Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannabis planten hoog laten worden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Cannabis planten hoog laten worden

    Korting op 420shop
    Met welke methode kan ik de cannabis planten binnen in een kweektent hoog laten groeien?

    Ik wil eerst dit leren, en daarna, ook in de breedte.

    #2
    Waarom zou je dat willen? Maar als je het echt wilt, je lamp veel te hoog hangen.

    Comment


      #3
      Ben ook benieuwd naar het waarom ?

      De lamp belicht toch alleen het bovenste gedeelte, onderaan krijg je fluf. Beter houd je ze zo breed mogelijk, zoals in een scrog.
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Je wil grote planten kweken neem ik aan, geen gestrekte planten.
          Dan moet je ze gewoon lang laten groeien. (geen autoflowers dus)
          Hoe langer je ze op 18/6 laat staan, hoe groter ze worden, verder niks aan knippen of binden of zoiets.

          Het enige wat je dan moet veranderen als je ze breder wil laten groeien is dat je ze moet toppen.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Levert de cannabis plant niet meer oogst op, als je hem hoger laat worden?

            Comment


              #7
              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

              Comment


                #8
                Oke dan ga ik inderdaad voor de breedte, met o.a. toppen.
                Als ik wat ervaring heb, wil ik ook leren scroggen, om het maximale eruit zien te halen.

                Comment


                  #9
                  Wachten met scroggen is naar mijn (onervaren) mening tijdverlies. Je zult er enkel opbrengst door mislopen.

                  Ervaring komt van pas om problemen te voorkomen of op te lossen.... Daar zul je het zowieso zonder moeten doen de eerste keer. Maar dan kun je hier terecht.
                  Nu is het zaak om er pas aan te beginnen als je setup in orde is en je de omstandigheden onder controle hebt. (Temperatuur, afstand lamp, medium, grootte pot etc...)
                  Er valt al een en ander uit te sluiten door hier rond te neuzen en op zoek te gaan naar veel voorkomende fouten bij eerste kweken.

                  Dat gebruik van een scrog, dat is zowat het makkelijkste deel van de hele kweek. Een plant toppen en wat takjes naar beneden buigen en vastbinden op een netje dat kan iedereen.

                  grts
                  KB


                  2018, Bubblegum, Kera Seeds
                  2019, Jack Herer, Kera Seeds

                  Comment


                    #10
                    Oke mooi, scroggen komt erbij.

                    Comment

                    Bezig...
                    X