Beginner: Wat is beter: autoflower, of toch niet ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Djams09
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Jan 2020
    • 113

    #61
    kelderkastje Haal je daar een mooie opbrengst mee ?

    Comment


    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Kom eens kijken in mijn kastje ... erg welkom. Bijna oogsttijd intussen.

      Bij de indoor kweekverslagen.
  • Djams09
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Jan 2020
    • 113

    #62
    Had vraagje wanneer de ventilator aan kon, heb de lamp verlaagd naar 60 centimeter van de planten vandaag en heb veel water gegeven langs de randen en rondom de plantjes zelf
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Ventilatie richten tussen lamp en plantjes.
  • Djams09
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Jan 2020
    • 113

    #63
    Dacht plaats weer een fotootje zodat jullie kunnen zien hoe het nu aan toegaat vind dat het goed gaat maar weet niet zeker als er iemand tips heeft of iets zou dat heel fijn zijn !

    misschien een hele domme vraag maar als je straks voeding moet geven wat zou ik dan moeten geven heb op veel verslagen gezien dat ze met een plagron schema werken maar dacht misschien omdat ik niet plagron potgrond heb dat ik die schema niet kan volgen
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by Djams09; 24 February 2020, 17:40.

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Geen schema, gewoon met beetje per liter beginnen en kijken hoe de plantjes reageren.

      Op grond duurt het even voor de voeding aanslaat, dus niet elke dag voeren.

      Gele bladpuntjes = teveel voeding.
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #64
    Ah, je bent er uit voor wat betreft autoflower of niet ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • Djams09
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Jan 2020
      • 113

      #65
      QnQ Ja klopt heb geen autoflowers maar feminised white whiddow

      Comment


      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Lekker, succes. Wat voor potgrond?
    • Djams09
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Jan 2020
      • 113

      #66
      kelderkastje canna terra pro plus

      Comment


      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Is licht voorgemest. Gewoon plagron schema volgen als je hun voeding hebt, evt iets lichter, moet je zelf wat aanvoelen.

      • Ipie
        Ipie commented
        Editing a comment
        Ik heb een auto zonder tom-tom.
        En kom ook op de plaats van bestemming
        aan..................( door-denkertje).....................
    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #67
      Oke, dus als je verder wil met iedereen op de hoogte houden of als je met vragen zit of om tips verlegen bent gedurende de kweek is het misschien handiger als je een kweekverslag start.
      We zijn hier al 4 pagina's bezig met de vraag Beginner: Wat is beter: autoflower, of toch niet ?

      In een kweekverslag krijg je wat meer respons, want een topic in het forum "kweken voor beginners" met de titel "welke plant" of iets als dit kijk ik normaal ook niet terug als ik het eenmaal gezien heb omdat we jaarlijks 500 van deze vragen krijgen.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      Bezig...