is het mogelijk om eerst te ontkiemen en voorgroeien op het venster en daarna in een tent te doen is dat een optie? heb nu nog geen kweekspullen alleen aarde van AH
Kan je voorgroeien achter het raam ?
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
Ik groei alles wat ik buiten zet eerst onder tl in de keuken (ja echt!), en dan achter het raam tot na de ijsheiligen.
Voor binnen niet echt aan te raden. Maar alles kan bij gebrek aan beter,Comment
-
Je kunt nooit zaaien achter het raam.
Er is nog maar 10 uur licht en de zon is niet sterk genoeg.
Ze gaan strekken tot ze omvallen.
Dat trekt nooit bij. Ze krimpen niet opeens als er een lamp boven komt.
Gewoon wachten tot je al je kweekspullen hebt verzameld.
Comment
-
die auto flowers vorige zomer heb ik na ontkiemen buiten gezet in een serre was wel super goed weer en is gelukt is wel niet ideaal en s'nachts binnen in het begin
dit jaar zal ik ze voor groeien in de kast voor ze naar buiten gaan zal stuk vlotter gaan denk ik
maar is daar nu nog veel te vroeg voor pas in mei beginnen zodat ze na ijsheiligen buiten kunnenhttps://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
KEEP ON GROWING AND SMOKINGComment
-
voorgroei kast zal toch draaien dan zo om er een paar bij te zetten maak me niet uit zal me geen euro meer kosten
heb wel gezien dat ze het de eerste weken moeilijk hebben gehad in de serre als ik vergelijk met de kast groeien ze sneller en stabieler in de serre heb je grote strek in het begin door de plastiek van de serre ... je kan moeilijk de zon dichter bij zetten e loooool
-
das wel duidelijk of meteen buiten als het weer goed genoeg is of binnenhuis onder spaarlamp of speciale groeilamp
ik denk dat mijn eerste keer buiten gaat zijn kan over 1 maand beginnen met ontkiemen en die zullen in 12Liter potten komen met grond van de AH
welk soort het gaat zijn weet ik niet
zal eerst wat verslagen moeten doornemen en dan zien welke soort het goed gaan doen met het klimaat van Holland en dan maak ik een besluitGet to the Choppah!Comment
-
ik zal wachten tot begin april lijkt me nog wel vroeg over een maand. dank voor de tipGet to the Choppah!Comment
-






Comment