Hallo, ik weet niet of ik hier terecht kan met mijn vraag, maar ik probeer toch even. Ik heb voor het eerst een wietplant (buiten). Ik ben dus een leek. Mijn plant is niet getopt, wel al geknipt. De plant is nu in een fase waarin ik niet goed weet wat aan te vangen. Ik zocht al veel op maar nergens wordt deze fase beschreven. Kunt u me helpen aub ? Of doorverwijzen ofzo.... Alvast bedankt voor uw antwoord.
Paniek: Plant in bloeifase, wat nu
Collapse
X
-
Paniek: Plant in bloeifase, wat nu
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Tags: Geen -
Wat bedoel je met geknipt en wat snap je niet ?
Je geeft wat weinig info maar aangezien ze bloeit zal het een autoflower zijn, je moet nu wachten op het juiste oogstmoment en dan kan je oogsten.
Een dag zonder wiet kent Flip niet. -
Met geknipt bedoel je denk,de onderste scheuten/takken verwijderd voor meer topvolume in de top?
Persoonlijk denk ik dat het niet handig is om de schaar in een autoflower te zetten, anders blijft er helemaal zo weinig over.
Wat Flip je al vertelde, even een goed vergrootglas pakken en de kristal/trichomen bekijken.
Voor een leek heb je een deftige autoflower gekweekt.Comment
-
Niet getopt, wel geknipt?
Wat heb je geknipt dan.
Zolang die buiten staat moet je er niks aan knippen.
In welke fase is ze dan?
Wat is het voor plant?
Hoe oud is de hele plant?
Hoe lang geleden zag je de eerstje topjes?
Geef je voeding?
Wat wil je precies weten?
Wow..vaagComment







Comment