Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De blaadjes van mijn zaailing zijn gaan hangen...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    De blaadjes van mijn zaailing zijn gaan hangen...

    Korting op 420shop
    Goedemiddag iedereen!

    Eigenlijk niet zo een heel goede voor mij.. Laat ik beginnen bij het begin. Ik heb ongeveer 4 dagen geleden mijn zaadjes de grond in gestopt. Nu in het begin was ik blij, ze kwamen vrij snel boven de aarde kijken en gingen mooi open tot een kleine groene zaailing. Maar nu lijkt het vandaag of de blaadjes beginnen te hangen. Het is mijn eerste kweek en ik kweek onder een 400 watt hps lamp waar de zaailingen nu onder staan, ongeveer 50cm erboven hangt deze. Nu zoals je op de foto ziet gaan de blaadjes (een beetje) doorhangen, kan ik dit nog verhelpen zonder teveel schade aan groei of panikeer ik gewoon te snel? Er is online zoveel te vinden, zoveel dingen waar ik nog nirt wegwijs uit geraak dat ik door de zaden de planten niet meer zie . Het is mijn eerste kweek dus zou het echt spijtig vinden moest ik nu al de mist in zijn gegaan met nog zo een groot avontuur dat te wachten staat. Beter voorkomen dan genezen, toch?

    Hopelijk kunnen jullie mij helpen om mijn kleine vrienden gezond te krijgen/houden

    Greets Shaggy
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    op het eerste zicht niks mis met het plantje enkel te weinig aarde in het potje !!!

    Comment


    • GreenShaggy
      GreenShaggy commented
      Editing a comment
      Potje tot boven vullen dan?

    #3
    Ik zie niet zoveel bijzonders....... behalve dan dat je je potje maar voor de helft hebt gevuld en de penwortel nu al lang op de bodem zit en niet verder kan

    EDIT: ik zat tegelijk met Jura te typen.....
    2e
    3e

    Comment


    • Jura
      Jura commented
      Editing a comment
      Teamwork

    • GreenShaggy
      GreenShaggy commented
      Editing a comment
      Kan ik dit nog opvullen of zorgt datvoor teveel stress?

    • EasyW
      EasyW commented
      Editing a comment

    #4
    Opvullen tot onder de lobblaadjes. Daarna geduld.
    Fem#1 - 2020

    Comment


    • GreenShaggy
      GreenShaggy commented
      Editing a comment
      Zal ik doen, bedankt!

    #5
    Niks aan de hand behalve kwekersstress.
    Relax en laat ze gaan.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • GreenShaggy
      GreenShaggy commented
      Editing a comment
      Haha ja de stress om het er tot een goed einde vanaf te brengen die is inderdaad wel aanwezig :p maar nu ben ik er toch weer gerust in na het effe voor de zekerheid bij mensen te checken die er wat van kennen

    • Jamzieman
      Jamzieman commented
      Editing a comment
      GreenShaggy dan zit je hier goed en veel kweekverslagen lezen man
Bezig...
X