Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Uitleg nodig van begin tot eind

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Uitleg nodig van begin tot eind

    Korting op 420shop
    Voor dat jullie denken dat ik niets heb opgezocht ik heb al 2 dagen veel informatie opgezocht

    het is gewoon ik ben beginner en dit zou mijn 1ste kweek zijn (in het bos want ik woon nog bij mijn ouders)

    Ik heb 3 zaden gekregen van een vriend(feminized) en begrijp al die moeilijke teksten hier niet goed. Ik zal zelf nog autoflowers kopen (daar heb ik wel alle informatie van)

    kan iemand mij even uitleggen van begin tt einde hoe ik best mijn feminized planten plant misschirn domme vraag maar moet dit ook ontkiemt worden in keukenpapier ofzo net zoals autoflowers? Wanneer best in de grond enz...
    alvast heel hard bedankt
    mvg dreetn

    #2
    Voor dat jullie denken dat ik niets heb opgezocht ik heb al 2 dagen veel informatie opgezocht

    het is gewoon ik ben beginner en dit zou mijn 1ste kweek zijn (in het bos want ik woon nog bij mijn ouders)

    Ik heb 3 zaden gekregen van een vriend(feminized) en begrijp al die moeilijke teksten hier niet goed. Ik zal zelf nog autoflowers kopen (daar heb ik wel alle informatie van)

    kan iemand mij even uitleggen van begin tt einde hoe ik best mijn feminized planten plant misschirn domme vraag maar moet dit ook ontkiemt worden in keukenpapier ofzo net zoals autoflowers? Wanneer best in de grond enz...
    alvast heel hard bedankt
    mvg dreetn

    Comment


    • Ipie
      Ipie commented
      Editing a comment
      Rechtsboven is een vakje zoeken
      typ daar een woord in en JD doet
      de rest waar je naar opzoek bent!

    #3
    Kweken in het bos kan nu niet, zal je nog enkele maanden moeten voor wachten.

    Kan in keukenpapier, een koffiefilter, wat je zelf wil.

    Vanaf het witte worteltje uitsteekt, kan je die gaan planten.

    Raar dat als je 2 dagen constant zit te researchen dit nog niet kan vinden, aangezien dit de basis is, lol

    Comment


    • Dreetn
      Dreetn commented
      Editing a comment
      Ging ze nu ook nog niet planten hoor maar een idee welke maand best ontkiemen en planten? Moet ik iets speciaals bij doen? En ik vond wel.informatie maar er stond allerlijj dingen bij van zilver en strijkwater,.... toch bedankt

    #4
    Niet te moeilijk denken je kan ze gewoon ook in een potje planten op 1 cm diepte en gewoon de natuur zijn/haar werk laten doen
    Zelf gooi ik ze 24-36 uur in een glas water en dan hebben ze vaak een wit puntje waarna je ze kan planten met het puntje omhoog

    En het kan ook in heuken papier zoals je zelf zegt het is net wat je zelf het makkelijkste vind maak het keuken papier vochtig met een planten spuit leg je zaden erop vouw het dubbel en stop dit in een diepvrieszipbag en na 2 dagen zijn ze hoogstwaarschijnlijk gekiemd waarna je ze kan planten met het puntj omhoog op ongeveer 1 cm diepte

    veel succes en laat jezelf niet gek maken door de overvloed aan informatie gewoon gaan proberen

    Comment


      #5
      Je hebt me enorm geholpen
      Super bedankt!

      Comment


        #6
        Last edited by smoker2002; 4 January 2020, 18:24.
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
        KEEP ON GROWING AND SMOKING

        Comment


          #7
          Ze kunnen pas mei-juni naar buiten dus je hebt nog een paar maanden de tijd om alles over buiten wiet kweken te lezen dus dat excuus dat je niks weet gaat niet meer op tegen de tijd dat je kan beginnen.

          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #8
            Waarom maak je twee dezelfde topics ?

            *** Twee topics samengevoegd.
            Last edited by QnQ; 4 January 2020, 21:52. Reden: 1+1=1
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


            • Rreppellsteeltjam
              Rreppellsteeltjam commented
              Editing a comment
              Dubbelle inzet geeft dit keer meer informatie!!
              Maar ik begin maar niet over warmtematjes!

            • Dreetn
              Dreetn commented
              Editing a comment
              Waarschijnlijk misduwt

            #9
            Ha! Kijk een duidelijk antwoordt!
            En dat maal twee.....Topic.......
            Last edited by Ipie; 4 January 2020, 19:31.

            Comment


              #10
              Ik zal ook even echt antwoord geven

              Omdat je al 2 dagen aan het lezen bent en je begrijpt er nog steeds niks van ; de simpele methode ;

              Wacht tot het 1 mei is. Dat is de uiterste begindatum vanwege de uren licht buiten.
              Check het weer, als het rond de 10 graden is of de hele dag regent wacht je tot het beter is.
              Je hebt heel mei, juni en juli om te beginnen.
              Hoe vroeger je begint, hoe groter de planten. Maar, dat kan weleens uit de hand lopen

              Zoek een emmer of grote pot, vul die met vochtige grond tot het randje. Helemaal dus.
              Leg een zaadje in het midden en gooi daar nog een hand grond bovenop.
              Na een week moet er wat boven de grond zijn, anders begin je opnieuw, tijd zat.

              Wacht tot begin november om te oogsten. (de begintijd maakt niet uit, het heeft met de licht-uren te maken)

              Mgoed, beter ga je beginnen met de honderden buitenkweekverslagen te lezen op JD, want er gebeurt nog zoveel ingewikkelds tussendoor.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #11
                Waar brandnetel groeit heeft wiet het gewoonlijk ook naar zijn zin als je ze in volle grond wilt zetten.

                AutoflowerS zullen eerder klaar zijn als de reguliere feminized.

                Comment


                • Dreetn
                  Dreetn commented
                  Editing a comment
                  Bedankt

                #12
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.

                Comment


                • QnQ
                  QnQ commented
                  Editing a comment
                  Als hij het in het Nederlands al niet snapt .........

                • Rekt4Sure
                  Rekt4Sure commented
                  Editing a comment
                  oops

                #13
                Zaden hoeven helemaal niet voor te weken. Geen idee waarom ik dat vroeger ook zo deed. Potje nemen, vullen met zaai en stekgrond. Zaadje der in, inwateren en afdekken met vershoudfolie tot ze boven komen. Na een week of drie verpotten op hun uiteindelijke plaats en af en toe is wat meststoffen meegeven.

                Comment


                  #14
                  idd zo simpel is het

                  Comment


                    #15
                    Af en toe vocht vinden ze ook leuk.

                    Comment


                    • QnQ
                      QnQ commented
                      Editing a comment
                      Dat komt uit de lucht buiten

                    • kelderkastje
                      kelderkastje commented
                      Editing a comment
                      Vorige zomer niet altijd ...
                  Bezig...
                  X