Wat moet ik doen zo dat ik mooie kroppen kan krijgen?
White widow auto buiten met extra lamp correct?
Collapse
X
-
White widow auto buiten met extra lamp correct?
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Tags: Geen -
Snap je punt niet helemaal.. Maar een autoflower schiet vanzelf in bloei, dus gewoon laten gaan. Extra licht? Why? Gewoon buiten in de volle zon en de natuur z'n werk laten doen. -
Wietplant white widow is nog maar net in bloei
geef ze geen voeding ofso... maar nu vraag ik me af zou ik extra lamp er bijhangen voor de bloei te versterkenYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Comment
-
Volgens mij heeft de bovenste een slok water nodig. Even de pot optillen, als ie licht aanvoelt slokje water doen.
Extra lamp? Niet nodig.
De voorbloei is begonnen dus lekker laten staan dan komt het vast goed met de voorspelde mooie nazomer.Comment
-
Automatics worden niet groot, maar het is wel jammer dat ie niet een paar maand eerder buiten stond.
Zie maar, een plantje van een buurkweker.Attached FilesComment
-
Oke thx! Ga gewoon de zon zijn werk laten doen
maar mijn plant is nu pas beginnen bloeien dus moet geluk hebben met een nazomer ofsoComment






Comment