Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Heel veel zaden, help haha.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Heel veel zaden, help haha.

    Korting op 420shop
    Goeiemorgen allen,

    ik heb iemand helpen verhuizen, naar een huis waar een wietkwekerij heeft gezeten. Ik heb bakken vol zaden , er staan allerlei dingen bij maar ik als leek kom er niet uit. Het meeste is gesorteerd denk ik . Is er iemand die ik eventueel foto's van de deksels +tekst kan laten zien, ik ben erg benieuwd.

    #2
    Je kan hier gewoon foto's bij je post invoegen.
    Wat wil je ermee dan? Er zijn meer dan 15.000 soorten dus even zeggen wat wat is zal niet meevallen.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


          #5
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


            #6
            En zo heb ik.nog dozen vol

            Comment


              #7
              Ik zou er een koppel kippen gelukkig mee maken.
              Je kunt wel gokken wat het is maar dan weet je nog de herkomst niet.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Je hebt iig genoeg zaad voor de komende tijd

                Wordt lastig om te bepalen welke soorten het zijn, de cijfers lijken mij het aantal zaden, daar kom je achter door ze te tellen. Alleen die afkortingen, dat wordt wat lastiger.

                Het was geen standaard kwekerij, daar worden stekken gebruikt. Denk dat het een kwekerij voor zaden is geweest, wie weet welke unieke soorten je daar in handen hebt.
                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                Comment


                  #9

                  Comment


                    #10
                    Hahaha ja pfff er staan ook dingen zoals hybride op sommige zakjes. Maar ik kan dat niet allemaal gaan planten hahaha. Ik heb alles waar op staat vrouwelijk er uit gehaald en de rest laat ik maar hoor. Zijn duizenden zaden, veel te veel hahaha.

                    Comment


                      #11
                      Dit is wat ik nu over heb, hier zitten kaartjes bij en zat al zo .de potten en bakken met zaadjes zonder geslacht kan ik niets mee.
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 1 photos.

                      Comment


                        #12
                        Nou, WW is white widow, denk ik. Enne, grote top ... dat spreekt denk ik voor zich.

                        Comment


                          #13
                          Ja die had k wel door, k heb al die afkortingen gegoogled, dp is denk is durban poison dat zag ik op 1 zakje ook staan, dan stond er nog ergens shiva op, sh is denk ik silver haze pp powerplant en idd white widow . En die grote toppen was duidelijk hahaha.ga er eerst maar eens 5 proberen, kijken of t wat doet.

                          Comment


                            #14
                            Zaten ook zaadjes in papiertjes gevouwen met knijpers erop heerlijk vaag allemaal hahaha.

                            Comment


                              #15
                              Remco Jij bent de mistery zaden expert, hier is een leuk projectje
                              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                              Comment

                              Bezig...
                              X