Heb een vraagje hoelang ik em nog zou laten staan alle info is welkom ben ook nog maar nen beginnen daarmee
Bloeiperiode
Collapse
X
-
Ik gok ook dat die zeker nog wel 2 weken kan blijven staan.
Nu lijkt het zonde, maar die 2 weken gaan wel degelijk verschil maken qua gewicht en smaak.
Dat is het enige nadeel van een wietplant laten groeien..... je moet zeer veel geduld hebben.
Succes met deze moeilijke periode (
), nog even volhouden en dan heb jij weer een lekker rokertje.
sigpic Don't talk shit. Just smoke it.Comment
-
Comment
-
Tis een af cheese die nu toch all van 10 april staat vind ik wel lang voor een af -
3 maanden is normaal voor een autoflower. Vaak is het wat langer.
Daar moet je alleen maar blij mee zijn: Meer tijd om toppen te bouwen
Ik zie niet zoveel witte pistils meer, daarom vroeg ik me af of je wist hoelang ze nu echt bloeit.
Dus vanaf dat je kleine topjes bovenin begon te zien.
-
-
Comment
-
-
Heb je een macrolens waarmee je een ingezoomde foto van de top kan maken? Als ik op deze foto af moet gaan denk ik dat het nog wel even kan, maar wil je het zeker weten dan moet je de kleur van de trichomen kunnen zien.Comment
-
zoals Bella zegt met microscoopje je trichomen bekijken
ik gebruik eentje dat 60/100X vergroot met ledlampje en wacht tot zeker 50% amber kleurt want vorig kweekje was ik te ongeduldig en oogstte reeds bij melkkleurig
zo'n microscoopje kost paar euro en wel handig
beter week te lang dan dag te vroeg oogstenComment





Comment