Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste Jointjedraaiers, we moeten even praten over cnnbs.nl..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweektip: Beste Jointjedraaiers, we moeten even praten over cnnbs.nl..

    Korting op 420shop
    misschien
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    #2
    cnnbs is net als 90% van alle grow sites, stoner science reclametroep.

    Zelfde als mediwietsite, zelfde organisatie.

    Comment


      #3
      LR2 heeft helemaal gelijk, zonder hem had ik mijn planten naar de tering geholpen door cnnbs.nl zijn artikel over gele plekken (https://www.cnnbs.nl/gele-vlekken-op...eren-en-eraan/) thx man.

      ps. Als ccnbs.nl de NSDAP is dat misinformatie verspreid, is joinjedraaien.nl het verzet.

      Gegroet JonkoJerry

      Comment


      • Jamaican blunt
        Jamaican blunt commented
        Editing a comment
        Heb ook dit probleem met die gele vlekken... Hoe heb jij dit bestreden?

      • JonkoJerry
        JonkoJerry commented
        Editing a comment
        Jamaican blunt, Ik heb ze andere voeding gegeven wat het probleem grotendeels verholpen heeft.

      • Jamaican blunt
        Jamaican blunt commented
        Editing a comment
        JonkoJerry heb heermoes gebruikt en daarna ook voeding de plekken verdwenen

      #4
      Je ziet toch aan die flipperkast van een site dat die niet te vertrouwen is?

      Comment


        #5
        Volg je JD een tijdje dan kweek je waarschijnlijk onder COB LED's, volg je CNNBS dan kweek je waarschijnlijk onder een bak 3W ledjes van een van hun sponsors.



        Comment


        • Bringdown
          Bringdown commented
          Editing a comment
          in een mooie ikea kast van 1200 euro

        • ganjagast
          ganjagast commented
          Editing a comment
          ...
          Last edited by ganjagast; 30 May 2018, 09:39.

        #6

        Comment


        • patty2thaB
          patty2thaB commented
          Editing a comment
          ja dit is precies wat ik dacht toen ik het stukje las.
          1 bron is geen bron, zeker niet als die free of charge gegeven wordt.

          jammer dat je zo gefrustreerd ben.

        #7
        Iedereen die zich registreert moet dit stuk tekst echt door zijn strot geduwd krijgen. Ik zelf heb zoveel kennis van die kud site gehaald en nogsteeds speel ik het onbewust door aan mede kwekers omdat ik niet beter weet. Mooi gedaan LR2

        Lijkt een beetje op Telegraaf.nl. Die plaatst ook zoveel bakken onzin op hun site. Ook onbetrouwbare zooi dat altijd mooier gemaakt is en zwaar overdreven.

        HEFTIG FAMILIE DRAMA EINDHOVEN

        *klik*

        Begint te lezen:

        "In eindhoven is een peuter van 3 zijn linker schoen kwijtgeraakt tijdens het buiten spelen. Wat er gebeurd is is onduidelijk maar een anonieme bron heeft Telegraaf.nl verteld dat zijn oudere broertje (5) een blaar heeft op zijn linker voet. Toeval of niet? Na langdurig onderzoek op het kantoor zijn wij tot de conclusie gekomen dat het oudere broertje perongelijk de verkeerde schoen aangetrokken heeft. De toestand van het jongetje is nog onduidelijk maar wel buiten levensgevaar" aldus de Telegraaf.

        *Zucht*
        Last edited by Helemaal Top; 28 May 2018, 12:35.

        Comment


        • Burundanga
          Burundanga commented
          Editing a comment
          Hahah super !

        #8
        Ik sta trouwens meerdere inzendingen toe.

        Cnnbs.nl is een beetje de NS van de cannabis: een boel beloven, een boel te lezen, uiteindelijk ben je een boel geld kwijt en strandt je halverwege.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #9
          Amen! Als je al niet leip wordt van al die advertenties, dan is het wel van de hoeveelheid desinformatie waardoor ik als beginner begin te geloven dat ik eerst in een kwakzalver moet transformeren voordat ik zelf een plant kan kweken. Blogs van Mr. Veldman zijn wel interessant, maar die jatten ze ook doodleuk van z'n eigen site.

          Comment


            #10
            fijn dat je dit deelt. ik heb deze site namelijk vaak genoeg geraadpleegd, echter komt de info vaak niet overeen met wat op forums staat of wat ervaringsdeskundige mij adviseren.

            Comment


              #11
              Last edited by Kweking Eend; 29 May 2018, 20:13.

              Comment


                #12
                Het negeren van cnnbs.nl staat gelijk aan het negeren van katten schijt onder je poot.

                CaNNaBullShit-puntNL
                Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

                Comment


                  #13
                  cnnbs.nl is de leugenaar die zijn eigen leugens is vergeten.
                  ze spreken zichzelf zovaak tegen in artikelen, maar daarnaast heb ik er ook wel eens wat nuttige informatie vandaan gehaald die ik dan ook checkte op andere sites/forums. maar dat doe ik met alle informatie die ik zoek.
                  daarnaast vind ik artikelen als 10 tips om toch te roken op school/werk niet kunnen, als je het nodig heb op werk of school heb je daar toch wel je manier voor maar vind het ook vallen onder aansporen op (misschien ben ik daar te principeel voor)
                  en idd alle reclames zijn heel erg vervelend.
                  ik zelf zie het meer als een magazine die zichzelf in der loop van de tijd iets teveel in zichzelf is gaan geloven dat ze het wiel hebben uitgevonden, nadat ze de verplichte naams verandering hadden doorgevoerd was het woord objectief nergens meer te vinden op de website.
                  daarnaast als je het zo benaderd met dit soort punten in je achterhoofd en een adblocker heb is het soms wel leuk om sommige artikelen te lezen die niet direct kweek tips zijn, zoals de colums van die advocaat ben zijn naam vergeten zijn toch wel informatief (of je het er mee eens bent of niet) het is vanuit zijn perpectief natuurlijk. en kweek verslagen zijn altijd wel leuk om te volgen.

                  Comment


                    #14
                    Bedankt voor de waarschuwing. Probleem is dat als ik google op wiet vragen, ik meestal eerst een lading links van die site krijg.

                    Lets not criticize but legalize

                    Comment


                      #15
                      Vind het allemaal erg overdreven.
                      Ik lees veel op hun site en dat zal zeker niet veranderen.
                      Regelmatig interessante artikelen en nuttige tips, dus ik kom er graag.
                      Gorilla Zkittlez ( Barneys Farm )

                      Comment


                      • Jamaican blunt
                        Jamaican blunt commented
                        Editing a comment
                        Geloof ook nie alles van die sitemaar wel een paar dingen in verband met biologische bestrijding omdat ik die info ook vindt op andere sites
                    Bezig...
                    X