Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hoe staan ze er bij? Week 4 bloei. Dank voor reactie!
Ik wilde zeggen 'geel', maar Ipie had al een duidelijker antwoord gegeven
Wat zijn het, en waarom zo vroeg in bloei gezet ? Ik zie nog veel ruimte omhoog
* ik zal het topic even verplaatsen naar een forum want het staat nu nergens
Het zijn Zkittlez .. Totaal niet geel hoor dat komt door het licht. Ze zijn mooi groen. Ook niet klein, zo'n 90 centimeter! Iemand nog op of aanmerkingen ? Alvast bedankt!!!
Week 7 na 12/12.. ongeveer week 5 terwijl ik zichtbare bloei zie.. dus kunnen ze nog wel een aantal weken naar mijn idee.. bijna alle bloei haren nog wit dus!... Ik ga binnenkort een foto proberen te maken zonder hps oké!
Comment