Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kan je voorgroeien achter het raam ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kan je voorgroeien achter het raam ?

    Korting op 420shop
    is het mogelijk om eerst te ontkiemen en voorgroeien op het venster en daarna in een tent te doen is dat een optie? heb nu nog geen kweekspullen alleen aarde van AH
    Get to the Choppah!

    #2
    Neen, geen goed idee. Je ziet het ook niemand doen, dat zou een hint moeten zijn.

    Comment


      #3
      Het kan wel maar je krijgt dan hele sprieterige zaailingen. Op zich trekt dat wel weer bij als ze eenmaal onder de lamp komen. maar het is niet ideaal.

      Comment


        #4
        Ik groei alles wat ik buiten zet eerst onder tl in de keuken (ja echt!), en dan achter het raam tot na de ijsheiligen.
        Voor binnen niet echt aan te raden. Maar alles kan bij gebrek aan beter,
        Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

        Misty's ABC

        Comment


          #5
          Je kunt nooit zaaien achter het raam.
          Er is nog maar 10 uur licht en de zon is niet sterk genoeg.

          Ze gaan strekken tot ze omvallen.
          Dat trekt nooit bij. Ze krimpen niet opeens als er een lamp boven komt.

          Gewoon wachten tot je al je kweekspullen hebt verzameld.

          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


          • misty
            misty commented
            Editing a comment
            hahahaaa die foto

            En ben ik deels met je eens, ik begin daar ook pas eind maart mee, gaan ze bijna bloeien tot ze ontdekken dat ze telkens meer licht krijgen.
            Last edited by misty; 13 February 2019, 11:44.

          • misty
            misty commented
            Editing a comment
            En een kas/serre is ook van glas overigens. al zal dat beter gaan dan bij 3-laags hoogrendementsglas.

          #6
          die auto flowers vorige zomer heb ik na ontkiemen buiten gezet in een serre was wel super goed weer en is gelukt is wel niet ideaal en s'nachts binnen in het begin
          dit jaar zal ik ze voor groeien in de kast voor ze naar buiten gaan zal stuk vlotter gaan denk ik

          maar is daar nu nog veel te vroeg voor pas in mei beginnen zodat ze na ijsheiligen buiten kunnen
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
          KEEP ON GROWING AND SMOKING

          Comment


          • misty
            misty commented
            Editing a comment
            Als jij een kas/serre kan gebruiken zou ik ze gewoon buiten voorgroeien hoor,
            Zijn ze meteen aan de juiste omstandigheden gewend,en het is gratis.

          • smoker2002
            smoker2002 commented
            Editing a comment
            voorgroei kast zal toch draaien dan zo om er een paar bij te zetten maak me niet uit zal me geen euro meer kosten
            heb wel gezien dat ze het de eerste weken moeilijk hebben gehad in de serre als ik vergelijk met de kast groeien ze sneller en stabieler in de serre heb je grote strek in het begin door de plastiek van de serre ... je kan moeilijk de zon dichter bij zetten e loooool

          #7
          das wel duidelijk of meteen buiten als het weer goed genoeg is of binnenhuis onder spaarlamp of speciale groeilamp
          ik denk dat mijn eerste keer buiten gaat zijn kan over 1 maand beginnen met ontkiemen en die zullen in 12Liter potten komen met grond van de AH
          welk soort het gaat zijn weet ik niet
          zal eerst wat verslagen moeten doornemen en dan zien welke soort het goed gaan doen met het klimaat van Holland en dan maak ik een besluit
          Get to the Choppah!

          Comment


            #8
            Wacht maar tot half april, begin mei.

            Comment


              #9
              ik zal wachten tot begin april lijkt me nog wel vroeg over een maand. dank voor de tip
              Get to the Choppah!

              Comment


                #10
                hahaha dat spaghetti stengel
                Get to the Choppah!

                Comment

                Bezig...
                X