Hoe staan ze er bij? Week 4 bloei. Dank voor reactie!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Automan
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Nov 2018
    • 7

    #1

    Hoe staan ze er bij? Week 4 bloei. Dank voor reactie!

    Korting op 420shop
    Ben nieuwsgierig wat jullie er van vinden! Week 4 sinds klok 12/12...Thnx alvast
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • Ipie
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Feb 2016
    • 2241

    #2
    Dat kunnen we pas zeggen als
    je een foto maakt zonder licht!!

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Ik wilde zeggen 'geel', maar Ipie had al een duidelijker antwoord gegeven
      Wat zijn het, en waarom zo vroeg in bloei gezet ? Ik zie nog veel ruimte omhoog

      * ik zal het topic even verplaatsen naar een forum want het staat nu nergens
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • joremkrank
        Cronic Grower
        Lucky Member
        • Oct 2015
        • 3260

        #4
        Vind ze prachtig,lijkt een indica soort,jij komt de winter wel door
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment

        • Automan
          Stekje
          Nieuw Lid
          • Nov 2018
          • 7

          #5
          Het zijn Zkittlez .. Totaal niet geel hoor dat komt door het licht. Ze zijn mooi groen. Ook niet klein, zo'n 90 centimeter! Iemand nog op of aanmerkingen ? Alvast bedankt!!!

          Comment


          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Het was ook alleen een subtiele hint dat op een foto met hps licht niet zoveel te zien is, alles is geel
        • Automan
          Stekje
          Nieuw Lid
          • Nov 2018
          • 7

          #6

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #7
            Ah oke, en welke Zkittlez, van wie ?
            Er zijn zo'n 20 verschillende aanbieders zag ik
            Heb je ze getopt ?
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • Automan
              Stekje
              Nieuw Lid
              • Nov 2018
              • 7

              #8
              Wietzaadjes.nl... en getopt inderdaad !

              Comment

              • Automan
                Stekje
                Nieuw Lid
                • Nov 2018
                • 7

                #9
                Hier een nieuwe foto..
                Attached Files

                Comment

                • newhobby
                  Bong Master
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2016
                  • 327

                  #10
                  Ze gaaann lekker hoor! Miss is een foto zonder hps...?

                  Hoeveeltste week bloei is dit?

                  Comment

                  • Automan
                    Stekje
                    Nieuw Lid
                    • Nov 2018
                    • 7

                    #11
                    Week 7 na 12/12.. ongeveer week 5 terwijl ik zichtbare bloei zie.. dus kunnen ze nog wel een aantal weken naar mijn idee.. bijna alle bloei haren nog wit dus!... Ik ga binnenkort een foto proberen te maken zonder hps oké!

                    Comment

                    • Pietje1234
                      Stoner
                      Member
                      • Jul 2018
                      • 21

                      #12
                      Zien er gezond uit. Denk een foto zonder hps. Voor een nog betere close up

                      Comment

                      Bezig...