Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat voor een schaar bij het knippen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    QNQ201807.425.JPG

    Als ik een paar avonden zit te knippen gebruik ik ze allemaal eigenlijk wel.
    Als je van de ene kramp krijgt, pak je een ander schaartje. Het knipt allemaal net even anders.

    De linkse is m'n favoriet, en daarna in willekeurige volgorde.

    Hars op 't schaartje wat ik er niet af krijg laat ik opdrogen en daarna met een scheermesje eraf en tussen een joint.
    Daarna een uurtje in de olie, schoonmaken, afdrogen en in een zakje.

    .
    Last edited by QnQ; 14 July 2018, 10:16.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #17
      Ik gebruik altijd deze!....Lekker snel klaar!

      Comment


      • Slome Joop
        Slome Joop commented
        Editing a comment
        Hahahaha, zo doet de gemeente hier de struikjes. Toen ik dat voor het eerst zag dacht OHHHNEEEE, ze vermoorden de struikjes. Mooi dat alles prachtig terug gegroeid is, niets aan de hand. En wij maar voorzichtig met ontsmette hele scherpe gereedschap aan de slag. lol

      #18
      Nou ik heb ze binnen hoor, 2 maal.

      ?u=https%3A%2F%2Fwww.scharenpunt.nl%2F6207-thickbox_default%2Ffiskars-veerschaar-easy-action.jpg&f=1.jpg ?u=https%3A%2F%2Fwww.scharenpunt.nl%2F6207-thickbox_default%2Ffiskars-veerschaar-easy-action.jpg&f=1.jpg
      Attached Files

      Comment


      • Bringdown
        Bringdown commented
        Editing a comment
        Kramp heb ik als ik mn vingers moet buigen in een bepaalde vorm, deze schaar heeft geen ogen dus je hoeft je vingers niet eens te buigen.

      #19
      Zo, ik heb geoogst samen met partner allebij met deze scharen:

      IMG_4883.JPG

      Het knippen ging heel goed. Beter dan dat ik me kan herineren van mijn knipacties van vroeger (10 jaar terug)
      Heel handig dat die terug veert, dat ging heel rap zo

      Comment


      • bwrap89
        bwrap89 commented
        Editing a comment
        Nou ik heb er ook eentje besteld n.a.v. dit topic Ga er ook voor de zekerheid nog eentje van 39 hele centen bij de action halen, je weet maar nooit!

      • Slome Joop
        Slome Joop commented
        Editing a comment
        Ja gelijk heb je! Ik heb nu een paar plantjes geknipt met dit schaartje en ben er erg tevreden over. Laat je wel even weten welke schaar jij het fijnste vind?
    Bezig...
    X