Spaarlamp

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • kees49
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2018
    • 293

    #16
    ik pak een stoel en ga je volgen. succes met de kweek.

    Comment

    • Zors
      Junior Grower
      MemberLucky Member
      • Nov 2018
      • 558

      #17
      kees49 Dank U! Aangezien dit volgens de omstandigheden al "werkt" kan ik niet wachten om de kast te bouwen

      Comment

      • Zors
        Junior Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2018
        • 558

        #18
        Zo staan ze er vandaag bij morgen hps erboven en kijken als mijn kastje het aankan (hitte) ik heb de lv in de groeifase constant tss de 50 -70 kunnen houden door elke dag een natte handdoek aan de potten te hangen, primitief maar het werkte temperatuur is al de hele kweek bijna geen probleem geweest, constant tss de 22 a 28 graden, wel eens een uitschieter van 30 maar dan heb ik de "deur" op een klein kiertje gezet. De lampen zijn wel 24/24 aan geweest...

        Ook heb ik voor het eerst met lst geexpirimenteerd alhoewel ik denk dat deze plant dit niet echt nodig had vanwege zijn struikvorm.
        Ik kan dus zeker niet klagen
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.
        Last edited by Zors; 10 March 2019, 19:41.

        Comment

        • Zors
          Junior Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2018
          • 558

          #19
          Dit is dus "de kast" 2 uurtjes werk en proberen maar
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment

          • Zors
            Junior Grower
            MemberLucky Member
            • Nov 2018
            • 558

            #20
            Rustig blijven dames, morgen krijgen jullie een lekkere zonnehemel
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment

            • beowulf
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Nov 2008
              • 6495

              #21
              Die pc ventilator gaat dat niet meer gekoeld krijgen he, heb je ondertussen een deftige afzuiger gekocht?

              Comment


              • Zors
                Zors commented
                Editing a comment
                beowulf daarnet het inlaatgat wat vergroot, is nu rond de 29°, mijn kast zal iets kleiner zijn (0,75m3) en zal ik een deftige afzuiger installeren met fancontrol
            • bobborrelnoot
              Advanced Stoner
              Member
              • May 2011
              • 64

              #22
              Voor een stel spaarlampjes zeker niet slecht hoor. Vind het er idd best netjes uit zien!

              Comment

            • Zors
              Junior Grower
              MemberLucky Member
              • Nov 2018
              • 558

              #23
              beowulf, ik ben nog op zoek naar een afzuiger, eerst mijn nieuwe kast maken en kijken hoe groot deze wordt,
              Net onder 250hps gezet

              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment

              • Zors
                Junior Grower
                MemberLucky Member
                • Nov 2018
                • 558

                #24
                So far so good
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.

                Comment

                • VVlol
                  Elite Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2012
                  • 125

                  #25
                  Die HPS geeft waarschijnlijk wel meer warmte af dan die spaarlampjes he, denk er om dat ze er niet te dicht op staan

                  Wat voor grond gebruik je?

                  Comment


                  • Zors
                    Zors commented
                    Editing a comment
                    VVlol deze hangt nu op zo'n 25 cm van de planten, pc ventilator wat hoger gezet en het inlaatgat wat vergroot, de grond is gewoon een mix van het tuincentrum, weet niet acht wat het is.
                • Zors
                  Junior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2018
                  • 558

                  #26
                  Gaat dit de goede kant uit? Nog 2 weken te gaan
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.

                  Comment


                  • misty
                    misty commented
                    Editing a comment
                    Nog 2 weken tot wat?

                  • QnQ
                    QnQ commented
                    Editing a comment
                    Tot ze nog 3 weken moeten, denk ik

                  • misty
                    misty commented
                    Editing a comment
                    Lol Q jij bent nog altijd de grappigste thuis he, maar dat was ook mijn gedachte.
                    Dus Bjorn... als jij hoopt dat ze nog 2 weken moeten voor ze klaar zijn gaan we je dik teleurstellen...
                    Gaat overigens wel de goeie kant uit idd..
                • Ipie
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Feb 2016
                  • 2241

                  #27
                  Heb je ook een foto zonder licht?
                  Dan is dat voor ons makkelijker te zien...

                  Comment

                  • Zors
                    Junior Grower
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2018
                    • 558

                    #28
                    misty tot ze 10 weken oud zijn en zogezegd geoogst mogen worden, of kan dit ook langer zijn? Dit zijn ze vandaag Ipie foto's zonder licht
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 2 photos.

                    Comment


                    • newhobby
                      newhobby commented
                      Editing a comment
                      Zors deze planten moeten zeker nog wel een 4weken staan voordat je er over moet gaan denken om ze is te bekijken of ze bijna klaar zijn...!
                  • Ipie
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Feb 2016
                    • 2241

                    #29
                    Ja, zo is het duidelijker.
                    Inderdaad nog zeker 4 weken.
                    Laat over een 3 weken maar een nieuwe foto zien

                    Succes!!!

                    Comment

                    • Zors
                      Junior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2018
                      • 558

                      #30
                      newhobby Ipie zal ik doen! Bedankt voor de info! ​​​​​​​

                      Comment

                      Bezig...