Het is nu al een weekje dat mijn dames schuin liggen op mijn dak wegens omstandigheden. Ik heb ze vandaag nog eens kunnen afhalen om ze goed te verzorgen en te zien of alles goéd gaat met mijn dames. Ik moet zeggen dat mijn quick one minder groot is geworden en dichter op elkaar groeiende topjes aanmaakt. Dit maakt mij een beetje bang als die kopjes nog gaan aanzwellen dat er niet veel luchtcirculatie door kan. Moet ik bang zijn voor toprot??Het kan natuurlijk ook aan het soortje liggen maar misschien ook om het feit dat ik vroeg begonnen ben met lst erop toe te passen. Heb nog een zaadje liggen van dezelfde soort by de way ze komen allemaal van bij Royal Seeds. Zal nog eens proberen maar deze keer later lst op toepassen. Zal jullie nog op de hoogte houden. De andere twee (gele en rode pot ) zijn er goed op voorruit enfin kan misschien altijd beter maar dat is voor later. Het ene zaadje is wel beter dan het andere want ze hebben 1 à 2 dagen verschil en de ene staat al overal bijna in bloei tegenover de andere die nog een hevige groeischeut heeft gekregen maar Nog geen pistels of zo. De takjes zijn zelfs nog redelijk soepel dus ga er nog een laatste keer lst op doen. Ik hoop nu gewoon nog alles goed op een eind te brengen. Ik heb enkele fotos van de dames bijgezet. Moest er iets niet juist uit zien mogen jullie altijd laten weten.
Grtz
ps heb de soortjes bij elkaar gezet en hoop dat het een beetje duidelijk is op de foto
Oeps wou eigenlijk maar enkele lijntjes schrijven. ...
Grtz
ps heb de soortjes bij elkaar gezet en hoop dat het een beetje duidelijk is op de foto
Oeps wou eigenlijk maar enkele lijntjes schrijven. ...

Comment