Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grote industriėle spaarlamp met blue cheese zaad van barney's farm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Een douche! Dat is nou origineel! Water geven wordt een eitje
    Probeer wel je foto's in 1 bericht te houden, dat is zo lekker overzichtelijk.

    Oh en als je binnen gaat kweken dan zal ik geen ''aarde van bos/moerasgrond'' gebruiken aangezien hier ongedierte in kan zitten of zelfs schadelijke schimmelsporen!
    Lekker zakje halen bij de Gamma/Lidl. Gebruik een 20 liter pot en niet te veel bemesting. Klein handje kippen mest ofzo. Niet over wateren en dan moet alles wel goed komen denk ik!

    Suc6 man!
    Last edited by Helemaal Top; 6 March 2018, 20:35.

    Comment


      #17
      Alle grond zit vol met schimmelsporen
      In bosgrond nog de minst schadelijke eigenlijk.. Maar dat neemt niet weg dat het een minder goede grondkeuze is.
      Qua verlichting kan ik beamen wat beowulf zegt: spaarlampen zijn vrijwel nooit het geld waard. De afstand tot de plant kan maximaal 20cm bedragen, daar beneden verlies je ontzettend veel efficientie.
      In de praktijk betekent dat, dat het niet uit maakt of je 50W of 150W of zelfs 250W aan spaarlamp op hangt, er past maar een enkele plant onder het effectieve belichtingsvlak.

      Met T-neon heb je iets meer ruimte, met LED ook (vooral omdat je zelf de afstand tussen de lampen kan regelen, een spaarlamp ligt gefixeerd in een onhandige cilinder waardoor de helft van het licht direct tegen de kap verloren gaat). Met HPS, tsja, daar hoef ik niks over te zeggen. Da's gesneden koek.

      Mijn tip: probeer niet het wiel opnieuw uit te vinden, neem een geteste methode, doe wat anderen doen. Het gaat uiteindelijk om de opbrengst, niet om de vrije expressie van het kweken. Goed, daar kijk ik soms anders naar, maar die ruimte neem ik pas als de opbrengst voor dat jaar verzekerd is.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


      #18
      .1 Vandaag nog oudere zakken potgrond verkregen dus dat is ook al in orde, wel nog weinig info over wat voor soort lamp ik heb, straks eens proberen opzoeken.

      .2 ijzeren oranje ventilator om er bij te te hangen verkregen.

      .3 kippenmestkorrels komen er zeker nog bij.

      .4 Vandaag houtafval beginnen verbranden met hondenstrond van mijn lieve poezewoef, en appart gelegd, moet ik ook nog opzoekwerk in steken.

      .5 morgen zaadjes in hun bedje leggen onder een ledlamp van Ikea.
      ( verleden jaar hadden we zwakke en lange stengels door te weinig daglicht)
      (blue cheese - blue cheese van barney's farm - anubis pyramid seeds - Amherst Sour Diesel - Humboldt - Russian Winter - Huismerk Wietzaadjes.nl - Blue Funk - Expert Seeds) buitenplanten.
      (IS NOG IN DISCUSSIE OF ER FOTO's kunnen komen op de site) --> word locatie aangegeven op foto's? --> oplossing; foto van een foto trekken?!?

      blue cheese barney's farm onder aangetoonde lamp ( van mij! ) .
      http://www.dutch-growshop.com/index....0w-groei-bloei


      .6 kan ik op dit toppic voort doen met een kweekverslag? (ik heb al wat regels en info gelezen, maar is veel opzoekwerk naast mijn hond, te gaan werken, al het materieel gaan halen voor de vrienden enz enz.

      Alvast bedankt voor de huidige info en aanpassingen, excuses voor de gemaakte fouten en ik hoop dat ik iets kan terug doen met mijn kweekverslag. groeten Jonas --> ook valse voornaam.
      Last edited by Jonas Hoogslaper; 6 March 2018, 22:05.

      Comment


        #19
        4. Waarom?
        Nitraten vergassen. Je houdt kalium, mineralen en misschien een klein beetje fosfor over. Dat is eigenlijk alles behalve goede voeding.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #20
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


            #21
            Forum neemt die info al zelf weg. Dacht dat jd dat zo ingesteld had omdat die discussie er al geweest is.

            Comment


              #22
              .1 merci, ik ga foto's van foto's trekken met mijn cannon camera en post deze.

              .2 Dan hou ik het bij simpele potgrond zeker met kippenmestkorrels? --> al dacht ik dat de zuurtegraad te hoog lag.

              .3 Ik verwijder niks, ik leer wel met mijn fouten en discussies leven .

              .4 dan ga ik eens zoeken bij kweekverslagen en dit beindigen zeker,..

              Comment

              Bezig...
              X