Beginnen in maart, wanneer klaar ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Kingg
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Oct 2018
    • 6

    #1

    Beginnen in maart, wanneer klaar ?

    Korting op 420shop
    Heyy allemaal ik heb een vraagje ik ga namelijk volgende maand 5 wietplanten ergens in een bos planten maar tegen wanneer zouden ze dan oogstklaar zijn want bloeit wiet ook als er veel licht is?
  • philly
    Son of the Bong
    MemberLucky Member
    • May 2011
    • 424

    #2
    neem dan autoflowers en wacht nog 2 maanden. En liever niet in een bos; tenzij op er een grote open plek is; En liefst zuidelijk georiƫnteerd...

    Comment

    • Kingg
      Stekje
      Nieuw Lid
      • Oct 2018
      • 6

      #3
      Oke bedankt!

      Comment

      • Ipie
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Feb 2016
        • 2241

        #4
        Flip Hasjkip ..beide hebben ongeveer acht weken bloei nodig,
        Zit geen verschil in, daar heb ik het over..........................

        Comment

        • beowulf
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 6495

          #5
          Eerder op het jaar afgebloeid... Als in het verschil tussen oktober of ergens in augustus. Dat het niet ging over de tijd om af te bloeien was wel duidelijk, ni?

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            Autoflowers doen er ongeveer 3 maanden over.
            In mindere omstandigheden (voor juni) kan het iets langer duren en ze kunnen ze wat kleiner blijven.

            Als je geen autoflower hebt maakt het niet uit wanneer je begint, je kan zelfs in juli nog prima daarmee beginnen, ze zijn even snel klaar als die in maart gezaaid is.
            (alleen is die van maart inmiddels 3 meter hoog
            Ze beginnen pas met bloeien als het buiten 12 uur licht/donker is, en dat is ongeveer half september.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • SmokingJoop
              Ultra Stoner
              MemberLucky Member
              • Feb 2018
              • 106

              #7
              Hoop dat het lukt voor je.

              Nu reguliere planten is vrij vroeg, maar als ze kou overleven zijn ze straks 3-4m hoog. Geen idee waar jij een stuk open grond in een bos vind waar niemand 5 3-4m hoge wiet planten gaat ruiken/vinden/'jatten' (publiek domein eh? ) of omkapt vanwege aversie.

              Even afgezien van het feit dat kinderen het mogelijk vinden. Maar goed, die kans bestaat in warmere landen waar het natuurlijk veelvuldig voorkomt altijd.

              Comment

              Bezig...