Paniek: Plant in bloeifase, wat nu

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Gibson111111
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Jul 2018
    • 2

    #1

    Paniek: Plant in bloeifase, wat nu

    Korting op 420shop
    Hallo, ik weet niet of ik hier terecht kan met mijn vraag, maar ik probeer toch even. Ik heb voor het eerst een wietplant (buiten). Ik ben dus een leek. Mijn plant is niet getopt, wel al geknipt. De plant is nu in een fase waarin ik niet goed weet wat aan te vangen. Ik zocht al veel op maar nergens wordt deze fase beschreven. Kunt u me helpen aub ? Of doorverwijzen ofzo.... Alvast bedankt voor uw antwoord.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • Flip Hasjkip
    Wicked Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Sep 2008
    • 3595

    #2
    Wat bedoel je met geknipt en wat snap je niet ?

    Je geeft wat weinig info maar aangezien ze bloeit zal het een autoflower zijn, je moet nu wachten op het juiste oogstmoment en dan kan je oogsten.

    Alle informatie voor beginnende kwekers. Lees de basis door, stel je beginners vragen of maak een nieuw topic aan met informatie voor beginnende kwekers.
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment

    • Franco
      Big Bongmaster
      MemberLucky Member
      • Apr 2017
      • 390

      #3
      Met geknipt bedoel je denk,de onderste scheuten/takken verwijderd voor meer topvolume in de top?

      Persoonlijk denk ik dat het niet handig is om de schaar in een autoflower te zetten, anders blijft er helemaal zo weinig over.

      Wat Flip je al vertelde, even een goed vergrootglas pakken en de kristal/trichomen bekijken.

      Voor een leek heb je een deftige autoflower gekweekt.

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Niet getopt, wel geknipt?
        Wat heb je geknipt dan.
        Zolang die buiten staat moet je er niks aan knippen.

        In welke fase is ze dan?
        Wat is het voor plant?
        Hoe oud is de hele plant?
        Hoe lang geleden zag je de eerstje topjes?
        Geef je voeding?

        Wat wil je precies weten?

        Wow..vaag
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • Ipie
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Feb 2016
          • 2241

          #5
          In welke fase denk jij dat iets moet gebeuren?
          Buiten het knippen om..........

          Wat , hoe en waar kunnen we je ergens mee van dienst zijn??

          Comment

          Bezig...