Spaarlamp

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Zors
    Junior Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2018
    • 558

    #31
    Deze week kacheltje gezet in mijn kot, lamp Van 24/24 naar 20/4 kunnen brengen...
    zijn nu eind week 7 en 8, wel wat gele bladeren en uitgedroogde verschrompelde blaadjes aan de onderkant, heb deze dan maar verwijderd.
    Ik denk dat ik een beetje teveel voeding heb gegeven maar ben nu toch al 2 weken gestopt...

    ​​​​​​Nog enkele foto's net genomen.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.

    Comment

    • Ipie
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Feb 2016
      • 2241

      #32
      Nou, niets mis mee toch?
      Lekker laten staan nog enkele weken.
      Geduld vriend, geduld, komt goed !!

      Comment

      • Zors
        Junior Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2018
        • 558

        #33
        Ipie Ok, geen paniek dus ​​​​​​​

        Comment

        • Zors
          Junior Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2018
          • 558

          #34
          VVlol dit is de aarde die ik heb gebruikt
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 2 photos.

          Comment


          • VVlol
            VVlol commented
            Editing a comment
            Doen ze het goed op!
        • Socrannabites
          Senior Stoner
          Member
          • Apr 2019
          • 45

          #35
          Ik denk dat die white widow een hele goede keuze was, ik heb die ook in gedachten voor de volgende aankoop. welke verkoper had je?

          Comment

          • Zors
            Junior Grower
            MemberLucky Member
            • Nov 2018
            • 558

            #36
            Socrannabites de zaadjes kwamen van dutch headshop

            Comment

            • Zors
              Junior Grower
              MemberLucky Member
              • Nov 2018
              • 558

              #37
              Eerste plant geoogst daarnet, opbrengst is 65 gr nat niet wat ik gehoopt had maar we leren bij
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 3 photos.

              Comment

              • Weske
                Advanced Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • Dec 2018
                • 1237

                #38
                Is het niet een beetje te vroeg geoogst
                daar lijkt het anders wel op
                Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

                Comment


                • Zors
                  Zors commented
                  Editing a comment
                  Weske ik heb gewacht tot ongeveer 75 % van alle bloeiharen bruin waren, ook omdat de meeste bladeren al afgevallen waren, of maakt dit niet uit?

                • Weske
                  Weske commented
                  Editing a comment
                  Het lijkt zo op fotos net of het meeste nog wit is en er nog een hele hoop bloeiharen zitten.
                  Normaal slinken die in zeg maar worden klein smal donker...

                  bladeren onder weggevallen bedoel je of boven
                  Van onder is normaal als ze geen voeding meer krijgen dam haalt de plant alle voeding eruit en stoot het af omdat dat minder engergie kost ipv proberen het blad te redden
              • Zors
                Junior Grower
                MemberLucky Member
                • Nov 2018
                • 558

                #39
                Deze week begonnen aan mijn kweekkast, ik wou jullie dit laten weten aangezien jullie mij reeds veel tips gegeven hebben bij deze de link naar het nieuwe kweekverslag, grtn!

                Hier zijn we terug :wave:na het kweken van 2 autoflowers in een geïmproviseerd "kastje" met wat isolatieplaten, spaarlampen (bloei hps) en een pc fan is het tijd voor het echte werk :geek:. Ik ben begonnen aan het bouwen van mijn eerste kweekkast. Het betreft een oude kleerkast (5 euro) die ik zal ombouwen. Eerst


                Comment

                • Zors
                  Junior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2018
                  • 558

                  #40
                  Last edited by Zors; 24 March 2021, 22:42.

                  Comment

                  Bezig...