Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginnen in maart, wanneer klaar ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beginnen in maart, wanneer klaar ?

    Korting op 420shop
    Heyy allemaal ik heb een vraagje ik ga namelijk volgende maand 5 wietplanten ergens in een bos planten maar tegen wanneer zouden ze dan oogstklaar zijn want bloeit wiet ook als er veel licht is?

    #2

    Comment


      #3
      Oke bedankt!

      Comment


        #4
        Flip Hasjkip ..beide hebben ongeveer acht weken bloei nodig,
        Zit geen verschil in, daar heb ik het over..........................

        Comment


          #5
          Eerder op het jaar afgebloeid... Als in het verschil tussen oktober of ergens in augustus. Dat het niet ging over de tijd om af te bloeien was wel duidelijk, ni?

          Comment


            #6
            Autoflowers doen er ongeveer 3 maanden over.
            In mindere omstandigheden (voor juni) kan het iets langer duren en ze kunnen ze wat kleiner blijven.

            Als je geen autoflower hebt maakt het niet uit wanneer je begint, je kan zelfs in juli nog prima daarmee beginnen, ze zijn even snel klaar als die in maart gezaaid is.
            (alleen is die van maart inmiddels 3 meter hoog
            Ze beginnen pas met bloeien als het buiten 12 uur licht/donker is, en dat is ongeveer half september.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Hoop dat het lukt voor je.

              Nu reguliere planten is vrij vroeg, maar als ze kou overleven zijn ze straks 3-4m hoog. Geen idee waar jij een stuk open grond in een bos vind waar niemand 5 3-4m hoge wiet planten gaat ruiken/vinden/'jatten' (publiek domein eh? ) of omkapt vanwege aversie.

              Even afgezien van het feit dat kinderen het mogelijk vinden. Maar goed, die kans bestaat in warmere landen waar het natuurlijk veelvuldig voorkomt altijd.

              Comment

              Bezig...
              X