Begin bloei buiten, wat vinden jullie ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ipie
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Feb 2016
    • 2241

    #16
    Dat gaat wel goed komen
    toch?

    Comment

    • Ipie
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Feb 2016
      • 2241

      #17
      Laat maar even gaan!
      Ik zie het even aan, geen problemen.
      ( Maja, ben ook maar Ipie).........

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #18
        Ik heb al je topics even samengevoegd want anders wordt het een rommeltje.
        Als je deze nu gebruikt om al je vragen in te stellen en de progressie te laten zien is dat een stuk makkelijker

        Die witte stipjes die je er niet af krijgt zijn van beestjes, spint, en die zitten op de onderkant van het blad, grijzig van kleur, zo groot als een zandkorreltje.
        Zolang je ze buiten laat staan kan dat weinig kwaad.
        Als je iets poeder-achtigs op de bladeren krijgt kan dat meeldauw zijn.
        Daar zijn heel wat topics over in de helpdesk waarmee je kunt vergelijken om zeker te zijn.

        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • Groenematten420
          Elite Stoner
          MemberLucky Member
          • May 2019
          • 135

          #19
          Beste dit is een bloei van ongveer 4weken ziet dit er goed uit
          Attached Files

          Comment

          • OudHollander
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Jun 2019
            • 216

            #20
            Ziet er prima uit!
            > Back to the future Haze run <

            < Kweek Down Memory Lane >

            Comment

            • Brandnetel
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2019
              • 781

              #21

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #22
                We hadden afgesproken dat we in dit topic door zouden gaan toch ?
                Je nieuwe topic weer samengevoegd met deze.
                Als je nou weer wat wil laten zien van die planten, ga dan gewoon hieronder door, dan kan iedereen het een beetje volgen
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                • Groenematten420
                  Groenematten420 commented
                  Editing a comment
                  Moet ik hier nog paar bladen weg knippen zo dat de toppen mee licht krijgen ?
              • Groenematten420
                Elite Stoner
                MemberLucky Member
                • May 2019
                • 135

                #23
                Moet ik nog bladen weg knippen zo dat de toppen meel licht krijgen
                Attached Files

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #24
                  Het zijn de bladeren die zonlicht omzetten in energie voor de toppen.
                  De toppen zelf kunnen niet veel met zonlicht, die witte sprietjes doen er niks mee.
                  Het grote blad rond de toppen zorgt voor veel energie.

                  Als je bij een buitenplant blad weg wil halen doe je dat voor de ventilatie, om het wat luchtiger te houden. Licht is er voldoende buiten.
                  Bij een hele compacte struik met heel veel blad blijft het erg lang vochtig, de vochtige lucht blijft ook langer hangen.
                  Ventilatie is erg belangrijk als je in een kas kweekt, dus dan wordt er soms wat blad gesnoeid.
                  De wind moet er lekker doorheen kunnen, maar dus wel met beleid snoeien en liefst niet rond de toppen.
                  Als je teveel blad weghaalt kan de bloei langer duren of worden de toppen minder groot, omdat er dan dus minder energie is.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  • Groenematten420
                    Elite Stoner
                    MemberLucky Member
                    • May 2019
                    • 135

                    #25
                    Iemand dat weet dat royal zaden leverd

                    Comment


                    • QnQ
                      QnQ commented
                      Editing a comment
                      kijk gewoon op wietzaadjes.nl of azarius.nl , daar kun je iets beters uitzoeken dan rqs.
                  Bezig...