Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bossie wil een bossie : beginnersvragen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Dus ik moet nu die wortel dan om draaien terug als die na boven zit nu ?

    Comment


      #17
      Er waren 3wortel dat wit naar boven maar We hebben da terug om gedraaid de wortel terug naar benden goed ?

      Comment


        #18
        Maak eens close up foto zo ik kan zin hoe ze eruit zien

        Comment


          #19
          Op deze manier

          https://m.youtube.com/watch?v=EEYC0xNXAPQ

          Comment


            #20
            Ja we hebben da zo gedaan maar dan de wortel naar beneden maar dan paar uren later was om gedraaid de wortel zat dan boven maar mijn vriendin heeft da terug uit gehaalt en met de steel terug naar beneden.

            Comment


              #21
              Denk dat je bezig bent met de zaadjes om zeep te helpen
              heb nog niet geweten dat een wortel naar omhoog groeit

              Comment


              • Bossie26
                Bossie26 commented
                Editing a comment
                We zien wel wat het word na 5 a10dagen zeker ? We moeten nog leren he zo weet ik voor de volgend keer e

              #22
              Veel lezen

              Comment


              • Bossie26
                Bossie26 commented
                Editing a comment
                Zal ik zeker doen

              #23
              > Back to the future Haze run <

              < Kweek Down Memory Lane >

              Comment


                #24

                Comment


                  #25
                  Blauw is groei rood is bloei dat is bij elke plug and play lamp zo.

                  let wel op dat je ze niet te laag gaat hangen je kan ze beter iets te hoog hebben hangen als iets te laag dit ivm lichtbleek zal je nu nog geen last van hebben maar als je dadelijk plantjes hebt wel
                  Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

                  Comment


                    #26
                    Volgens mij zijn het de lobblaadjes die boven komen ipv het worteltje? Kan het zijn dat je je verward?

                    Comment


                    • Bossie26
                      Bossie26 commented
                      Editing a comment
                      Da kan maar lijkt hard op de wortel we zullen wel zien zeker wat het word is voor mij de eerste keer moet nog leren daar uit.
                      Maar mag nog iets vragen op hoeveel dagen tijd komt de zaailing de Voorschijn?

                    • CrDolan
                      CrDolan commented
                      Editing a comment
                      Dat hangt af van zaadje tot zaadje. Ze komen normaal boven in zo'n 2-4 dagen. Maar het kan tot 10 dagen duren

                    #27
                    Daar juist gaan kijken geweest er is eentje uit gekomen 24op 24u licht er op voor de andere nog af de wachten!
                    op de zolder 24graden das goed warm!
                    Attached Files

                    Comment


                    • OudHollander
                      OudHollander commented
                      Editing a comment
                      In elk geval geen water meer geven, dat plantje staat veel te nat. Het heeft nog water genoeg voor minstens een week, misschien zelfs langer als ik het zo kan zien...
                      Nog een tip: als je dit plantje uiteindelijk gaat overplanten naar een grotere pot: vul de pot tot aan de rand, dan heeft het plantje meer plek om in te groeien.

                    • Bossie26
                      Bossie26 commented
                      Editing a comment
                      Oke bedankt ja mijn vriendin zei tot aan de rand maar zei heb op internet had gezien tot boven maarja zal ik zeker doen als ze over plant

                    #28
                    Wat zit er in die pot? Wat is het medium waar je in kweekt? Het ziet eruit als modder, maar dat kan aan het discolicht liggen.

                    Comment


                    • Bossie26
                      Bossie26 commented
                      Editing a comment
                      De maat dat weet ik niet we hebben tussen in genomen van kweek pot niet de klein niet de groot
                      Wij hebben pot grond plus stek en zaai grond in gedaan we hebben da via internet gezien

                    • Brandnetel
                      Brandnetel commented
                      Editing a comment
                      Bij het overpotten zou ik een wat luchtiger medium gebruiken. Ik heb goede resultaten geboekt met 1/3 universele grond - 1/3 kokos - 1/3 perliet en een handje vermiculiet/lavameel/beendermeel. Maar iedereen op dit forum gebruikt weer andere samenstellingen.

                    #29
                    Dag zijn er al 3
                    maar vraag me wat af
                    als ik zo zie worden die geel hoe komt dat?
                    Attached Files

                    Comment


                      #30
                      Hoe hoog hangt de lamp?

                      en is de grond nu zo nat of lijkt dat op de foto?
                      Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

                      Comment

                      Bezig...
                      X