Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Vandaag is de maat vol. Klaar. Finito. Fin. Einde.
Opnieuw, en voor de derde of vierde keer in een enkele MAAND, heb ik een enthousiaste kweker moeten helpen met het opdweilen van de puinzooi die cnnbs.nl heeft veroorzaakt.
Laat ik voorop stellen: Nee, ik neem jullie niet kwalijk dat jullie daar lezen, ik neem jullie niet
Doe de volgende keer een kweekverslag maken, als je dat regelmatig bijhoudt, vertelt wat je doet, fotootjes erbij etc..dan krijg je vanzelf commentaar als er wat fout gaat. (je moet wel een beetje tegen commentaar kunnen natuurlijk)
Natuurlijk hebben ze extra voeding nodig, ongeacht waar je ze in zet, zelfs de zwaarst bemestte potgrond levert voeding voor maximaal 6 weken,
Dus tegen de tijd dat je planten volop in bloei waren was jouw grond helemaal leeg,
Raadsel opgelost.
Cv op zolder?
waar gaat je lucht heen
zorg je voor verse lucht
hoe is de lv en de temp
is de zolder schoon
wat voor grond gebruik je
Etc etc beetje de standaard dingen even erbij zetten
Ok heb op zolder een 1 budmeister Hangen een basic set up gewoon lamp raam afgeplakt stuk van me zolder in gericht om te kweken begon eerste keer in Sept de groei ging goed Maar were ook wat louder buiten waardoor het ook wat kouder werd op me zolder dus dacht dat het probleem was dus in begin zomer nog een rondje gedraait Maar zelfde resultaat groeit prima tot het naar bloei fase gaat dan lijkt er niet veel meer te gebeuren terwijl ik het zelfde resultaat behaal met autoflowers
Hoi ik heb nu 2 keer gedraait met een budmeister en allebij de keren had ik van 4 planten total Maar 20 gram max
heb op zolder geen tent staan eerst dacht ik mischien dat het de tempratuur was Maar in de zomer had ik zelfde probleem dus graag wat hulp
Leave a comment: