Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Binnenkweek - Is plantje wel de goede grootte na 1 week? Autoflower.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Dag.

    Ivm die onderste bladeren die slap hangen. Ik had dat op een site gelezen dat als de plant water tekort heeft dat de onderste slap hangen.
    Daarop dat ik dat baseer. Of is het nog maar eens een teken dat je niet alles zomaar moet geloven wat je op het internet leest.

    En dan ook, ik heb 3 Lumeri's hangen, 2 x 120 w en 1 x 80 w. (Ik had eerst 3 x 120 w, maar in die 1 staander bleek dat die van 80 w betere licht verspreiding had. Weet ook niet hoe dat komt. En ik vond ook dat er teveel LEDs niet brandden)
    Bij die van 120w branden er bij allebei 2-3 LEDs niet.
    We accepteren de realiteit van de wereld zoals we die voorgeschoteld krijgen.

    Comment


      #32
      Beter gaan voor 1 sterke lichtbron denk ik.

      Ledlampen verbruiken niet de daadwerkelijke wattage als vermeld staat. Een LED lamp die verkocht wordt als 80watt verbruikt maar 30% watt dus 24watt werkelijk verbruik. Als je een LED lamp koopt wordt de kracht vermeld als LEDkracht dus hoe sterk de lampjes in theorie zouden kunnen schijnen samen. Maar bij LED kan dat niet want dan zullen de lampjes kapot gaan door bijvoorbeeld oververhitting. Anyways, 80 watt = ~24watt en 24 watt schijnt gewoon niet ver genoeg en al helemaal niet als jouw ledbron bestaat uit heel veel kleine lampjes. Dan merkt de plant na 20cm bijna niks meer. Je kunt het beste gaan voor 10wat LED chips dus een 1000w led lamp heeft 100 chips. En verbruikt ~300watt. Hiermee kan je serieus kweken.
      Hoop dat je t snapt

      Comment


        #33
        Hartelijk bedankt, hiermee ben ik veel.
        We accepteren de realiteit van de wereld zoals we die voorgeschoteld krijgen.

        Comment


          #34
          Leef het plantje nog ? update?
          God was never on your side..

          Comment


            #35
            Ja, ze leeft nog.

            Had gisteren gezegd dat ik vandaag nog eens water zou geven, maar de grond lijkt mij echt te nat. Wou toch iets proberen te doen aan die onderste slaphangende bladeren. Maar ja, misschien is het dat niet.
            En ik beklaag het mij toch serieus dat ik 4 bladeren onderaan heb weggehaald. Doe ik NOOIT meer. Pff.
            Op de vorige pagina, de 4e laatste post staan er 2 foto's.
            We accepteren de realiteit van de wereld zoals we die voorgeschoteld krijgen.

            Comment


            • ikwilgnusername
              ikwilgnusername commented
              Editing a comment
              Had ik ook al heel even over nagedacht.
              Het jammerlijke natuurlijk is dan dat dat elke kweek zal zijn.

              Maar bon, ik ga geen enorm dure lamp ophangen voor 1 klein autoflowertje ze.
              Achja, ben al (beetje) tevreden met ietwat van wiet. Er is nog altijd de buitenkweek. Mag er 2 zetten, dusja. Ik denk dat ik daarmee wel toekom dan .

              Maar ik ga zeker en vast nog binnen doorkweken tot ik de opbrengst van buiten heb. Zal dan nog zien wat ik met binnen doe.
              Het liefst van al zou ik binnen voortdoen. Is wel plezant hier zo een plant op uw slaapkamer te zien staan. Heb er genot van.
              Last edited by ikwilgnusername; 1 December 2018, 13:33.

            • Helemaal Top
              Helemaal Top commented
              Editing a comment
              Met de Bestva 600W 60x10watt chips kan je makkelijk 2 autoflowers grootbrengen met een super oogst. Mooie is, de lamp kost maar 80 euro

            • ikwilgnusername
              ikwilgnusername commented
              Editing a comment
              Super, bedankt!

            #36
            Haalt dat eigenlijk wel veel uit, voeding geven als je met heel slechte lampen zit?
            We accepteren de realiteit van de wereld zoals we die voorgeschoteld krijgen.

            Comment


              #37
              Nope.

              Comment

              Bezig...
              X