. Punt.
                    Welke amateur komt nu met satéprikkers af?

                    Comment


                    • Ipie
                      Ipie commented
                      Editing a comment
                      Die tip heb ik van één van '' de grootste kwekers'' hier waar jij nog niet in de schaduw bij mag staan!!!
                      Doe eens iets anders dan voor 90% commentaar leveren hier op het forum....

                    • Jack Spliff
                      Jack Spliff commented
                      Editing a comment
                      Hm, met een lange, dunne sateprikker beschadig je amper wortels, als je er al beschadigd.
                      Die tip is nog niet zo gek en kan een hulpmiddel zijn. Ik probeer het gewicht van de pot in te schatten door 'm lichtjes op te tillen.
                  • welters
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Mar 2018
                    • 33

                    #55
                    https://www.tectake.nl/broeikas-met-...xoCWlUQAvD_BwE

                    is deze kas geschikt voor wietplanten en stevig genoeg voor wind en regen

                    Comment

                    • roller
                      T.H.C. Master
                      MemberLucky Member
                      • Feb 2010
                      • 543

                      #56
                      tent niet doen , als jet mij vraagt ,

                      ik had ipv 580 , 380 door de kas , nooit meer.

                      Comment

                      • welters
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Mar 2018
                        • 33

                        #57
                        Ja maar zit een beetje met de wind want kan hier hard waaien en regen in dit landje

                        Comment

                        • Ipie
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Feb 2016
                          • 2241

                          #58
                          Oorspronkelijk geplaatst door Organisch
                          Wat voor zever verkoopt gij hier eigenlijk Ipie?
                          Waar haalt ge die zever van een sateprikker vandaan?
                          Mijn hps droogt de eerste cm’ers van mijn potgrond uit, moet ik dan afgaan op de waarde als ik en sateprikker maar een cm diep steek?
                          Of moet ik hem dieper steken en wortel beschadigen?

                          Hoe moeilijk kan men simpel maken? De grond hou je gewoon klammig, niet sponsig. Punt.
                          Welke amateur komt nu met satéprikkers af?
                          Wij worden een beetje misselijk van je........

                          Comment

                          • welters
                            Senior Stoner
                            Member
                            • Mar 2018
                            • 33

                            #59
                            Wanneer is je wiet klaar?

                            Comment

                            • welters
                              Senior Stoner
                              Member
                              • Mar 2018
                              • 33

                              #60
                              You do not have permission to view this gallery.
                              This gallery has 1 photos.

                              Comment

                              Bezig...