White widow auto buiten met extra lamp correct?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Karanka1996
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Jul 2018
    • 13

    #1

    White widow auto buiten met extra lamp correct?

    Korting op 420shop
    Wat moet ik doen zo dat ik mooie kroppen kan krijgen?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • Handycappie
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2018
    • 113

    #2
    Snap je punt niet helemaal.. Maar een autoflower schiet vanzelf in bloei, dus gewoon laten gaan. Extra licht? Why? Gewoon buiten in de volle zon en de natuur z'n werk laten doen.

    Comment

    • Appleton
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • Feb 2018
      • 199

      #3
      Wachten, wachten en wachten
      niet teveel water geven
      hopen op mooi weer
      niet prutsen met voeding

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Als je kroppen wil moet je sla zaaien.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • beowulf
          beowulf commented
          Editing a comment
          Of een kip kopen?
      • Karanka1996
        Plantje
        Nieuw Lid
        • Jul 2018
        • 13

        #5
        Wietplant white widow is nog maar net in bloei

        geef ze geen voeding ofso... maar nu vraag ik me af zou ik extra lamp er bijhangen voor de bloei te versterken
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Hoezo extra lamp? Je hebt de grootste lamp die er is, de zon, als je die wilt vervangen, binnen, dan heb je een 1000 watter nodig en dat heeft geen nut met die paar miniplantjes!!
      • Handycappie
        Ultra Stoner
        MemberLucky Member
        • Jul 2018
        • 113

        #6
        Volgens mij heeft de bovenste een slok water nodig. Even de pot optillen, als ie licht aanvoelt slokje water doen.

        Extra lamp? Niet nodig.
        De voorbloei is begonnen dus lekker laten staan dan komt het vast goed met de voorspelde mooie nazomer.

        Comment

        • Rreppellsteeltjam
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • May 2018
          • 1955

          #7
          Automatics worden niet groot, maar het is wel jammer dat ie niet een paar maand eerder buiten stond.

          Zie maar, een plantje van een buurkweker.
          Attached Files

          Comment

          • Karanka1996
            Plantje
            Nieuw Lid
            • Jul 2018
            • 13

            #8
            Oke thx! Ga gewoon de zon zijn werk laten doen

            maar mijn plant is nu pas beginnen bloeien dus moet geluk hebben met een nazomer ofso

            Comment


            • Rreppellsteeltjam
              Rreppellsteeltjam commented
              Editing a comment
              Of pech met een vroege herfst.
              Hoop het beste, vrees het ergste, wees voorbereid.
          • Karanka1996
            Plantje
            Nieuw Lid
            • Jul 2018
            • 13

            #9
            Hoezo bereid maar voor?
            met andere woorden een lampje bijhangen voor toch nog die laat na zomer als de herfst er al heeeelvroeg is..

            Comment


            • Rreppellsteeltjam
              Rreppellsteeltjam commented
              Editing a comment
              Het kan alle kanten op gaan!
              Misschien staat de politie morgen aan de deur, omdat een " bezorgde burger" heeft gemeld dat je een wietkwekerij hebt.
          Bezig...