Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Binnenkweek - Is plantje wel de goede grootte na 1 week? Autoflower.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Ok dan, dus volgens jou is binnen een kleine week dan 1x 1ml/L genoeg ivm die autoflower supermix.
    En die PK13, 14? Je zegt in week 5 of 6 van bloei 2 of 3x meegeven. Hoeveel ml dan op 1L met die PK 13 en 14?
    Of steekt het zo nauw niet.
    Anders zou ik ook 1ml op 1L doen met die PK. Of is dat te veel?
    We accepteren de realiteit van de wereld zoals we die voorgeschoteld krijgen.

    Comment


      #17
      PK13/14 is een toevoeging.
      Dus je geeft de normale voeding en daar doe je 1ml/L PK bij.

      Niet zo handig dat je over dit onderwerp op verschillende plaatsen bezig bent.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #18
        Ok, men excuses QnQ, ik weet het, ik was dat andere topic begonnen...
        Ik zal het tot daar beperken.
        We accepteren de realiteit van de wereld zoals we die voorgeschoteld krijgen.

        Comment


          #19
          Ok, lang geleden...
          Lijken mij maar dunne toppen, nee?
          En ze ziet er zo mager uit, of ben ik mis?

          Heb er vanonder al een aantal bladeren afgehaald.

          Achja, slechte lampen waarschijnlijk, waren toch wel heel goeiekoop.

          Ze moet tot ongeveer 19 december in de grond, dus nog een kleine maand bloeien.
          Worden die toppen nog groter? Of zijn men lampen echt zo slecht.
          Attached Files
          Last edited by ikwilgnusername; 21 November 2018, 03:16.
          We accepteren de realiteit van de wereld zoals we die voorgeschoteld krijgen.

          Comment


          • belladonna
            belladonna commented
            Editing a comment
            Ehm dit is toch niet dat kleine baby plantje van een week geleden of kan je toveren

          #20
          1e week is langzaam
          2e week is sneller
          3e week denk je WTF

          EDIT: lag half te slapen, je bent al een stukkie verder.

          Onderste paar bladeren kan je er in principe van af laten vallen zonder er zelf aan te zitten, maar ik ga ze zelf deze keer ook weghalen dus snap volledig dat je het doet, let wel op dat je het tot een minimum beperkt en niet te veel in 1 keer ! je wil niet de zonnepanelen van de plant weghalen, maar de ondertussen bijna nutteloos geworden onderste zou je weg kunnen halen voor betere doorluchting of om makkelijker te (/tijdens het) dieven. Op dat plaatje heb je overigens wel te veel blad weggehaald denk ik....
          Last edited by BackYardPlant; 21 November 2018, 10:16.

          Comment


            #21
            Geduld! Het gaat heel langzaam in het begin en op het einde gaan ze pas echt dikken.. en die blaadjes kan je beter laten hangen..

            Comment


              #22
              Ok, zal volgende keer de bladeren er aan laten.
              En dan nog een vraagje.

              Moest er ineens aan denken hierjuist toen ik die dunne ijslaag op het regenwater in de ton zag liggen.
              Kan dat kwaad, heel koud water aan uw plantje geven? Of best eerst binnen laten opwarmen.
              We accepteren de realiteit van de wereld zoals we die voorgeschoteld krijgen.

              Comment


              • BackYardPlant
                BackYardPlant commented
                Editing a comment
                Even laten opwarmen is beter, wortel temperatuur 19C is ideaal dus ijskoud water er over heen gooien worden ze niet zeer vrolijk van

              #23
              Hoeveel gram denken jullie dat er zal afkomen??
              Plantje moet nog ongeveer een maand bloeien.

              Maar het kan wel zijn dat het niet zo een goeie lampen zijn...
              Of zou ik dat nu al moeten kunnen zien????
              Attached Files
              Last edited by ikwilgnusername; 21 November 2018, 19:05.
              We accepteren de realiteit van de wereld zoals we die voorgeschoteld krijgen.

              Comment


              • Rreppellsteeltjam
                Rreppellsteeltjam commented
                Editing a comment
                Oh, eh ik denk een ons!

              • ikwilgnusername
                ikwilgnusername commented
                Editing a comment
                Aha, ok thanks.

              • Rreppellsteeltjam
                Rreppellsteeltjam commented
                Editing a comment
                De sarcasme is in een tekst altijd moeilijk over te brengen, merk ik steeds weer!!
                Er is van tevoren geen voorspelling te maken hoeveel er van een plant afkomt!!
                Als je een vaste soort hebt staan lukt dat op den duur wel.
                Je kunt het nat wegen, je houdt ongeveer 20% over.

              #24
              Wanneer produceert een wietplant THC?
              Er is nog altijd niets... is dat normaal?
              We accepteren de realiteit van de wereld zoals we die voorgeschoteld krijgen.

              Comment


                #25
                Ok ja, fine, als niemand daar wilt op reageren, so be it.
                Ik weet dat ik tijdje geleden beetje ambetant werd om zoiets, maar soit, ga het nu zo laten.
                M'n excuses voor dat, achja...

                Maar wat ik mij afvraag, hoe kan het zijn dat gele bladpuntjes ontwikkelen en dan gewoon blijven?
                Ik had 2 keer groeivoeding na elkaar gegeven (de dosis dat op de bus stond, die veel hoger was dan het groeischema), en ook, ik moest dan 4-5 dagen geen water niet meer geven omdat de grond zo vochtig bleef. En ook ja... ik ben echt vrij zeker dat ik niet te veel water heb gegeven, gewoon de dosis zoals anders, en op alle andere momenten wordt de bodem altijd veel snel minder vochtig. Raar.

                En die gele bladpuntjes, sinds ik die groeivoeding heb gegeven, en dat enorm lang vochtig blijven van de bodem, heb ik gele bladpluntjes. Raadsel voor mij.

                Daarom dat ik geen groeivoeding niet meer durfde te geven. Hierjuist wel weer wat gegeven trouwens, en onlangs eerste keer bloeivoeding.
                Had wel een fout gemaakt met die bloeivoeding, ik heb afgemeten op 1L, en heb dat in zoiets als ~28cl water gedaan. Dus ga nu heel even geen bloeivoeding meer geven.
                We accepteren de realiteit van de wereld zoals we die voorgeschoteld krijgen.

                Comment


                • Flip Hasjkip
                  Flip Hasjkip commented
                  Editing a comment
                  Wat bedoel je precies met THC produceren ? Wanneer de Trichomen ontwikkelen ? Meestal rond bloeiweek 6 - 8 gaat de productie ervan met rap tempo omhoog.

                  En geel blijft geel, dat hersteld niet meer. Zolang de nieuwe bladeren maar groen zijn dan komt het goed.

                • QnQ
                  QnQ commented
                  Editing a comment
                  Klopt, en het echte THC produceren gebeurt in de trichomen als ze verkleuren naar milky en amber in de laatste 2 weken.

                • Rreppellsteeltjam
                  Rreppellsteeltjam commented
                  Editing a comment
                  4/5 dagen geen water geeft al aan dat je teveel water geeft, probeer een kwart en houd je plantje in de gaten, doet er misschien wel twee dagen mee.

                #26
                Heb dit verwijderd.
                Anders denken ze nog dat ik men lampen wil promoten ofzo.
                Maar ja, las net in een ander topic dat het Chinese rommel is die lampen. Soit ja, 1 gebruiker zei dat.

                Achja, we'll see.
                Last edited by ikwilgnusername; 27 November 2018, 09:12.
                We accepteren de realiteit van de wereld zoals we die voorgeschoteld krijgen.

                Comment


                  #27
                  Hier gewoon vlug een updateje.
                  En natuurlijk ja, ik verwaarloos het ook, I know.
                  Maar, ben sinds kort weer begonnen met voeding. Die gele bladpuntjes, trek er mij niets meer van aan.
                  Ik volg het voedingsschema. Wel beetje jammer dat ik zo lang geen voeding heb gegeven. Balen.
                  En heb er al 4 bladeren onderaan afgehaald, laatste keer dat ik dat doe.

                  Maar goed, heb het dus 5 oktober geplant, en hierjuist, 28 november, de foto's genomen.
                  Attached Files
                  Last edited by ikwilgnusername; 28 November 2018, 19:19.
                  We accepteren de realiteit van de wereld zoals we die voorgeschoteld krijgen.

                  Comment


                    #28
                    Ik ga eens iets proberen te doen aan die onderste slaphangende bladeren, Water tekort waarschijnlijk.
                    Is al zo lang...
                    Hierjuist wat meer gegeven. En zal misschien morgen ook geven, ongeveer zelfde hoeveelheid, en zien wat dat geeft. Of iets minder dan.
                    We accepteren de realiteit van de wereld zoals we die voorgeschoteld krijgen.

                    Comment


                      #29
                      Ok, meer dan 3 uur geleden 340-350cl water gegeven, en grond was nog ietwat vochtig.

                      Hier een foto van de onderkant.

                      Volgens mij is er niets van verschil.
                      Attached Files
                      We accepteren de realiteit van de wereld zoals we die voorgeschoteld krijgen.

                      Comment


                        #30
                        Hey, heb niet alles gelezen maar je maakt er teveel gedoe van. Ik ken het mijzelf goed voorstellen dat je een beetje doorslaat want dat deed ik zelf ook aan het begin. Maar als tip wil je geven om gewoon relaxt om te gaan met die planten. Niet op de ml nauwkeurig water geven... Gewoon geven wat jij denkt dat het plantje nodig heeft. Tenzij je voeding mee geeft dan wel beetje afmeten. Onderste bladeren die slap hangen komt denk ik niet door water tekort. Dat begint boven in. Dan gaat de punt van je kerstboom beetje hangen. Welke Chinese lamp heb je? Ik heb vele getest en weet welke goed werken. Sterkte met je kweek.

                        Comment

                        Bezig...
                        X